Kryssning/personalfest. Stockholm-Åbo

 
 
 
Trodde att jag skulle orka blogga igår när jag vaknade men hade väldigt fel, kände mig helt död och seg efter kryssningen som även var vår personalfest. Resan var mer är bra och är jäkligt nöjd med den. Bästa minnet med personalen!
 
Tre bilder ifrån min IPhone är det som jag tänker erbjuda här i bloggen, lämnade kameran hemma eftersom det faktiskt var personalfest. Startade kryssningen i Stockholm som senare åkte till Åbo som ligger i Finland för att vända. På hemvägen stannade båten till i 5 minuter vid Mariehamn som ligger vid Åland. Personalfesten spårade rätt lagom med middag, alkohol och aktiviteter. Skulle lätt vilja köra en kryssning till med världens bästa gäng, det var extremt roligt.
 
Finns galet mycket att berätta om kryssningen, men tyvärr tänker jag inte dela med mig av allt här i bloggen. Förutom vår personalfest hade vi många mysiga timmar i Stockholm och även på Gotlandsbåten som tog oss hem till ön.

Kommentarer

kul att resan var bra :D

Va härligt, älskar att åka på kryssning!
ha en fin fredag tjejen

Kul med kryssning!

- härligt att höra :)
Roligt med en kryssning! kram

Åh, Åland! där bor jag ;)

Hej! just nu har jag en fototävling på min blogg i samarbete med Cuponation där du kan vinna 500kr hos Nelly.com att handla för, var gärna med :) direktlänk:

http://ainaphoto.blogg.se/2014/march/fototavling-500kr-hos-nellycom.html#comment

Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånahär kommentarer, ha en bra dag! kram ♥

fina bilder :D

hej! allt bra? :)

sv: Tack så jätte mycket!

Åh så kul med kryssning :D

åh så mysigt! :D ha en bra kväll, kram. <3

Så roligt att ni hade det roligt! :)

Härliga bilder! :) kramar

Fina bilder! :D

Sv: tack :D

roligt med kryssning :)

Blev avundsjuk så fort du nämnde sthlm! God espressohousen såg ut omg! kram <3

Men gud så roligt! :) Verkade som en lyckad kväll. KUL! Kramkram

- det förstår jag verkligen :) kramar

hhohohoh

Trevligt!♡

mysiga bilder :)

Härligt att du hade det bra :)

Lät skoj!

sv: Så lite så :)

Lät kul :)

sv: så lite så!

kul att du hade roligt:D

Låter härligt att det blev så lyckat :D

- Absolut gör jag det, du då? :) kram

sv: allt bra idag? :)

Nämen vad kul! Och kul att du var en stund här i Finland också. ;)
Sv: Tusen tack! ^^

Härliga bilder :D

Fin blogg du har!:)
Kram

kuul med kryssning:D

sv; härligt! samma här :)

Shiit va kul :D åkte oxå på kryssning med jobbet en gång men vi var så himla många så det var lite splittrad mellan lika gruper :D du får berätta mer om kryssningen sen

jag med!:D

Vad kul det låter. Ha en bra söndag! :)

hoppas resan ägde och att du haft en bra helg! :) kram

sv: Men åh, tusentusentusen tack fina du! ♡

hoppas du haft en fin söndag! kram <3

svar: <3

Härligt med personalfest. Och kul att det blev lyckat.

men åh va kul!

sv: härligt, jadå :)

va trevligt:D

- tack, ja men visst är den? Älskar min jacka :) Så snygg!

vad kul att umgås så med kollegorna!

vad kul att umgås så med kollegorna!

sv: ja den är ganska fin :)

sv; tack! :)

åh vad kul du verkar har haft det det.

Kul att ni hade det så bra! Var jobbar du? :)
sv: Tack, vad kul :)

härliga bilder ! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback