Avslöjer vart ifrån kameraväskan kommer

 
 
 
För flera veckor sedan började många fråga vart min nya kameraväska kommer ifrån. Och nu tänker jag avslöja vart man köper den här fina skönheten. Tips för alla som vill ha en enkel, prisvärd och väldigt snygg väska/kameraväska.
 
Kameraväskan kommer ifrån Ebay. Kostade mig runt trehundra kronor då även frakten är med räknad. Du får plats med kamerahuset och ett objektiv. Kanske mer, beror på hur du packar dina väskor. Eftersom jag har batterigrepp så får det inte plats mycket mer än så men det är inte meningen att jag ska använda väskan när jag ska ha med mig all tillbehör till kameran. 
 
Ebay är kanske ingen sida man ska lita på till hundra prosent. Så dubbelkolla omdömet innan du beställer något dyrt. Leveranstiden är kanske lite negativ, du måste ha tålamod. Mellan två till tre veckor tar det. LÄNK TILL VÄSKAN!

Kommentarer

Så himla fin! :)

bra tips!

Åh den väskan är så fin! :)

Sv: Tack så mycket!
DEN kameraväskan var fin, blev lite sugen på att köpa den hehe. ;)

Den var riktigt snygg!

Superfin bloggdesign verkligen!! :) Kram

Tack för svaret!
Trevlig lördag på dig!

Handlar mycket på Ebay, så billigt och så speciella och fina saker man kan hitta. För mig gick det dock sjukt snabbt att få hem min kameraväska, knappt en vecka tog det :)

Vad fin :)

Vad fin :)

Vad kul att väskan inte var sådär jättedyr! Prisvärd tycker jag :)

sv: Trevligt att hänga med vänner. Det ska jag också göra och annars bara ta de lugnt :)

Sv: vad kul :D

Jätte fin väska =)
Hoppas du får en bra lördag! Närgra planer?

åh den är så fin, och vad kul att du skrev vart den kommer ifrån :')

Sv: hihi :D älskar färgen på väskan också!

mycket finare än vanliga kameraväskor! :)

Sv: nej precis, denna ser lite mer naturlig ut osv :)

snygg

snygg

svar: Ah okej, tråkigt att det är från en inte så pålitlig sida men kameraväskan va sjukt snygg iaf :D

sv varsågod hoppas du få en fin lördag

Kanonsnygg!

sv: bra pris oxå hehe :P

Bra tips! :)

sv: Åh tacl så jätte mycket!♥ kramar

Snygg!

Riktigt snygg!

Jättefin! :)

Precis rätt ställe att handla på. :P jag köpte min ryggsäck där till kameran. :P Helt okej priser :D

Ebay har jag också gjort många fynd på, och precis som du rekommenderar jag att alltid kolla omdömet innan man beställer något.

Sv; Härligt att höra att din födelsedag var bra! :)

älskar din header! ditt hår är så jäkla snyggt!

- Åh tack vad kul att du gjorde det! :)

jättefin verkligen!!

fin väska

Bra tips

sv: Det var så lite ;)

gud så snygg! borde kanske inhandlas :D
sv; åh tacktack ❤

Så snygg väska!

Sv: Tack så hemskt mycket hihi! :D kramis

Så snygg väska!

Så himla snygg väska!! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback