10% hos Nelly via rabble-appen

 
 
Kallt, blåsigt och mörkt är ett tecken på att hösten är på ingång. Som säkert alla vet har nelly.com ett väldigt bra och stort sortiment. Perfekt för oss som vill fylla våran nya garderob med mysiga plagg inför hösten. 
 
Ladda ner Rabble till din telefon för att få ta del av rabatten. Känner du dig inte sugen på att shoppa kläder? Lugn, det finns andra bra rabatter hos Rabble som du kommer att gilla. Sök på rabble i app store eller i play store.
 
- 10% på hela köpet hos Nelly (gäller över 300 kr)
- Köpet måste inträffa mellan 24-26 September
- En kupong per person.
 

Kommentarer

Bra tips!

Sv: Ja verkligen :)

sv: Vet inte. Om två veckor, om en månad. Allt beror på hur länge jag vill stanna där. När man ändå reser så långt är det lika bra att stanna länge :) Därför vore det bäst att ses innan 30:e.

bra tips :D fick också deras mail :p

sv: Haha tacks så mycket sötis!♥ kram

SV: Men tack snälla rara, du är fin du med! =)

sv; Tack snälla du, vad glad jag blir! :)

tack för tipset :) Ska in direkt och kika på nelly. hehe

Jag älskar Nellys kläder och erbjudanden :D

sv: Vad roligt! När är det din utbildning börjar? :)
Vad har du annars för planer inför idag? =)

Jag hade den där appen men jag tog bort den för jag tyckte att den var ganska tråkig haha, men visst det där erbjudandet är ju okej:)

så bra tips! lagom till hösten :)

sv: jo fast får alltid 10% rabatt eftersom jag är student haha :p

sv: Okej men då så har du ju en stund på dig att förberedas på att flytta och börja med nåt nytt :) Kan vara skönt att landa lite innan eller vad man ska säga. Kul att söka jobb. Hoppas du får napp!

Med mig är det kanoners. Ska precis åka iväg till en kompis så får se när jag kommer hem :)

Sv: några planer idag? :)

sv: Hihi!♥ kram

Javisst är han söt! :) jag för tacka för de! ;)

Sv: Tack så jättemycket, vad glad jag blir:) Och bra tips! Dock har ju jag som student alltid 10% rabatt hos nelly.com, för jag antar att man inte får ytterligare 10%? :)

Tack för tipset, alltid bra med rabatt :D

sv: Tack så mycket! :)

ja verkligen :) Jag älskar Nelly. Typ halva min garderob är därifrån. hehe

Svar: Ja verkligen :)

sv: haha ja men precis! :D haft en bra fredag?

Åh najs :D

Jo det är super bra! har bara haft så mycket att göra på sistonde så jag har haft svårt för att skriva någonting på bloggen! :)själv då?

Grymt tips!!

tack för tipset

Hoppas att du haft en trevlig helg. Jag är helt slut, blir nog sängen snart.

Hej tjejen! Skulle du vilja hjälpa mig så jag vinner en iphone 6 skulle vara riktigt snäll! Här är tävlingen http://a.pgtb.me/N3S3vR?app_data=entry_id%3D69501300 den är på Facebook och du måste vara inloggad den heter "en fin båttur" och tror bilden är längst upp av alla bidrag som ligger lite längre ner på sidan skulle betyda allt och det går snabbt, kram :)

så fin blogg!

sv: tack så mycket! :)

najs, nelly har så mycket fint :)























Follow my on Bloglovin







Trackback