Pannkaksdejt med min lillasyster

 
 
 
 
 
 
Fotograf/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4
 
Vad hände med mig? Hur orkade jag laga pannkakor? Inte för att det är speciellt anvaserat men jag brukar aldrig ha lust eller ork till att laga något på söndagar då jag är seg och alldeles för trött för att vara vaken.
 
Helgen har bestått av minnesvärda sekunder. Klaga är det sista jag borde göra för helgen har varit fantastiskt även fast jag bara myst runt med mina vänner, lärt känna nytt folk och fotograferat. Det gäller att vara fylld av energi, peppning och att ha en otroltigt bra inställning för att hela helgen ska leverera. Nu laddar jag upp för veckans äventyr.

Kommentarer

Kan du inte göra ett inlägg om ditt jobb på Terassen? Hur du fick det, hur det är att jobba där med tanke på tiderna osv? :D Har du fler jobb förresten?? :)

åh så mysigt!!

gud vad gott det ser ut! och björnbär..... mums!

Ser mega smarrigt ut! :)

SV: Hoppas hostan är borta nu!? Kram

Söndagarna brukar sällan bjuda på matlagning här hemma heller - men igår lyckades jag :)

åh mums!

svar: Japp :D Fast jag vaknar tidigt iaf, haha -.-

sv: ja eller hur hehe :P
haft en bra helg? :D

Så otroligt gott!:)

sv: Tusen tack:) Kramisar♥

svar: Ne det är inte jätteroligt men jag är ganska pigg iaf :)

Du är lika snygg som vanligt ser jag.. Åhhh vad gott det ser ut..

åh, så gott :) Blev verkligen sugen nu!

Sv: Ja, vi har varit duktiga :)

Ha en fin kväll! :)

Gott!

Mums!

mumms så gott! kram

Men gooooott!

Fan vad gött!

Men åh vad gott!

Åååh vad gott!

Gott :)

Åh gud vad gott med björnbär!

Åh vad gott! :)

Mums, ser himla gott ut :) kram

Men så gott:)

Så gott det där såg ut!

Åh så gott :)

Mums! :)

GOTT.

Åh så gott, det är verkligen gott med banan på pannkaka! :)

så gott!

Fina bilder!
Har du lust att göra ett bloglovinbyte? :)

MMMM vad GOTT det ser ut :) önska man kunde äta genom datorn

Har en tävling på bloggen och du får gärna vara med :)

Ha en fin vårvecka :)

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

dessa bilder hade jag missat. Mums så gott de såg ut!

Gott :D

Gott! :D

Gott























Follow my on Bloglovin







Trackback