Födelsedagskalas för min älskade bror.

 
 
 
Min bästa, käraste och älskade bror fyller 23 år idag, ingen vanlig dag med andra ord.
 
 
 
 
Ett litet födelsedagskalas med Ellen, Jakob och självklart min bror som är födelsedagsbarnet. Tårta, kaffe, kakor och annat gott ramlade ner i magen. Alldeles för mätt för att sova och alldeles för trött för att vara vaken, bra kombination.
 
 
 
 
Sommarkänslor är ett bra och kort ord för att beskriva min helg. Uteservering, sena nätter och glida runt i sommarvädret med solglasögon och en långklänning. Mer än perfekt. Sommaren har bara startat för mig och veckorna framöver kommer vara händelsrika med sommaräventyr. Känner mig mycket nöjd med helgen och även starten på den här veckan.

Kommentarer

Grattis till honom! :)

Vilken vacker tårta! :)

mums!

Grattis till din bror och vad gott det såg ut :) kram

sv: åh tack :D
ser ut som en väldigt god tårta :D

sv: vad bra, gårdagen var helt okej :P

Vilken fin tårta! Visst är det underbart att sommaren äntligen är här?! Älskar't

men jag dör va gott de där såg ut!

sv; ja de va de verkligen :) kramar

Hej! Förlåt att jag är så sen med att svara. Det är så mycket just nu så hinner knappt med mig sJälv längre. Hur är det med dig idag?

härligt!

Sv: Tusen tack! :D

Grattis till din bror. Fin tårta ni åt.

tack så mycket! :D

Det är okej. Mycket nu bara.

Å mums!

- det förstår jag :) Ha en fin kväll! kram

Mmm vad gott :) Fina bilder :)

grattis till honom!

Det är bra, tack, vad görs?

vad mysigt! grattis till honom! x

- tack ska du ha :) kram

Men gud så underbara bilder, ser ju sååå gott ut. MUMS! :) Grattis till honom, verkligen! :) Ha en fantastisk och helt underbar kväll fina du, kramar!

Åh så god den tårtan ser ut att vara! Kram

ååh nu blev jag hungrig igen !

Ohhh vad synd, :/ Du får säga till nästa gång du kommer till göteborg. Ska själv ner till Skåne för fotojobb, - Bal ! Sjukt nervös då de va länge sedan jag fotograferade :D<3

Hoppas kan man ju alltid. :P

sv; ja super mys och välbehövligt! kram

sv: ja :)

hoppas du haft en bra dag!

tårtan ser supergod ut!

åh va gott

åh ser smarrigt ut!:)

Härliga bilder:)

Sv: Ja, det kan jag tänka mig! :)

sv: tack :)

sv: några planer idag? :)

grattis till honom, & va gott

men mums!!

Hoppas du har en fin vecka raring!

men gud vad gott!

Grattis :D

så härligt med en massa sommaräventyr !

mums vad gott det ser ut!! mumma :D ha en jättefin kväll kramis <3

vad gott det ser ut !!

sv; tack! :)

Ha en fin kväll tjejen :) kramkram

Vilken jättehärlig tårta!

GUD så gott!

sv: Tack så mkt :D

ja, dom va superfina :) hehe
Ha en bra torsdag!

alltså dör varje gång jag ser dessa bilderna

Vad roligt, grattis i efterskott till honom! :)

neej vad gott det ser ut och riktigt fina bilder!

meen va gott :D

sv: åh tack :D
kram ♡

Tårtan ser underbar ut! :)

Hurra, hurra, hurra, hurra!!! för din bror :) Ser ut att vara en smarrig tårta! :)

Tack :)

Den tårtan ser verkligen god ut.

Vilken tårta! :) Grattis till honom i efterskott!

Lämna aldrig ut era kontonummer, koder och annat via internet.. Läs om min händelse via Facebook på min blogg..

Oh vad tårtan såg god ut! :)

MUMS! :D

Göres sötnos?

åå så gott :D

ha en fin lördag!

Åh, är det en Margarethatårta? Vi bakade sånna i skolan häromdagen! :)

Åh vilken fin tårta!!

Jättefin tårta! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback