ÅRETS COOLASTE JULKLAPPAR

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här är paketet som jag fick för flera veckor sedan av coolstuff.se. Innehållet av paketet var den mysiga filten snug rug och en kvalitativ yoghurtmugg som jag älskar. Testat filten vid flera tillfällen och även yoghurtmuggen. Älskar coolstuff.
 
YO2GO - En behållare med yoghurt och ett lock med müsli är perfekt för en frukost/mellanmål som man kan ta med sig över allt. Det finns ingen lag som säger att du måste ha yoghurt och müsli, du väljer själv vad du vill ha. Kanske lite bär eller något annat mumsigt? YO2GO är miljövänligt, prisvärd och den läcker inte i väskan. Rekomenderar starkt!

Snug rug (filt med ärmar) - Eftersom jag fryser ganska ofta passar den här filten mig perfekt, använder den hela tiden. Skulle förklara filten som en morgonrock fast mycket större och mysigare. Om ni frågar mig efter årets bästa julklapp så är den här filten mitt svar alla dagar i veckan spelar ingen roll vem den är till. Årets bästa julklappa till alla enligt mig.
 
Förutom dessa två produkter som jag älskar är coolstuff fylld av roliga, coola och fantastiska prylar. Snart en månad kvar till julafton, men ni kan vara lugna för coolstuff har dom coolaste julklapparna till ett bra pris till allihopa!
 

Kommentarer

wow där ska jag kika in :D

ååh härliga! *.*

Sv: hihi ja det var det :D

Älskar coolstuff!

Mysig filt :)

Åh vad bra julklappar!

vilken mysig filt :)

häftiga grejer!

härligt, här är det lite sådär har en himla mensvärk så vill typ gå å begrava mig. Haft en bra helg :)?

sv: okej men det är typ samma här, har bildbrist hela tiden -,-

bra tips

Sv: några planer i morgon? :)

Kanske ska ta och kolla in den där filten! :)

Såå smart mugg! Kanske också får köpa en sån, saknar att inte kunna ta med yoghurt och musli om jag ska iväg och behöver få i mig något snabbt. Så smart!

Sv. Det var så lite! :D

Svar: Tack detsamma! Roliga prylar btw! :)

Åh coolstuff har massa praktiska och bra saker! :)

praktiskt yoghurtmugg, en sådan skulle jag behöva!

Åh vilka bra tips! Filten lät som något för mig :)

Filten hade jag velat ha! :)

Åh vilka häftiga grejer :) Jag fryser också lätt så kanske ska köpa mig den där filten till mig själv i julklapp ;)

Sv: Helt klart! :)

Då skall jag komma ihåg och kika in din julkalender :)

Bra saker! :)

Sv: åh tack så jättemycket fina Beatrice! :D

Sv: Japp - speciellt till mig själv! :)

Jag har också en sådan snug rug, de är så sköna!! Speciellt när man fryser o man ska sova, då passar den perfekt :D

Coola grejer :)

hade mer än gärna gett bort en stunds fotografering av dig dom årets bästa julklapp 😃

Åh jag som älskar yoghurt, måste ju vara bästa saken att ta med sig :)

vilka bra tips :D

Ska kolla in, är ju alltid så dålig på julklappar /:

Fin header du har!

älskar coolstuff :)

Åh har en sån snuggis!! ÄLSKAR DEN!

Åh filten är ju perfekt nu när det är kallt :D

looks so cozy

Sv ja jag får ta å kika in där nu när ja kommit hem osv :D

Hemma från kryssen igen så ursäktar för sent svar, men bättre sent än aldrig, kram!

Åh vill ha!! :) Ha en fantastisk dag, kram

Coolstuff har jag samarbetat med de har sköna grejer :) hoppas du får en riktigt mysig helg.


Jag bjuder upp till Tävling om äkta smycken på bloggen :)

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Åh jag älskar Snug rug, har två tycken här hemma! :)

De har så mycket kul produkter på den sidan. Filten verkar toppenmysig ju och den där burken hade min pojkvän behövt!

jo det är bra sorry för set svar























Follow my on Bloglovin







Trackback