Första maj tvåtusenfjorton.

 
 
 
Gårdagen bestod av att klaga på precis allt, onödiga saker som man inte borde bry sig om. Samtidigt hade jag ganska mycket beslutångest på hur kvällen skulle se ut. Fattar inte hur min bror stod ut med mig när jag klagade som mest.
 
Efter extremt mycket krångel, klagande och beslutångest bestämde jag mig för att hänga med Lisa på en fest. Redan vid kvart i tio var vi två redo för att åka hem och mysa ner oss i soffan. Haha, men planerna ändrades ganska snabbt och det blev en spontan utgång istället. Gårdagen kommer jag kunna leva på i flera månader, en jävligt bra kväll som jag aldrig ska förtränga. Borde verkligen köra flera spontana utgånger på Munkkällaren. Bra start på månaden, booyah!

Kommentarer

Spontana utgångar är de bästa! Min gårdag hade en liknande vändning :)

svar: JA men precis, det blev fint och rent :) Ah som jag då, är ganska trött nu helt, har gått upp vid fyra varje morgon måndag till fredag för att åka till praktik i sex veckor, är ganska sliten känner jag, jag va trött varje dag förutom på helgerna.

gott med glass minus lakrits..
sv: nej eller hur! kram

Härligt att det blev en bra kväll tillslut :)

Spontana grejer brukar vara de bästa ^^

Ps lottar jag ut sommarens finaste bikini från todiefor på min blogg så det skulle vara superkul om du ville delta! kram :)

sv: ja :)

gott :D

glass på bilden? ser god ut :D

Nomnom! :D

Så gott :)

sv: Ja, oj ja det var det :D
Hoppas maj börjat bra för dig!

Ibland behöver man klaga!

Hoppas att du får en härlig fredag! :)

Härligt att ni hade det trevligt :)

Fin blogg med snygga bilder! Var gärna med i vår fototävling på bloggen, du hittar den under fliken tävlingar.
/Ha det så bra!

Åh, vad gott med glass! :)

Mums! Ser gott ut!

Åhhh vad gott. Kollade nyss på vädret för Göteborg. Ska vara grått, mulet, regnigt hela nästa vecka. Deppigt. Men bara att gilla läget. Några roliga planer för sommaren?

sv: iPhone bilder blir faktiskt bra ändå :)

mmm gott :D

sv: hihi ja :D
kram♡

Åh så mumsigt, vad härligt! :) Ser sååå gott ut. Ha en fantastisk fredag fina du, kramar.

Fin blogg kicka gärna in min kram! :D

Mums :)

sv; ja verkligen :) allt bra?

Ibland behöver man klaga lite :)

spontan utgångar blir oftast bäst :)

gott med glass :D

Mmm smarrigt

men så gott ;D

Så mumsigt!

Haft en bra dag? :D

svar: Jaa, det är ju det :D
Tack tack :)

härligt med spontana utgångar! :)

ser riktigt gott ut!

Sv: Hoppas att dagen varit bra! :)

Så himla härligt med en sådan kväll!:)

sv: Tusen tack!:) Kramisar♥

mums, vad gott! älskar blandningen av vaniljglass och lakrits....

God kväll sötnos! Ska snart sova men ville kolla in bara. ;-)

Nu börjar det vattnas i min mun :(

svar: Jobbigt att somna så sent :/ Jag har ingen praktik längre så nu kan jag sova länge på dagarna :D Ne det förstår jag! :(

Jeg følger ivrigt med på bloggen :-)

Jeg er selv stifter af en nytænkende yogablog, som måske ville være noget for dig? www.cathrineyoga.dk

Kh Cathrine Koefoed :-)

svar: Jobbigt att somna så sent :/ Jag har ingen praktik längre så nu kan jag sova länge på dagarna :D Ne det förstår jag! :)

sv: åh tack!! puss

Ibland är det bra att vara spontan :D
Ser himla gott ut det där!!

såå gott!

gött att det blev bra tillslut trots ditt klagande och beslutsångest! haha känner igen mig

Hoppas du får en bra kommande vecka :)

Åh mjukglass å lakritsströssel är det bästa!!

Åh så gott det såg ut!

Åh vad gott!

Ha en fin vecka ♡

Kram

Så gott med glass!:)

Hade du en bra helg?

Mums vad gott med glass :) kram























Follow my on Bloglovin







Trackback