Thursday Challenge - Vårtecken

 
 
 
Vi kommer fortsätta våran lilla fotoutmaning som ni säker såg under 2013. Vi har fått med en ny tjej och självklart är det roligt om flera vill hänga med på vårat tåg under 2014. En fotoutmaning som vi valt att kalla Thursday Challenge (TC) Varanan torsdag kommer ni hitta nya bilder i våra bloggar där vi tolkar ett tema som någon fått bestämma i gruppen. Min tolkning
av vårtecken är solglasögon, vårjacka, longboard och converse. Finns så många vårtecken för mig.
 
 Kika in och kolla på mina medarbetares bilder - AnnikaEllen, Felicia, Julia & Rebecka

Kommentarer

sv: mår bra nu :)

så härlig bild! ha en bra kväll, kraaaam. <3

sv: åhh jag vill också bo i egen lägenhet, då jävlar ska jaag renovera det fint :D

Du har alltid så otroligt fina och härliga bilder här på din blogg, bara älskar det! :) Kramkram

Ha en bra fredag!

Fin bild! Och vad kul med fotoutmaningar:)

Härlig bild!
Sv; Tack så jättemycket :) Ha en trevlig fredag!

Ja vårtecken finns det många av. Så härligt.

Riktigt fin bild, verkligen en vår bild :) kram

sv: det är bara bra med mig tack, bara jag inte blir sjuk :/ hoppas att det är bra med dig också! :)

snygga :D

sv: ja :)
några planer idag? :)

hoppas du få en bra dag, kram. <3

sv: Nu finns svaren uppe från frågestunden, i två delar dock så vill du läsa båda delarna får du skrolla ner lite :D

sv; tack!

åh åker du longboard! det är hur härligt som helst!

solglasögon o skinnjacka är definitivt vårtecken för mig!

solglasögon o skinnjacka är definitivt vårtecken för mig!

Härlig utmaning och härligt med vår! :)

Snygga glajjor! Stor kram <3

Fin bild :D

Btw, jag har likadana solglasögon. Hehe :D

Härlig bild :)

snygga brillor:D

Åhh vårrrrr

Jätte fin bild! :D

snyggt!

Sv: Jaadå det var roligt oxå :D vi e typ 3 st som e från Nypan å ena var jätteful å var lite överallt XDD det var faktiskt skönt att kunna hänga med den andra tjejen å vi hade rätt roligt vi oxå :) hade velat lära känna mer folk bara hihih. Hahhahah så var ju eran kväll riktigt lyckad ;)

Longboard är det man ser mest fram emot när det e vår å när grus är borta! Åker du mkt longboard?

Snygga!

Älskar när man kan ta på sig vårjackan utan att frysa, bland det härligaste som finns!























Follow my on Bloglovin







Trackback