Mysfaktor, livskvalité och kärlek


 
 
 
 
 
Fotograf/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4
 
Vädret har inte levererat en enda dag under den här veckan, har blivit rätt mycket tid innomhus med min telefon eller surfplatta. Extremt tråkigt, men veckans planer kommer se mycket annorlunda vilken jag kommer gilla starkt.
 
Helgen har bestått av middag, roadtrip, fikastunder och fotografering på Terrassen som är en nattklubb. Förutom alla mysiga stunder med mina favoriter så känns helgen ganska oklar. Irriterad av tusentals olika anledningar och sömlösa nätter har inte heller gjort saken bättre. Blickar framåt och taggar för den nya veckan då nya äventyr står på schemat.

Kommentarer

Åh vad roligt att jag hittade dig och din blogg igen! :D Vet att vi brukade kommentera en del för något år sen :)

Du verkar ha haft en toppenhelg! :) Kram

Ser jättemysigt ut ju :) kram

svar: konfirmationen gick jättebra! åh det låter jättemysigt :) jag vill åka till gotland snart, så himla härlig ö....!

åh så fina dina lakan ser ut att vara!

mysigt :)

Göres söt?

låter mysigt det med, hoppas din helg varit fin med! :)

Ja, vädret har inte varit allt för bra - men det borde vända snart! :)

usch för vädret!


Vill även tillägga att jag har en tävling på bloggen där man kan vinna en valfri bikini!

Åh jag vill också ha en surfplatta, och byta ut den mot min jäkla dator :p

Sv: några planer idag? :)

Snygg bild och snygg blogg! :) Grymt tjejen, älskar verkligen din design! Ha en underbar måndag, kramar!

sv: :) usch hoppas du får bättre sömn nu :/

Mysig helg du haft :)

sv: ja! Hoppas du har en fin start på veckan!

sv; jaså!!!
- Så otroligt tråkigt när det inte är fint väder, tur att man ändå kan underhålla sig inomhus också!! :)
kram,

Så trist med tråkigt väder, hoppas solen tittar fram snart!

vädret har verkligen vart det sämst haha

Hoppas du haft en bra helg!

åhh så mys! ha en fin kväll, kram. <3

hej tjejen. allt bra med dig? puss

Åh jag tycker det är så mysigt ibland att bara ligga med surfplatta och iphone :3 ♥

hoppas du haft en bra start på veckan fina du!

svar: det kan jag verkligen tänka mig! bor du där eller? :)

sv: men vad konstigt! jag har mailat dom igen! :)

svar: Aha okej, tråkigt att den gör det. När jag har råd ska jag nog ersätta min fixade dator med en padda :)

Jag börjar bli rätt trött på skitvädret nu! :/

Sv: vad jobbar du som/med? :)

mysigt! kram

ha en bra dag!

Nu kan man läsa om mitt "problem/funktionshinder" på min blogg.. Ha en härlig tisdag!

jobbar du med något annat förutom att vara vimmelfotograf+ :)

sv: haha ja mit huvud verkar också tycka det :P

håller på och packar ihop för idag på jobbet. Ska till en kompis och sova över snart.

Det är ett fruktansvärt tråkigt väder vi har..

De säger att de har mailat dig men inte fått något svar. De behöver din adress så antingen ger du den till mig här eller så kollar du din mail igen om du fått något svar :)

hoppas du haft en bra dag!! <3

roadtrips är så sköna!

- det förstår jag :) ser himla mysigt ut! kramar

mysigt :)
Hoppas du har haft en bra dag!

Mysigt med roadtrip! Hoppas att du får en fortsatt fin vecka :) kram

Låter både roligt och jobbigt, sömnlösa nätter kan verkligen förstöra mycket..

svar: Hehe japp, mamma har den idén så jag snodde den från henne :)

sv: aha okej, självklart raderar jag :) hade gjort det även om du inte bett mig eftersom jag inte accepterar kommentarer som inte handlar om mitt inlägg ;) men behöver man inte skriva gotland ? :D

SV HEhe okej, jag har lätt för namn o då kommer jag ihåg när jag kollat närmre :)

Vad bra! Jo min var med bra, lugn o så :)

hej! allt bra? :)

sv: du får höra av dig igen om det inte händer något! :)

Sv. Man blir bara trött på allt! :/

Så mysigt! :D

svar: eller hur! jag tycker den är så himla fin! :)

sv: jaha okej :)
några planer för ikväll? :)

sv: skulle också vilja göra det :)

vad är det för surfplatta du har? :)

Men det kan ju vara rätt mysigt med oväder också!























Follow my on Bloglovin







Trackback