Bortglömda bilder från Västerbron

 
 
 
 
 
 
Nattfotografering från Västerbron i Stockholm
 
 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon lens EF 50 mm f/1.4
 
I början av oktober spenderade jag några timmar på Västerbron där jag fotograferade med långslutartid över Stockholm. Vädret var inte perfekt den kvällen och jag blev knappt nöjd med bilderna. Så dåliga vart inte bilderna efter lite redigering, eller? Ska fotografera från en annan plats och även närmare men att fotografera när det är dimmigt är inte speciellt lockande för mig.

Kommentarer

Härliga bilder! :)

Liv och rörelse samtidigt som det finns stillhet! :)

Mysig bild :)

Jättefina bilder! Det är så vackert att promenera på kvällarna nu när alla ljus är tända :)

Svar: Det var mysigt! :)

jätte fina bilder!

Jag tycker bilderna var superfina!
Kolla gärna in på min blogg med foton på bl.a. kaniner, kakor och höstlöv :)

Sv: haha :P
Allt bra idag? :)

Så dåliga tycker jag inte bilderna blev. Haha vet själv hur det är att göra en kvällsfotografering när vädret är dåligt.

sv: Tusen tack för gratulationen:)
kram

Åh bilder blev ju superfina!

Sv: Tack vad kul att gillar dem :D

Håller med:)
Oj vilka fina foton!

Håller med:)
Oj vilka fina foton!

jag tycker bilderna blev jättefina :)

Svar:
Tack snälla :)

Svar: Tack, vad roligt att höra!! Ja, jag ska i fortsättningen börja fotografera lite åt en nattklubb som nyligen öppnat här :)

sv: härligt, jadå :)

ja tyckte om bilderna :D! natt fotografering är något jag måste öva på, vill testa å fotografera stjärnorna :)

Bilderna är supercoola! :)

Så fint =) Du är jätte duktig!!

Superfin blogg!

Sv: Ha en fin dag :)

Snyggt! Jätte fina bilder! :D

Hoppas allt är bra med dig också! :D

sv: Tack Beatrice. Det värmer att höra det från dig.

Sv: det förstår jag för det var super coolt :D

Jättefina foton :)

Såå himla fint!

sv: så lite så :)

Hej!
Har skapat en blogg för 2 dagar sen och har redan fått in massor med besökare. Skulle du kunna gå in på min blogg och kommentera vad du tycker?

/Rozza

Jag tycker att bilderna blev bra! :) Allt bra med dig annars? :)

Sv: Skönt att höra att allt är bra! :) jo det är bara bra med mig också :)

åh stockholm <3

åh stockholm <3

Sv: min pojkvän dök upp hos mig för en stund sen så vi ska lägga oss och titta på film :) Själv då? :)

Sv; Allt är bra med mig också! :) Ha en fortsatt trevlig dag! :)

ne får hoppas att det kommer stjärnklara nätter till vintern sen :)

ååh såå fina bilder ju!! :D och jag älskar verkligen att fota i dimmigt, speciellt på morgonen. Det var dimmigt nu i Stockholm på morgonen och jag fick till väldigt bra bilder!

Sv: Hihi :D

Sv: Tack själv :)

Svar: Ja, det var roligt! Dock var det första gången, så hoppas att det ska bli enklare och roligare med tiden :D

vill också ta fina bilder :(

Sv: Åh ja! men samtidigt så var de mellan 9-10 som jag tog de bilderna hihi, o då var de också dimma :D
hihi jaa, det var helt magisk, åh men det kommer säkert fler chanser! Ed har varit i Sverige några gånger nu och tycker om det sa han! :D

vilka fina bilder :)

Sv: jaha okej, vad roligt! Vad ska du ha med i din julkalender? :)

Fin blogg du har!!

sv: några planer för kvällen? :)

tack så mycket för kommentaren på min blogg, du är grymt söt!

Ja de får vi göra :) Hoppas du får en bra fredag :)

Mörkerfotografering är inte lätt men gillar bilder! Fint hur det speglas i vattnet :)

fina:)

- Åh tack så mycket :D

riktigt fina bilder!

va fiiint

Så vackert :)

Bilderna blev supersnygga!

Riktigt fina bilder

Åh gud så vackert, så grymt duktig du är! :)

Guuud vad fint!!

Vackert! Stockholm är vackert :)

Vackert! Stockholm är vackert :)

härliga bilder

Visst är det fint, tack!:)
Har du haft en bra måndag?

åh jätte fina bilder du tagit! :D

fin bild

Fina :D

Åh gud vad vackra bilder!

Vilka fina bilder!

så fint!

Fina bilder! Kram :).

Härlig bild!

va fint!























Follow my on Bloglovin







Trackback