Thursday Challenge - Ljus

 
 
 
Vi kommer fortsätta våran lilla fotoutmaning som ni säker såg under 2013. Vi har fått med en ny tjej och självklart är det roligt om flera vill hänga med på vårat tåg under 2014. En fotoutmaning som vi valt att kalla Thursday Challenge (TC) Varanan torsdag kommer ni hitta nya bilder i våra bloggar där vi tolkar ett tema som någon fått bestämma. Inläggen från dom andra kommer upp senare i veckan.
 
 Kika in och kolla på mina medarbetares bilder - AnnikaEllen, Felicia, Julia & Rebecka
 

Kommentarer

Ja verkligen! Hotell är ju så mysigt!

Fin bild! :)

Jättefin bild! Och blogg också!

jätte fin bild och kul challenge :)

Super fin bild! ^^

Du tar så fina bilder ;D
Jaha! Vart? :) brukar du vara i b- vik något? :)

Helt underbar bild! !:D

det är ju jätte häftigt jobb ju! :D

nej nej jag bara undrade ;)

Vilken härlig bild!

Sv: Tusen tack! :'D

Vilken jätte fin bild! Ha en bra kväll fina du, kramar! :)

jätte fint

Fin bild!

sv: Ja, och sen kan vi fota :D det är rätt jobbigt när jag inte kan stänga ögat och blir torr så fort.

- tack och det var så lite så :) kram

Sv: ja :)
Allt bra idag då? :)

Vilken fin blogg du har! Vad är dina planer för veckan? :)

Jätte fin bild :)

ååh så fin bild!

Åh fint!
Sv: Det är toppen! själv? :)

sv: härligt, de e okej med mig :)

Otroligt vackra bilder, och jag älskar din blogg! Underbart! :) Kramar

Planer för morgondagen då? :) kram

Fin bild!

Jo jag trivs ganska så bra här, vet inget annat ställe som jag skulle trivas så bra i utöver så:) själv?

Härlig bild, och toppen idé med TC!! :)

Härlig bild! :D

Gud måste komma igång med TC snart verkligen när allt har lugnat sig :)

fin bild :D

åhhh vad fint du hår är!! perfa ju. ha en finfin dag, kram. <3

så fint!

Fin!

Kul att ni fortsätter. alltid roligt att få inspiration på vad man kan fota.

Jisses vad fin bild! ♡

kramar

hoppas din helg varit kanon!:)

Sv: ja :)
Några måndagsplaner? :)

riktigt härligt ljus är det iaf i den här bilden, superfin! ha en bra dag, kram. <3

sv: Ja verkligen :D

Åh vad fin bild!

- okej okej, idag blev det skola och nu får jag se vad som händer :) kramar

åh gud vad härlig bild, underbart ljus!

sv: åh tack!!

Sv: Tack så hemskt mycket! :) kram

himla fin bild !!

Men hej! Fan vad fin blogg du har! :)

Åh så vackert!

Fin bild :)

åh vad fin bild :)

åh vilken fin bild!

jätte fin bild :D

Jättefin bild!

Riktigt fin bild :)

Jisses vilken fin bild, helt kär i den!























Follow my on Bloglovin







Trackback