Mösspåtagning 2014

 
 
Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4
 
Mösspåtagningen är avklarad för alla lyckliga studenter här på ön. Skulle helst vilja byta plats med dom eftersom att balen och studenten snart är här. Men får vara lycklig bakom kameran och fånga alla ögonblick som finns.
 
Imorgon lämnar jag ön för att åka till min lillebror som tar studenten i Anderstorp. Förutom att få vara med och gör hans student till ett minne ska jag förbi älskade Göteborg. Ååå, kan knappt vänta! Bloggen kanske kommer vara död i fyra dagar, men får jag tillfälle ska jag försöka hinna med att skriva ett kort och snabbt inlägg. Annars hörs vi om fyra dagar.
 

Kommentarer

Lycka till med fotograferandet :)

Fina bilder!

vilka fina bilder!

sv: åh tack:D

Fint!

Sv: tack så mycket :(

Sv: ja :)
Några planer idag? :)

ja, vi hade det jättemysigt :)

fina bilder :)

Åh vilka härliga bilder! :)

Åh vad mysigt att du ska hit på besök:)

Snyggt med rosa på studenthatten! :D

Fina bilder! Hoppas du får en fin dag, kram

Så fina bilder, roligt med studenten :) kram

Fina bilder!

Men så roligt! Och såå så vackra bilder! :) Ha en underbar måndag och hoppas du fick en bra start på veckan! :) Kram!

åh så fina bilder!!

är så nyfiken på vilken kamera du har fotat bilden du har över profilen med! och headern heheh :)

Studenten är en underbar tid!

sv: Tack så himla mycket! :D

sv: Ja, det är mysigt :D

Fina bilder.
Kramar!

Åh gud vad jag längtar till min mösspåtagning också! :)

så fina bilder o fin tjej1

är så avundsjuk på alla som tar studenten i år.. haha

allt bra?

Så fin bild :D

sv: åh tack :D
kram♡

Åh, längtar till min egen student om drygt två veckor :)

Fint!
Första bilden var jättefin. Passade väldigt bra i svartvitt tycker jag :D

Superfint :)

sv: Tack fina du <3
kram

Sv; vsg, de va så lite så!

Du tar riktigt fina bilder! :) Vilken skola pluggade du media på? :)

så fina bilder =)

så fint!!
Sv: tack så mycket^^
(förlåt för väldigt sent svar)

Mmm verkligen obehagligt när nån kapar ens identitet och utger sig för att vara än. Ska byta lösen en gång i månaden nu för att vara säker eller säkrare.

Sv: Tack så mycket:) fina bilder!

kul med student fotografering. ska försöka ta tag i det i veckan :)























Follow my on Bloglovin







Trackback