Studenten 2014

 
 
 
Inte alls avundsjuk på att alla som sprang runt med studentmössa. Skulle också vilja ta studenten i år. Kan faktiskt inte fatta att det är ett år sedan jag tog studenten och vad har hänt sen dess? I stort sätt inget, vart tog tiden vägen?
 
 
 
 
En vecka frånvaror i bloggen är inte speciellt bra. Men förra veckan bestod av galet mycket jobb. Dom få timmarna jag kunde göra något passade jag på att njuta i värmen med vänner. Har knappt haft tid att knäppa på dotorn. Helt sjukt!
 
Att vara med studenterna hela dagen genom att fotografera och filma när dom fuckade ur på vagnen var galet roligt. Vilken känsla det är att få vara med och spara alla deras minnen på bilder.  En hel dag med två underbara klasser och massor av bilder som kommer ta flera dagar att fixa. Men överlever. Klaga är det sista jag kan göra. En händelsrik vecka med bilder i stora lass. Flera härliga studentbilder kommer dyka upp i bloggen, men när vet jag inte. Vågar inte lova något.

Kommentarer

Härliga bilder :)

Så underbara bilder :)
- jadå det har jag haft, har du? Många kramar

tiden går fort

sv: det har jag absolut haft :D dudå?

Vad härligt det ser ut! :) Kram

Studentbilder är härligt!

Åh vilka härliga bilder! verkar ju superkul :)

åh så kul med studenten !

Vad härliga bilder!:)

härliga bilder!

härliga bilder! kram

Ja, dessa dagar är det väldigt många glada människor ute! :)

Fina bildet!

Så härliga bilder!
- Haha det tror jag säkert! :D

sv: okej, jag svarar på kommentarer :D

härliga bilder :D

Gud så härliga! Så fina bilder, så mycket lycka :) Hoppas du haft en underbar tisdag tjejen! Kramkram

- hehe nej jag vet inte! Ska fota lite balbilder/studentbilder imorgon, och har aldrig riktigt gjort det förut! Men får hoppas att det går bra! :)

ja, absolut det har jag :) Har hunnit med lite jobb och min kusins student. Hoppas du också har haft en bra start på veckan :)

Vad roligt att du fick vara med och ta massa bilder:)

sv; jag har haft en super bra början, har slutat skolan så har sommarlov. helt underbart! hoppas du haft det bra du med , kramis

sv: haft en bra onsdag då? :)

Jag blev också avundsjuk när jag såg alla som tog studenten. Tänk att det redan gått ett år :O

SV: nej jag har inte haft en jättebra start på veckan, kan inte beskriva varför riktigt, mer än att båda mina ponnys kommer säljas om jag har fruktansvärt otur :(
Har Du haft en bra start på veckan? :)

Härliga bilder!

Sv: Ja, haft en jättebra vecka hittills! Själv då?

Ibland hinner man bara inte med bloggen! :)

ååh så härliga bilder!

Sv: Tusen tack! :D

SV: Yes! Bara fint! själv ?:D

sv: varsågod :)

Vad skön bild. Ja tiden går fort

Så härliga bilder!

underbara bildet

Så underbara bilder :)

sv: ja verkligen!!

Helt galet kul att se på alla som tar studenten tycker jag :D

Hoppas du får en fin helg. Jag ska få syster på besök i en vecka ungefär så jag är lite extra glad:)

Så härliga bilder :)

ja absolut :)
Hoppas du har en bra fredag!

Härliga bilder!

så härligt!

åh vill också ta studenten, fast endå inte.. kram

Åh gud så härliga bilder, vilken lycka!! Ha en underbar dag, hoppas den blir grym! Kramar

Lever du med för sommaren? Sol, värme, uteserveringar och humöret är på topp då. Haft en härlig helg?

Så otroligt härliga bilder :) Många kramar

Vad kul att du var med och fotade och filmade :)

Så härligt det ser ut!

Härligt :D

härliga bilder ^^























Follow my on Bloglovin







Trackback