Sunday Challenge #2

 
 TEMA | Lång slutartid
 
 
 
 
"Vi är en grupp fotoentusiaster som varannan söndag lägger upp varsitt bidrag - som är tolkat efter ett valt tema just för den gången. Poängen med detta är att vi ska utmana oss själva att utvecklas inom fotografi och bildbehandling."
 
Bilden är fotad: Söndag den 13 Juli - 19:30
Inställningar: Bländare - f/22 | Slutartid - 0,6 sek | ISO 100
Tanken bakom: Den här gången var det min tur att välja tema då jag valde lång slutartid, älskar att fotografera i långa slutartider och verkligen trixa lite mer bilderna. Meningen var att jag skulle fotografera ett vattenfall som jag hittade för några veckor sedan, men eftersom det knappt vart regn här så var det helt tomt på vatten. Blev en snabb fotografering i hamnen istället.
Bildbehandling: Roterat bilden, beskärt den och ökat kontrasten lite smått.
 
För att se flera bidrag Annika, Felicia, Julia  Maria & Rebecka - Bidragen kan vara sena, men kika in på måndag!
 
 

Kommentarer

sv; tack sååå mkt :D

Fin bild :)

super fin bild

hehe :)
hoppas du har haft en bra helg!

Sv ja det var verkligen mumsigt

Sv yes :)

Svar: Åh ellerhur?! Har frågestund på min blogg, du får gärna ställa någon fråga om du vill, det skulle uppskattas:) kram

Mina bilder blir alltid alldeles för ljusa /:

Tack fina fina du:)

Underbar bild!

fin fin bild! :)

du får ha en fin tisdag :)

Underbar bild!! :)

Underbar bild! Kram!

Så vackert foto

Vilken så fin bild :) kram

sv:
har du tips på någon bra resturang där?:)

så fin bild :)

Underbar bild och mysig blogg :)

Allt bra med dig?
Kram

Fin bild :D

fin bild :D

sv: några planer för kvällen? :)

vad roligt med fotoutmaningar! har typ aldrig fotat med lång slutartid sådär, vet inte riktigt varför för det blir ju verkligen så fina bilder!

Åh vad roligt, grymt inlägg! Kul att läsa både ditt och andras :) Hoppas du haft en toppen kväll, ha det bäst fina du!

Åh, underbart fin bild! :D

så snygg bild! :O

god natt sötnos! :)

Fin bild :D

Super härlig bild :)

Ååh vad fin bild!

Älskar din färg på håret!

Otroligt vacker bild!

Åhh, ser så härligt ut!

- Ja exakt när jag fotar med lång slutartid!även om jag har på minsta bländaren (det största talet) och då fotar jag ändå inte i direkt solljus!

Riktigt härlig bild!

Gud vad fin bild! :)
Svar; Hur är det nu, fortsätter du jobba eller har du ledigt? :)

Hoppas du haft en bra dag hittills :)
KRAM

Vilken underbart fin bild! :)

Fin bild! :D

Fin bild! :D

jättefin bild:)

Vilken kul grej och fin bild :)

sv: Tack så mycket! :)

Underbar bild!

love it!























Follow my on Bloglovin







Trackback