Redan November, vad hände?

 
Fattar faktiskt inte vart tiden tar vägen. November månad kommer säkert försvinna lika snabbt som dom andra månaderna har gjort och då betyder det att vi är snart i december vilket känns overkligt för mig. Var det inte nyss September?
 
 
 
 
Är fortfarande kvar här hos min pojkvän och känner inget lust för att lämna Stockholm heller. Älskar att spendera mina dagar här även fast vädret inte är någon höjdare då jag kanppt plockar fram min kamera. Fotografera regninga dagar är spännande men kanske inte varje dag eller vem vet, jag kanske befinner mig på fel plats och missar solen?
 
Annars händer inte speciellt mycket i min vardag, små pysslar med olika idér och spenderar dagarna i mina myskläder.
GLÖM INTE MITT FÖRRA INLÄGG DÄR JAG HAR FRÅGESTUND!

Kommentarer

Vilka fina bilder!

tycker oktober gick sjukt fort!

Kan säga som du, va det typ inte september nyss? Haha

svar: Jo, men jag kan ju inte göra så mycket egentligen, pappa gjorde ett val och får ta konsekvenserna för det.

låter som du har mysiga dagar :)

Galet att det redan är november alltså! :O

åh så fin bild! Tiden går sjukt fort!

Sv :Tack snälla! :D

svar: Haha men typ, oktober då? Ne den månaden försvann visst!

Jo jag har ju familjen på mammas sida, kompisar och pojkvännen som stöd. Ändå så finns det tankar om pappa i bakhuvudet, om hur mitt liv ska se ut i framtiden utan min egen pappa, kanske några år framåt, tänk om nåt händer honom osv. såna tankar är skitjobbiga :/

Sv: okej, idag så ska jag jobba gymma och så har jag bowlingträning :P

Svar: Tack så mycket! Vad glad jag blir :)

Tiden går faktiskt fort, håller med dig!

jo det förstår ja :) åh va längesedan ja gick ut på en fotopromenad å bara gick å gick å man fick massa fina bilder, väntar på att snön ska lägga sig lite här så man får lite snö/frost bilder :)

sv: Nej oftast bryr man sig inte så mycket om andras adresser. Man klickar ju bara in på den som personen länkat i kommentaren:)

Tiden går för fort. Synd vi inte snackar så mycket :( <3

Jättefina höstbilder :) Nu är det vinter här!

fin bild :D

Mys att spendera tid med pojkvännen ju!! Visst är det sjukt att det redan är november.. tänk att om 2 månader är det liksom 2015..

svar: Jag tror inte det kommer bli så himla bra mellan mig och pappa, det har det aldrig varit knappt tyvärr, inte så länge som han inte tror på mig iaf... :/

tiden går så fort!! :)

SV: hihi jaa, det kommer bli så fantastiskt! har hört att han är bättre live, om det ens är möjligt haha! :D ♡

Så fin bild!

Det är inte klokt så snabbt tiden går. dagarna, veckorna och månaderna bara springer förbi
Hoppas du får en underbar helg. Några planer?

Svar: Söta du! :)

vilken fin bild!!

Sv: ja :D

Helt sjukt vad månaderna går fort det e ju snart julafton haha :P

Sv: hehe ja! det är ju väldigt ofta som artister är sämre live, men jag kan absolut inte tro det om honom *.*
åh tack hihi, ja! :'D

Hoppas du får en fin fredag. Ska du göra nåt kul ikväll?

Hoppas du får en fin helg. blir det Sthlm eller Gotland?:)

hoppas du får en grym fredag! :D

nja snön låg kvar i fem minuter nu har vi sådant där tråkigt regn väder, passar perfekt å sätta på en film å krypa ner under en filt :)

Superfin bild!!

Sv: Åh tack så mycket :D

Jaha okej! Har du längtat efter snön eller vill du att den håller sig borta?;)

vacker bild!

Sv: hihi du är så snäll! :D

Vilken fin bild :) Hoppas du får en härlig lördagskväll!

haha ja verkligen :)

hoppas du får en bra lördag :)

sv: ja det e helt sjukt jue :O

tiden flyger iväg!! nästa vecka är det i mitten av november redan...

Jag tycker nyss det var sommar och värmebölja :p

Svar: Tack! Älskade den också. Har en i ljusrosa, grön och turkos också :D

åh tiden går så himla fort :p kändes som midsommar nyss haha

Fina bilder!

Tiden går alldeles för fort!!

Härlig bild! :)

Hoppas du haft en fin helg tjejen och får en bra start på nya veckan!

Hoppas du hade en bra Sthlms helg:)

Håller med, tiden går sjukt fort! :O

Jätte fin bild! :D

Vilken fin bild :)

SV; Tack så mycket!

Fina bilder!

fin bild :)

Så himla fin bild!

SV: haha åh ja tiden går så fruktansvärt fort haha! :)

tiden har gått för fort!

Du tar ju jätte fina bilder! Har du något fototips?

Svar: Om man ska fota nära, har du något bra tips då? :)

Fina bilder!:D























Follow my on Bloglovin







Trackback