Tre badbomber ifrån Luch, älskar badbomber.

 
 
 
 
Älskar du att bada? Luch härliga badbomber bjuder på doft, färg eller härliga överraskningar. Första gången jag provar dessa badbomber från luch och bara efter första gången så älskar jag dom. Luch har massor med skönhetsprodukter, kika in på sidan!
 
I paketet fanns det två butterbear, två söta badbomber (bild på badbomben) Förutom att björnen ger mig en lugnande doft av vanilj så är den även fylld med kakosmör som gör vattnet silkeslent och näringsrikt för huden. Rekommenderar den starkt!
 
Holly Go Lightly är den tredje badbomben som fanns i paketet. (bild på badbomben) Vattnet blir grönt med lite glitter och badbomben doftar julafton. Om man älskar julafton mer än mig så är detta perfekt för en lugn stund i badkaret.
 
Har ni någonsin provat något från luch och vad tycker ni?

Kommentarer

Åh jag älskar också badbomber!! :D

åh nice!

tackar, åh de va längesedan man hade badbomder, minns att man alltid hade d enär man var liten :)

Nice :) Önska man hade ett badkar ;)

Svar: Ja, hihi :)

åh, bada är helt underbart!

badbomber är najs :D

Sv: hehe okej! :)

Åh vad härligt! har aldrig testat deras produkter faktiskt!

Åh, älskar badbomber!

sv: javisst e den :D

Åh vad kul med paket :D

Vad kul! Älskar att bada men äger tyvärr inget badkar buhu :-(

Jag saknar badkar ibland faktiskt :)

Älskar lush!

Svar: Roligt att du uppskattade dem! :)

ja å så hade man några mindre kulor som var i olika färger och var lite mjuka som smälte, haha kommer verkligen ihåg hur roligt det var :)

Åh de där låter väldigt bra:)

Ja det var väldigt spännande måste jag få erkänna, hehe. Erik var supertrevlig. Fick väldigt bra intryck och extra fint bemötande av honom tyckte jag!

önskar jag hade haft ett badkar

Sv: Ja, verkligen! :)

sv:den holly go lightly lät ju mysig nu till julen :D

Sv: Ja, verkligen! :)

Sv: Ja, tack! Bara fint! Själv då? :)

sv : kan tänka mig det :p

sv: ja skorna är riktigt fräscha!

sv: ja visst var den asa snygg!

badbomber är bäst! ^^

Ha en fin kväll! =)

Svar: Åh, tack du! :)

haha ja juste :) har du haft en bra onsdag :)?

nice!

åh jag måste införskaffa lite badbomber :)

Har ni någon snö hos er då? :)

Åh badbomber är så härliga!

Sv: Det var det också, hihi :D

har aldrig provat något därifrån, vill dock göra det

sv: några planer för kvällen då? :)

himla bra tips!

Sv: åh ja ellerhur, och de lyckas alltid vara så gråa och trista :/

Jag tycker bada är långtråkigt hahah :P

Sv: jag har min praktik på ett LSS-boende :)

Sv: Ha en fin dag! :)

Så fort jag mår bättre så hoppas jag att jag kan få ett tillfälle att fota inne på Liseberg. Synd att du inte kan ta dig hit. Har de något fint ställe på Gotland eller i Sthlm nu som du kan åka och fota vid?

Oh, precis vad jag skulle behöva! Bara att mitt badkar står på vinden för jag tröttnade på det nån gång för tre år sen.. Whyyy....

Härligt! Så här års önskar jag att vi hade ett badkar :p

Åhh gillar också badbomber!!

Saknar ett badkar... Har endast dusch i min nuvarande lägenhet :(

sv: Verkligen mums! :))

Sv: Trevlig helg! :)

Sv Tack så hemskt mycket ♡ ♡

sv: okej, igår så jobbade jag och så var jag på bio :D

åh vad mysigt:)

Inte tid med bloggen lika mycket längre? :)

sv tack så hemskt mycket :D

Älskar att bada! Speciellt nu på vintern :D Tack för tipset!

Sv; åh ja det kan jag tänka mig! :D

Håller med! Badbomber gör hela badandet mycket roligare!

Ja det kom snö under ett par dagar men nu är den borta :)

vill testa deras grejer :)

Åh, alltså jag kan inte gå in i en Lush butik längre... man köper ju upp halva affären! :)

Får nog testa det någon gång!























Follow my on Bloglovin







Trackback