Fantastiska dagar i huvudstaden, Stockholm.

 
 
 
Fyra dagar i Stockholm går alldeles för fort. Alldeles för fort att man glömmer bort att kameran ligger i väskan och väntar på att få hänga med på äventyr. Vilket betyder att fotografering inte var min första tanke, men några få bilder blev det i alla fall.
 
 
 
 
Anledningen till varför jag åkte till Stockholm? Åkte upp för att spendera fyra dagar med min fina pojkvän. Vilket var helt magiskt. Förutom att krama och pussa på honom i timmar har vi hunnit med x antal promenader, födelsedagsfirande, utgång och så fick jag tid för att träffa min saknade vän Johanna. Ville verkligen inte lämna han eller Stockholm.
 
Back to work. Med tanke på att jag kom hem inatt och sov tre timmar blev det ett plågande arbetspass jag fick kämpa mig igenom. But what does it matter? Dagens arbetspasset är över. Känns skönt att vara hemma i min lägenhet, men det är alldeles för tomt och saknaden är enorm även fast vi bara vart ifrån varandra 24 timmar.
 
Tack för gratulationerna, kärlek till allihopa!

Kommentarer

svar: Varsågod, ingen orsak :D Haru fått några fina presenter då? :)

Åh låter verkligen som om du haft det jättebra!

svar: Haha jaha okej ;D

hej! allt bra? :)

SV: Hoppas du fick en bra födelsedag :) BTW vilka härliga bilder :D

Så fina bilder!

sv: Tack så jätte mycket fina du! Det var så lite så!♥ Kramis

Grattis i efterskott och jätte fin bild! ♥

svar: Ja, men nån present får du säkert :) Jorå, det är bra faktiskt, lite småtrött bara, men jag har praktik varje dag så man är lite trött på dagarna, själv då? :)

sv: hehe så lite så :D

Fina bilder! :)

Var är första bilden tagen? :D

Ja eller hur.. Jag brukar också ha med mig kameran, men värst många kort brukar de inte bli haha

sv: Varsågod! :D

Skönt att spendera din dag med pojkvännen <3
Haha nej de är ju så. Man känner ingen skillnad direkt när man fyller år tycker jag heller. Känns som föregående dag liksom ^^

Åh vad mysigt! Vart är första bilden tagen någonstans? Hur fin omgivning som helst!

sv: Tack så mycket!

Åh vad härligt! Skall träffa min pojkvänn nu på fredag efter mer än två veckor utan varandra!

Jo tack det är rätt skapligt faktiskt. Lite trött efter dagens 80 mils buss resa med foto utflykt till Lycksele Djurpark. Kommer dock inte publicera bilderna för dem är köpta. Hoppas du fick en godnatt sömn :-)

Fina bilder:)

sv: hihi, ja:) Kramisar♥

sv: Ja så är det ju faktiskt haha. Att när kameran är hemma så ångrar man sig så att den ligger hemma.
Men när den är med så hänger den bara där på axeln till ingen nytta ;)
Kul med en ny kameraväska! Vad har du för kamera? :)

Ja det är tråkigt tycker jag också att facebook nu för tiden är det sociala i ens liv. Det är där man gratulerar när man fyller år och får information om det nyaste. Telefon existerar knappt längre.. Tråkigt tycker jag :(

fina bilder:)

det lät mysigt :)

sv: några planer idag? :)

Känner du med att hösten är på ingång? Mysigt.. Bladen skiftar färg och man tänder levande ljus :)

Hade du en bra födelsedag? :)

sv : de va så lite så :D jag hoppas du hade en superfin dag!

så fina bilder

svar: Ja man blir ju jäkligt trött när man kommer hem, men lite pengar rullar ju iaf in ;D

sv:Åh tack så jätte mycket avd glad jag blir!♥ kramar

Härliga bilder :)

Underbart att du fick så fina dagar. Jag känner igen det där med att glömma att man ens har kameran.

Ja det är ju det. Man får komma ut mycket utan tvekan. Hur går det för dig då? Fotar du mycket?

Dum fråga kanske men jag menar utöver det du har på bloggen.

Sv: Jag läste det i inlägget, låter jättemysigt! :D

Sv: Ja det kan jag tänka mig!:) har ni varit tillsammans länge?:)

Okej. Det är till viss del så för mig med. Jag lägger upp det lite mer uttänkta på min deviantart och på mitt personliga galleri som jag inte släppt på nätet än. Det kommer. En rolig sak är att egentligen fotar man inte onödiga saker för oftast är det...som jag det...nått för en själv. Hur länge har du hållit på då?

svar: Japp :)

så fina bilder :D

sv: Okej, ja man kanske skulle investera i en bra systemis kanske :D Jag har "bara" en digitalkamera men den är superbra den med!

Hur når du annars idag? Har du några planer inför dagen? =)

Sista bilden va så fin!

Åh, jag älskar att åka till Stockholm. Ska dit själv nu i höst/vinter :)

Ha en fin dag :)

sv: Tack snälla Beatrice!

Så fina bilder! Ha en fantastisk fredag fina du! Kramar på dig, ha det grymt :)

Sv: mysigt :)
Igår var jag på bio :)

Fina bilder!!♥

sv: Hihi ja! Kram

<3 Hade du en bra dag?

fina bilder :d

Sv: Tack så jättemycket, vad glad jag blir! :) Det låter som att du hade en riktigt bra resa i alla fall :)

Sköna o fina bilder 1 :D

Åh stockholm är så himla fint asså det är mitt hjärta helt seriöst XD

Gillar den sista bilden, jätte fin!
Jag glömmer också alltid bort att fota när jag är iväg tyvärr!

Love you! <3

Härliga bilder!!
sv: Det var så lite så! Kramar!

sv: Det håller jag med dig om! Önskar dig en fortsatt fin kväll! Kram!

Sv: Va mysigt! :D 2 månader är ändå en bra början hihi! :)

- jättefin blogg!

Oj vad duktig du är på att fota!

omg:D du har så fina bilder

Älskar älskar älskar den sista bilden!

Vilka härliga somriga bilder! :) Så mysigt att se på dem nu när det riktigt är höstväder ute med storm och ösregn!























Follow my on Bloglovin







Trackback