September is here, i'm happy.

 
 
 
Känns overkligt att det redan är september, det var nyss juni? Samtidigt som jag är lite små chockad är jag förväntasfull inför den här månaden. Redan nästa veckan är det min födelsedag och september är bara början på hela hösten.
 
Älskar verkligen hösten. Finns många bra anledningar varför. Fotografera höstfärgerna. Höstmodet med alla vecka detaljer. Varma drycker och levande ljus. Mys för hela slanten kan man säga att hösten är för mig. Lite kallt för att vara i min smak egentligen men samtidigt så är det så jäkla mysigt då det kvittar om det är kallt.
 
September startade med att min lillebror föddes, Miio välkommen till världen. Inte hunnit träffat honom men det får bli när jag är hemma från Stockholm. Helgen är bokad och klar. Kommer spendera min helg i Stockholm tillsammans med min pojkvän och några vänner. Övertaggad och skulle vilja åka nu, men måste tyvärr vänta.
 
 
 
 

Kommentarer

Åh vad sugen jag blev på munkar när jag såg bilden, haha. :D

Åh vad gott med munkar!

Jaså? Har det hänt något?

Gud vad gott!

Men gud vad kul att få en lillebror! Awh! Haha!

mums!

sv: Vad bra :)

Åh vad härligt det låter med höst ändå när du beskriver det på det viset. Tycker inte om att de börjar bli kallare. Men som du säger, man kan ju tända ljus osv. Och få fina kort på höstfärgerna :D
Kul att du fått ett syskon! :)
Hoppas du får en fin helg!

åh, så mysigt med en lillebror :) så fint namn också :)

Men åååh vilken bild!

men mums på bilden!

Håller med om att hösten kan ge många fina bilder! Är så många mysiga varma färger ute då=)

men åh vad kul med ett syskon, grattis ! :)

Åh, har du fått en lillebror?:) Grattis.

Jag tycker också att hösten kan vara otroligt charmig, jag tycker bara att man blir lite deppig med tanke på alla mörka vintermånader som kommer efteråt :/ :)

det är ju så härligt med höst ändå! :)

sv: tack!! :)

Sv: okej jag har jobbat, gymmat och haft bowlingträning nu så glor jag på BB :D

sv: tack så mycket, det är du med :)

sv: ja visst är det så :)
var det idag du skulle få träffa din pojkvän äntligen!? gud så kul isåfall!
hur är det annars idag?

Orkar inte så gott det ser ut!!! :D

Sv: ja :)

sv: Det var så lite så:) Hoppas man får se lite bebisbilder sedan då:)

Hoppas du får en fin helg!

Så sjuuukt goda donutsen såg ut! :)

Håller med om att hösten är såå mysig, älskar att tända lite ljus såhär om kvällarna när det blir lite mörkare! :)

Vilken mumsig bild :D

Aha okej! Hoppas det löser sig och blir bra.

Har du haft en bra fredag?

Sv: Ja, det kan man verkligen säga. Hur bra som helst :) och gud så gott med munkar!! Jag vill också ha :D

Älskar också hösten! Även om det är vemodigt att sommaren, shortstider och ingen-jacka-tider är över så är det ändå något speciellt med hösten :)

sv: åh vad mysigt att umgås med pojkvännen :)
jag ska kanske träffa en kompis imorgon om jag orkar vilket jag hoppas på. annars blir de till o vila upp sig rejält inför en ny vecka med nya tag och då träffa nån kompis :)

Hejsan! Nu har jag äntligen kommit igång med nya bloggen lite smått! Hoppas allt är bra med er så hörs vi nu på http://linnea.vionno.se :) KRAAAAM

ja, det kan jag tänka mig :)
Hoppas du har en bra helg!

Muums :)

sv: tack så mkt :D
ja älskar öland så jag tycker verkligen du ska åka dit nån gång hehe :D

svar: Tack för tipset, ja du har nog rätt, även om man kanske har nåt att blogga om precis varje dag eller då och då :)

Grattis i förskott :) Precis varit ute 2 timmar på en långpromenad med hunden. Så nu är hon nöjd så jag kan plugga ifred :) Ha en mysig söndag!

Sv; åhh, då tror jag inte jag behöver fråga om din helg varit bra då? :)
Min älskade kom i onsdags och jag kysste honom hej då för någon timme sedan vid tåget.. saknar honom redan!.. <3

sv: vart på söder var du? :D

haft en bra helg?

Tack så mycket :)

Så mysig att få ett syskon. Har själv 2 sladdsyskon som nu är 4 & 11år :P
Älskar också hösten av samma anledning.

Men lägg av va gottttt

Gud så goda de där såg ut då ;)

Hoppas du fick en fin helg med din pojkvän:)

Gud så fin blogg du har! Lust med ett bloglovinbyte? :)

nam så gott! :)

Ser helt underbart ut. Munkar är livet!

Så gott med donuts, de med knäckkulor är ju godast :D























Follow my on Bloglovin







Trackback