Två deltagare ifrån Paradise Hotel

 
 
 
 
Jasmine Gustafsson och Smail Alihodzic
 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon lens EF 50 mm 1:1.4 + blixt
 
Nämen titta vem vi har här, två Paradise hotel deltagare. Jasse och Smail är två fantastiska personer som jag fick träffa under gårdagen när jag jobbade på Terrassen. Dessa två skulle jag lätt kunna hänga med, två galet sköna personer. Mingel stod på deras schemat medan jag fotograferade kvällens gäster som besökt oss. Nattpasset var faktiskt helt okej.
 
Nackdelen med att tacka ja till nattpasset var självklart hela resan. Från Stockholm till Gotland. Jobba några timmar och därefter tillbaka till Stockholm. Räknade ut att jag var på ön åtta timmar. Inte värt resan men heltklart värt att träffa Smail och Jasse.
 

Kommentarer

Åh vad fina!!

sv: Hihi! kram

Vad ha du för dig idag?

va kul! :)

tack det samma =)

Men åååååh vad coolt att få träffa dom:')!

åh gud så roligt, de är så härliga!

Sv: Tack så jättemycket! :D

Åh, de verkar störtsköna!

Sv: hihi ja man blir ju det ;)
jaa, de är så vackra också! <3

Snygga är dom också D:

Åhh vad kul, vart ha du varit då? ;)

Jag har haft kalas för vår 5åring. ;)

Vad kul! :D

sv: De var supergoda :) Haha, tack så mycket! :)

Oj vad roligt att få träffa dem, och jättefina bilder ju! :)

Sv: hehe :)

Låter som en kul dag :P

åh va kul! jättefina bilder med!

sv: tack snälla!!

Så roligt. :) Gillar dom båda nu i paradise!

Åh vad roligt!

Svar;

Tack snälla!

Hoppas du får en fin vecka :)

Sv: Tack så jättemycket:)

Duktig du är som åker bara för att fota en natt sådär :D

sv: JA verkligen!! Kram♥

sv: haft en bra dag? :)

Vad roligt att träffa dom :)

Så skoj =)

sv: visst är de, tack :D

SV: hihi! ♡

Snygga bilder på dem :)

Vad fina bilder!

Hoppsan!
en gammaletant som jag vet ej vilka dessa är..

Hehe,vad kul. :D
Va gör du idag?

haha, jag fattar inte varför folk ens gillar det programmet.

Kul :) fina bilder!

Åh men va kul att få träffa dom :D

sv: ja varför inte liksom :D

Lite coolt ju :)

Så fina!

sv: Åh tack så jätte mycket sötis1♥ kram

Åh men häftigt att träffa på dem!!

Har du gjort något skoj idag? =)

Sv: Tack:) Jaa, det hade jag verkligen! Har du några roliga planer för resten av veckan? =) KRAM!

Hehe, jag jobbade. :) såg du något kul och fotografera då? :D

Sv: vad bra :)
Några planer idag? :)

Men så skoj:)

ÅH va roligt att träffa dem! :D

Så snygga!! Kollar dock inte årets program så har inte koll på deltagarna!

Vionno kommer tyvärr lägga ner i slutet av månaden. Så jag kommer fortsätta blogga på min gamla blogg igen. Hoppas allt är bra kram :)

Hur är det då?:)

Dom verkar faktiskt vara två riktigt härliga och goa prickar!

Åh de är så fina :D

han har nästan samma efternamn som jag haha

Åh vad kul! Smail verkar ju så himla härlig haha!

Åhh vad kul att du fick träffa dom!!

Åh vad kul! :)

Man får inte vara kräsen när man jobbar inom kreativa branscher som du och jag. Jag har också gjort sådana där turen. Bland annat en gång när jag åkte till Sundsvall för att arbeta en kväll (det tar 6 timmar att köra från Umeå fram och tillbaka och jag var där i 7 timmar )

SV:
Nej jag arbetar som journalist, men det är svårt att få jobb (vikariat) så man får ta det som finns.

Snygga bilder! Själv tycker jag att det är så himla svårt att få till bra bilder med blixt, har du några bra tips att dela med dig av? :)

Jasse verkar vara så jäkla skön!!

smail<3333

Åhh gud vad spännande och roligt att träffa dem :) Ha en fin dag, kraam! /Emma

Haha, fett kul att träffa dom! Man undrar alltid hur dom är som personer utanför Paradise!

haha fan va kul! verkar så jävla sköna båda två!























Follow my on Bloglovin







Trackback