Hallon funkar alltid till frukost

 
 
 
 
 
 
 
Vissa dagar vaknar man med solen i ansiktet då man verkligen tror att våren är påväg. Nästa dag vaknar man av att det ligger snö hela marken och inser att våren får vänta. Är rätt trött på att vädret inte kan bestämma sig. Har redan hunnit plockat fram och använt mina vårkläder. Är mer än redo för att våren ska komma, så snälla ge mig vååååååår nu.
 
Vill knappt snacka om hur långsamt den här veckan går men samtidigt kan jag inte låta bli att tänka på det. Skulle helst vilja ha helg nu då jag har jobb inplanerat. Hellre jobb istället för att bara sitta hemma och glo rakt in i telefonen. Men det är knappt två dagar kvar till helgen då alla arbetskamrater är samlade på en plats igen. Längtar galet mycket faktiskt, haha!

Kommentarer

Hallon fungerar jämt, så himla gott!

Fasen vad gott det ser ut!

Ser verkligen jättegott ut!

Gud vad gott och aptitligt

alltid så fina bilder:D

Vill också ha vår nu!

Åh :(
Har du något jobb nu? :)

Åh vad gott! ♥
sv- tack så mycket!

kram

Sv: Tack så jättemycket! :) och mumsig frukost!! KRAM

sv: Joda, det är bara bra med mig! Hur är det med dig då? :)

Sv: vad bra, jadå :)

åh vad gott :D

Så gott :D

åh, tack så mycket :D
Hoppas du får en fin dag!
KRAM

Åh god frukost!!

gott med hallon

Ser riktigt gott ut :)

goott!

sv: tack!

Åh, jag längtar verkligen också galet mycket till våren. Var nyss ute i trädgården och fotograferade lite snödroppar!

tack !

Men vad gott:D

Mumma!

Det försåtr jag verkligen!! :D

sv: haft en bra torsdag hittills? :)

sv: haha vad bra, jora min dag har vart superbra :D

ser riktigt gott ut :D hoppas du får en bra kväll, kramis. <3

Hallon är livets krydda ibland!

gud så fina bilder, är det med systemkamera? önskar att jag var flitigare på att använda den till bloggbilder, är för lat...

Visst ska det bli underbart med vår!! Kram <3

Ser riktigt gott ut :)

Mums så gott det ser ut!

Den här veckan har gått fruktansvärt segt. Själv ligger jag sjuk:(

kram

Jaha okej:) jag bor i Umeå/ Västerbotten :)

ser så gott ut!! :)

håller med, hallon är ALLTID gott! :)

Åh så gott!

Åh hallon är så gott! :)

Håller med, vädret borde verkligen ta och bestämma sig om det ska vara vår eller vinter.

Ser gott ut! :)

Ha en superbra Lördagskväll!

Ser jättegott ut :)

Oj, snö! Det vill man ju inte ha nu... Här har det varit 10 grader idag och strålande sol! :)

Gott :)

Det där ser jättegott ut :)

gott!

Tusen tack fina du :)

Mums så gott det ser ut att vara.

Gott!

Åh vad gott!

Detta såg ju verkligen MEGA smarrigt ut! :) Härliga bilder.. Ramlade in på din blogg genom en massa klick runt bland kommentarer på andras bloggar. Kul att hamna här :)

Ser jättegott ut!























Follow my on Bloglovin







Trackback