Avicii på Tele2 Arenan, obeskrivligt!

 
 
Avicii leverarade en helt magisk spelning i fredags på Tele2 Arenan. Kvällen började med rysningar pga att han startade hela konserten med "Hey Brother" (min favorit låt) och resten av kvällen var en oberskrivlig upplevelse. Stämmingen inne i Tele2 var helt awesome, värmen, musiken och självklart alla feta effekter. Lycklig för att jag äntligen har fått sett han och kvällen kommer jag aldrig glömma!
 
Förutom kvällen på Tele2 Arenan hade jag även tid att mysa runt i huvudstaden med några vänner. Kanske inte är den bästa på att hitta i Stockholm, men varje gång jag är där så lär jag mig nya vägar. Direkt när jag kom tillbaka till ön blev det en sväng förbi jobbet. Mina arbetskamrater hade VERKLIGEN saknat mig och kastade sig i mina armar. Det räckte med att jag var ledig en kväll, kan man säga något annat än att man älskar dom och själva jobbet? Tror faktiskt inte det #bästaarbetskamrater

Kommentarer

sv: Önskar dig en fortsatt fin måndag! Kram kram!

Åh kan tänka mig att det var helt fantastiskt!

Tack så mycket! ^^
KRAM

Åh så härligt de ser ut! Känns som om verkligen alla var på den konserten!

sv: Tack så mkt :D

din blogg är så himla bra och du är superfin!:) jag har just nu en tävling i samarbete med e.l.f där du kan vinna en goodiebag full med produkter, du får gärna vara med kramkram:)

Jag var där med och kan inget annat än att hålla med, stämningen och showen var verkligen hur grym som helst!

åh vad mäktigt :)

Men guuuud så kul! :D

- Men det finns ju alltid så fina bilder på så god mat! Man blir typ galen haha!

Gud va härligt! Vill också se Avicii!! :D

- ja absolut, månaden har bara startat bra :) din då?
vilka underbara bilder! kramar

Åh vad kul! Skulle så gärna vilja vara där!

sv: kände att jag ville börja om :)

sv: tack snälla!

Åh, var du också där i fredags? Kul! :D

Åh! härliga bilder!!

Superfina bilder!!

Så underbara bilder!

tack så mycket!!

Är såhääääär avundsjuk :D

Sv: hehe ja :P
Allt bra idag? :)

sv: ja jag ångra lite att jag inte gick faktiskt ;)

Första gången som vi inte har fått någon riktig vinter, så det känns riktigt annorlunda!

va fint!:D hade viljat se

Fina bilder! Hade också velat vara där, vilken upplevelse alltså :D

Ha en bra dag!

åh är så avis :(

Snyggt! Speciellt första bilden :D

Hej fin blogg! Kolla gärna in min :) Och ställ gärna några frågor i min frågestund. Betyder guld :)Kram

- härligt att höra :) Det var så lite så!
Ha en toppen bra kväll, kram!

Låter som om du har riktigt underbara arbetskompisar!

Härligt med konsert!
Tack, ska spana in den i veckan!

Hur mår du?
Kram

Så fina bilder! :)

Sv: härligt att höra, jora de e bra med mig :)

Men var bor du då?:)

Så härligt :D

Så härliga bilder!

sv: ja :)
haft en bra dag? :)

åh jag hade också velat vara där!! :)
sv; nej jag tror inte jag ska iväg någonting under 2014, kanske i samband med studenten, vem vet? :)

ser ut att ha varit underbart kul! var mycket människor i Stockholm.

vad använder du för hudvårdsprodukter? inte saker som innehåller t.ex olja och du använder väl inte produkter som täpper till dina porer? jag har precis börjat som hudvårdskonsult, och vill du ha tips och råd - och få en egen hudvårdskonsult så hjälper jag dig gärna. eller vill du tipsa om mig i din blogg? satinhands, satinbody eller bra grunder och makeup till ett glatt ansikte är mitt jobb :D

åh vilka fräna bilder! Super coola :D
Och härligt med bra arbetskamrater också!

sv: Ja verkligen :)

wow vilka bilder!

gud vad kul att se, önskar jag hade vart där!!

sv: åh tack! :)

Wow vad fina bilder!

Åh! Jag var där på lördagens konsert.. Det sjukaste jag sett! Var så himla lycklig och jag tyckte det var en riktigt bra konsert! :)

härliga bilder!

Var också där och dansade! Hur bra konsert som helst!

Just nu säljer jag helt oanvända plagg på Tradera, för mindre än halva priset. Ta en titt?
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=3608849

häftiga bilder:)

åh jag var också där, fy vad kul det var! Jag rös i hela kroppen jag med :)























Follow my on Bloglovin







Trackback