Bråvalla kommer leverera, så enkelt är det.

 
 
 
Sämst på att uppdatera men sommaren har börjat och jobbet står i centrum varje vardag. Hinner knappt sova på nätterna för att jag vill göra så mycket annat än att bara jobba. Ni vet dom där sommaräventyren som man väntat på.
 
Midsommar var faktiskt väldigt bra i år även fast jag inte var på landet, mitt sällskap var perfekt. Förutom att fira midsommar har jag  försökt vila upp mig för den här nya veckan. Lämnar ön på onsdag och åker mot Norrköping för att fucka ur med alla andra galna personer som ska på Bråvalla. Kommer inte uppdatera, men det kommer jag defintivt göra när jag kommer hem. Finns alltid mycket att berätta när man har varit iväg på en konsert/festival.
 

Kommentarer

så fin, ååh vill också till Bråvalla, fusk... kram

fin du är

Fin :D

Hoppas att det blir trevligt på festivalen! :)

Sv: Tack :)

sv; åh tack sååå mkt!!

Sv: härligt att höra, jora de e bra med mig :D

åh, så kul med bråvalla. Hade också velat åka dit :)

Åh, ha det fantastiskt på Bråvalla! Hade också velat åka dit. :)

sv:
ja!

Hoppas du får de superroligt i Bråvalla :) Kramkram

Fin du är :D

låter roligt, hoppas du har haft d kul! finis

ha det så kul, kan tänka mig att det kommer bli kul!

Sv: så lite sÅ :)

Sv: så lite sÅ :)

Åh vad roligt med Bråvalla! Ha det super! :)

det här är helt galet! Vill verkligen blogga men har inte så mycket att blogga om och har inte energin till det just nu heller...:/ tror jag kommer ta en blgogpaus under sommaren eller nåt...

åå ha så kul! Skulle gärna också vilja åka! :D

Vad skönt de blev bra på midsommar

så fin!

Så vacker du är.

fina du :D Ha så kul!!

Ha det kul :D
sv: Tack :D

Ska också till bråvalla! Sååå kul, fast bara på lördagen :) Ser fram emot bilder sen! :) Ha en toppen dag tjejen, hoppas den blir grym! Kram!

Hoppas du har en bra dag!

Åh vad roligt med Bråvalla, hoppas ni klarade er undan blixten som slog ner i campingen idag!

Åh men vad roligt! Bråvalla skulle jag vilja besöka nån gång oxå! :)

aaa hur är det =)

Så gött! Ville själv gå men jobbade så kunde inte :(

Jahopp nu är de tråkiga regnet här och tydligen ska stanna nån vecka :( Vad ska du göra i helgen? Jag har stukat foten, så för mig händer det inte så mycket :(

Åh, hoppas att det blir kul med Bråvalla :D

åh vad kul

Det är bra med mig, hur är det med dig? :)

FIn du är

världens finaqste BEA :)

Sööt bild!! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback