Startar veckan med en kryssning, persoanlfest

 
 
 
 
 
Fotograf/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 7D + Canon EF 18-55 mm
 
Kom just hem efter en kvällspromanad runt hela Visby eller vi gick kanske inte runt hela Visby men inte långt ifrån. Helgen börjar lida mot sitt slut, jag hinner blogga och jag deppar inte för att helgen är slut. En väldigt positiv söndag för mig.
 
Brukar sällan vara glad för att helgen är över då jag inte får träffa mitt härliga gäng ifrån jobbet. Anledningen till att jag är glad just den här söndagen är för att imorgon blir det personalfest. Ganska galet att jag väntat på den här kryssningen i över två månader men det är jag INTE ensam om. Bjuder på två vimmelbilder ifrån den här helgen medan jag är iväg på kryssnig.
 
Uppdaterar på onsdag när jag är tillbaka på ön och är utvilad.
 
 
 

Kommentarer

Sv: tack så mycket fina du! :)
Hoppas att du har haft en fin helg!

Hej! Fin blogg du har :) Allt bra med dig?

snygga bilder!

Fina och härliga färger i bilderna! :)

Kul med personalfest! :)

sv: javisst e dom :D
några planer denna måndag? :)

åh vad roligt med kryssning!

Men vad skoj med en kryssning. Hoppas du har det underbart♥

Vilka härliga bilder :)
- med mig är det bara bra, hoppas allt är bra med dig med! kram

Härligt med kryssning!

sv: Ja allt är finfint, Hur är det själv? :)

åh vad roligt :D ha en bra kväll, kram. <3

Hoppas att du får en riktig härlig kryssning :)
Kramar till dig

Svar: Tack så jätte mycket snälla du! :)

Hoppas att du fått en bra start på veckan! 

Några planer för veckan? 

Kram! ♡

Åh så fina bilder!

sv: med mig är det kanon, själv d? :D

Vad kul! :D kram

Låter härligt!

Hej kan du göra mig en megatjänst? Håller på med en undersökning i skolan och skulle vara väldigt tacksam om du kunde ta dig tid att svara på en enkät. Läs mer i detta inlägg och klicka dig vidare till enkäten: http://glossfashion.com/adelinanorstrom/2014/03/25/hjalp-oss/

Tack på förhand!

Tack så mycket!! :D

vilka trevliga bilder! :)
och alltid mysigt med en kvällspormenix :)

Coola bilder :D

Snygga bilder :D
SV: Ja, nu kommer våren :)

Åh så kul!

Åh supersnygga bilder!! :D

sv: Tack så jätte mycket! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback