Platser jag vill besöka/fotografera

 
Det är rätt många månader sedan jag började med en kategori som heter ''platser jag vill besöka'' som ni också borde besöka. Norrsken kanske inte är en plats man vill besöka, men det är heltklart något man vill se och fotografera.
 
 
 
 
 
 
 
Två bakgrundsbilder på norrsken
 
Trodde jag hade berättat i bloggen att min största dröm är att se och fotografera ett norrsken men det hade jag tydligen inte. Blir typ irriterad av att se på bilderna för jag blir sååååå avundsjuk. Den 12 september hade det vart norrsken här på ön som jag totalt missat eller infon hade inte kommit fram till mig. Kärlek vid första ögonkast? JAAA, det tror jag på!
 

Kommentarer

Då är vi två! Jag har alltid velat se norrsken och tänkt att få chansen att ta såna bilder?! Magiskt! :D

Håller med dig. Ett norrsken skulle man ju vilja se!

VA surt att du missad det! När vet man är det kommer igen?

åh, det vill jag verkligen också fota, så häftigt ju!

Sv: Jaa verkligen!

Åh, ja, det hade varit kul att fota!

Sv: Same! :')

oj så vackra bilder!

såå coolt ju!!

Så himla underbart och stort att få uppleva!
sv: Verkligen! Det ska faktiskt bli väldigt skönt! Kramar!

Sv: så lite så :)

Så himla coolt :P

Håller med, norrsken är någonting jag också vill uppleva / fota :)

Sv; ja känslan efter träning är underbar :)

Det är så himla fint! Jag har faktiskt lyckats se ett svagt norrsken när jag var mindre, så coolt

vad fint!

Ajdå..:( å det skulle jag också vilja göra! Alltså fota norrsken

Skulle också vilja se ett norrsken, ser helt fantastiskt ut! :)

Tack igen :)
Åh det är så vackert med norrsken! :)

Håller fullständigt med. Fatta vilken känsla! Vill typ ligga på ett berg med kameran i handen och fota :)

Åh det pratade vi om på fotolektionen idag, hade varit såå roligt!

SV: Tack snälla Beatrice, vad roligt att höra! ♡

Alltså norrsken är så sjuuukt vackert men jag får ALDRIG någon bra bild på det haha!

Norrsken vill jag också fotografera. Trist att du missade det när man kunde se det på Gotland, för här nere inträffar det väl typ aldrig:S

Åh vilka fina bilder!!

sv: Åh vad skönt att höra!♥ Kram

Så sjukt fint, aldrig sett på riktigt men skulle veeerkligen vilja göra det ^^

Vore riktigt coolt att se ett norrsken på riktigt

åh vill också se ett!! och försöka fota ett :)

svar:
Trivs otroligt bra! :) Bara lite småfix som fattas sen är allt komplett :)

Det har du rätt i :) Jag ska försöka ta mig ut o experimentera lite med kameran :) Solen måste bara visa sig snart :) haha

SV: Det gör det verkligen! :)

Wow det ser riktigt häftigt ut! Min barndomsvän har sett norrsken "live", snacka om att jag är avundsjuk!

fina bilder
håller med dig :D

åh vad det vore härligt!

Norrsken är verkligen vackert. Jag har för mig att det finns vissa grupper på nätet som håller koll på när det väntas vara norrsken på olika platser. Kolla upp det om du är fotosugen.

Men i norrland synd väl norrsken lite titt som tätt va?

Men i norrland syns väl norrsken lite titt som tätt va? Jag har dålig koll.

vill också se det, så himla vackert :)

Sv: ja hehe :)

Sv/ de var det verkligen !

Hoppas du har en fin onsdag!

sv: Ihihi åh vad glad jag blir!♥ kram

- Jo ganska, men jag bor ju i Kiruna så det vore konstigt om jag inte gjorde det :D

sv: ja men samma här men shit vad svårt :O

Svar: Det är du inte ensam om att vara ;) Har du haft en bra dag annars?

åååh härligt! *.*

Åh vill också jättegärna se norrsken!!

Norrsken är helt fantastiskt fint! Blir galen. Fint på foto men ännu fina live :)

gud så häftigt, hade älskat att fota det! :o

Norrsken är så vackert, jag hoppas att du får se det nått tag snart! Dock tycker jag oxå att det är svårt att veta när det ska vara och inte, men det finns en Facebooksida om norrsken där dom uppdaterar ganska bra om/när det blir norrsken! "Norrsken" heter den, håll en titt på den! :)

nej vad fint!

Skulle vilja se ett norrsken!

Så fina bilder!

åh tackar :D! de skulle va gör kul å fotografera norrsken det är ju så vackert :)!

Haha kan känna igen känslan att jag blir irriterad för jag önskar jag hade fotat vissa bilder! Vill också verkligen fånga norrsken på bild någon gång :)

Åh, skulle med vilja se ett norrsken någon gång :)

Norsken är så himla fint. :)























Follow my on Bloglovin







Trackback