Inredningsdetaljer av gör hela bilden

 
Bilder lånat från hemnet.se
 
Älskar att spendera tid i inredningsbutiker eller att titta runt på internet i timmar som jag säkert sagt tidigare. Fattar kanppt själv att jag blivit så beroende av det. Skulle så gärna vilja inreda min egen lägenhet men planen är att flytta inom ett halvår och jag känner mig inte taggad för att lägga ner energi om jag ändå ska flytta. Men samlar på mig inredningsprylar gör jag för fullt.
 
Vet ni hur stor skillnad detaljer gör en bild? När jag letar efter inredningsbilder är det detaljer som av gör hela bilder för mig. Bilden blir mer personlig pga små små detaljeroch inspiration får man verkligen av att kolla på inredningsbilder.

Kommentarer

Den här helgen har jag inte haft några planer, har bara pluggat en massa då vädret i London inte riktigt har varit det bästa, sen så ska jag iväg på middag ikväll :)
Du då? :)

sv: Det var så lite så! Kram på dig!

gillar speciellt sista bilden!

håller med om inredningen, men roligare när man kan inreda sin egen lägenhet vilket jag inte kan än :(

Delta gärna i min veckansblogg tävling och vinn flera läsare sötis :*

/Morgan - Bög och spermadonator

Åh jag älskar också inredning. Jag längtar tills jag flyttar hemifrån och får inreda min lägenhet!:D

finns alltid så mycket fint som inspirerar en!

svar: ja tyvärr är det så, men man får stå ut med vissa människor ändå ;)
ha en fin kväll! kram

Håller med dig, inredning är så roligt! :)

Så fint! :)

Åh så fint!

sv: Åh tack sötnos!♥ kram

svar: tack detsamma!

vet att du för ett tag sen skrev att du skaffat pojkvän som bodde en bit bort, kan du inte göra ett inlägg om just honom hur han är och så? :))

kram

älskar inredning!

sv: Tack Beatrice, ja jag tycker om den. :)

Ha en bra vecka!

Fint!! Längtar också så mycket efter en egen lägenhet att inreda! :-D

Så sant! Det är nästan så att man blir inspirerad av att köpa ett hus, bara för alla dess små och fina detaljer dom lyckas fånga på bild!
Någon speciell anledning till flytt, eller vill du bara flytta för att hitta något bättre?

Man kan ju verkligen sitta och glo på inredningsbilder huuuur länge som helst haha :)

sv: Tack så hemskt mycket! Håller med dig fullständigt! Kramar!

svar: ja men precis, lite hur han är som person och vad han jobbar med typ :)

kram

Är du intresserad av smink och skönhet? Kanske vill ha lätta tips som förenklar din vardag? Kolla då in min blogg!
Ha en fortsatt trevlig vecka! Kram 

sv: några planer idag? :)

Åh vilka fina detaljer!

Sv: åh gud så härligt! de verkar som så härliga personer i verkligheten också! för man vet ju aldrig på tv:n, de klipper ju så himla mycket och ibland framstår många som idioter ♡

Sv: Vattenflaskan går att köpa på VOSS hemsida! :D Kram!

Sv; Så kul! :D

Om du är ett fan av Rihanna, rekommenderar jag att besöka den här bloggen. Här du får se kändisen på röda mattan, skapandet av musik, plåtningar, intervjuer och mycket mer! ❤

Så himla snyggt! :D Kram

Tackar! Riktigt fin inredning, har själv precis flyttat hemifrån och börjat inreda mitt egna hem, så sjukt kul! :)

Sv: åh ja det hade varit så kul att träffa Saga och Ylva också :) Jaa Eric är fantastiskt go! :)

Svar: så bra! Alltid kul att veta ju :)

Tycker också det är roligt att titta på inredning, känner mig alltid så inspirerad! Tråkigt att man inte kan köpa allt fint man ser och ändra inredningen i huset ca 1 gång varannan månad ;)

sv: Tack så mycket! :)

Är precis som dig! Har suttit i timmar på tumblr idag och snart exploderar jag av all inspiration haha

sv: var ska du flytta? :D

hoppas du har haft en bra start på veckan kram :)

Jag längtar så till jag får inreda på riktigt!
Nu bor jag i studentrum, 17kvm så får inte rum så mycket!

svar: nej det har jag inte gjort :)

svar: nej det har jag inte gjort :)

Åh jag kan klicka runt på hemnet i timmar...haha. ändå har vi nyligen flyttat in i ny lägenhet. får ta o tagga ner snart ;P

svar: Tack själv :) Mja jag kan tycka att jag kan vara bra på att "fånga" saker, men är det fel ljus så blir det inget bra.. Motljus etc är jag inte så bra på. Jag är alldeles strax 22 :)

så fina bilder!

sv: Hon tackar :)

inredning är så underbart kul när man hittar en vision man vill skapa i sitt hem. Det svåra är tycker jag att ha råd och få hela sitt hem att bli enhetligt och få de olika rummen att hänga samma på något sätt

sv: Så lite så sötis1♥ kram

Det är så skoj =)
Älskar bilderna ovan!! Verkligen underbara

såå stilrent och fint

sv: åh vad roligt :D till din pojkvän eller egen lägenhet?

sv tack :)

åh så fiiint!!

Sv: Ahaaaa, ja då förstår jag verkligen varför du tycker det är dax att flytta! Men gud vad kul, vadd ska du börja plugga till? :)

sv: Tack så mycket! :)

sv: Ja visst är det! Kram kram!

Sv: hehe okej :P

Sv: Ja usch ja, men han har ju "nio liv" så får hoppas han kommer tillbaka! :D

Svar: ja det kanske man skulle ta och göra någon dag :)

ååh jag längtar efter att flytta hem ifrån, mest för att få inreda själv :D Jag älskar att inreda :)

hej! Var gärna med i min bloggtävling. Ha en bra dag. Kram :)

Åh, så fint - gillar verkligen inredningen på första bilden :3

Håller med om att det är detaljerna som avgör, men det är samtidigt lätt att samla på sig för mycket detaljer så det bara ser stökigt ut.

SV:
Ja, man får inte vara kräsen.

räckte till den trappen är sååå min stil!
Så otroligt snyggt!

Sv: Jaa, väldigt mysigt :) och jag håller med dig, detaljerna gör så galet mycket! =) KRAM!

sv :)

Älskar inredningen! :D

svar: tack så mycket :D

ha en mysig kväll! kram

Åh jag har en likadan burk som du på sista bilden!

Så fint!

sv: Hihi!♥ kram

Älskar inredning! Detta var ju superfint!

Men åh vad fint och inspirerande! :)

Sv: fotolinje! Shit vad kul! Men flyttar du då själv eller har du någon med dig?

Vad fint!!

Hej, klicka gärna in på vår blogg och ha chansen att bli veckans blogg vinnare!

Sv: ja :)
Allt bra med dig? :)

sv: jaha! ja då är det ju klart att du vill ha eget :D

så fint!

Samma sak här, jag vill göra om så mycket och köpa så mycket, men eftersom jag vill flytta så vill jag inte lägga ner pengar på det här boendet.

Åh men gud vilka fina bilder du tar! Vilken kamera använder du? :)

Så fint!

Åh så fint inrett!!

Har du tänkt flytta till din pojkvän i Sthlm då?

Alltså jag är exakt likadan! Spenderar nog pinsamt många timmar i veckan framför datorn på inredningssidor samt i inredningsaffärer. Jag är helt besatt! Det kan iofs ha lite att göra med att jag alldeles strax ska flytta hemifrån också...

Åh, jag kan också fastna i timmar framför inredning! Har dille på tumblrs just nu, allt från inredning till träning och fashion :D

Är också helt förtjust i inredningsdetaljer för tillfället! Ska flytta inom en månad, och det blir det ju lätt att man plockar på sig allt mellan himmel och jord ~























Follow my on Bloglovin







Trackback