Grå himmel över Hässelby Slott.

 
 
 
 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon EF-S 10-18 mm/4,5-5,6 IS STM
 
Kom till Stockholm för några dagar sedan och är sjukt taggad på att fotografera. Visst Gotland har vackra ställen också, men det är inte lätt att åka över hela ön utan körkort plus att det har varit dåligt väder under tiden jag var där. Nästan två veckor med dåligt väder eller så hade jag noll inspiration.
 
Även fast vädret inte ville vara speciellt bra under gårdagen så blev det en liten roadtrip till Hässelby Slott. Om jag fick chansen skulle jag vilja besöka alla slott som finns i världen eftersom det finns så många fina slott och jag hade mer än gärna gått in och kollat runt.
 
 

Kommentarer

Så himla fina bilder! :) kram

Förstår det! Så fint :)

Älskar Stockholm!!

Åh så fint!

Så fint det ser ut! Älskar Stockholm! :)

sv; Ja verkligen, de kan jag rekommendera! vilka fina bilder du tar föresten måste jag säga! :)

Svar: ÅÅ, tack Sigrid! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vad fina bilderna blev och jag gillar också slott :-D

åh så härliga bilder! :D

Sv. Tack så mycket :)

fint :)

Ja, tänk vad fantastiskt det hade varit att gå omkring i stora slott och känna sig liten :)

Svar: Ja men precis, hade vart så magiskt!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

åå så fina bilder!

Spännande! :D

Vackert!

Finabilder

Jätte fina bilder! :) Tycker det är lite mysigt att gå runt på slott.

Vilka fina bilder! Byggnaden hade ju härligt ljus färg och stenläggningen på gården, så snyggt! :)

Svar: Tack så mycket, tycker också det är sjukt snyggt! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Bilderna var superfina! Älskar också slott. :)

Så himla vackert!

mys =)

Otroligt fina bilder!

Fina bilder :D

fina bilder!

Tack för din kommentar, ska absolut prova det! :) Kram!

Vilket vackert ställe! Jag skulle också vilja besöka en massa slott, finns så himla mycket fina!

Synd att vädret inte är så bra ! Men vilka vackra bilder :)

Nej det är ju inte lika lätt att ta sig runt på Gotland utan bil.. Men åh så vackert, älskar såna här foton på husbyggnader/slott! Förstår att du mer än gärna skulle vilja besöka mer slott! :)

Svar: Haha, nej verkligen inte. Då är vi två som älskar det, så snyggt blir det på bild också! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vad härliga bilder! :')

Fina bilder, även fast himlen är tråk!

Mycket fina bilder!

Vad fint slott, stora fina ytor utanför :)

Va vackert det är :)
Kram Hanna!

Åh så vackert, måste åka dit någon gång! :)

Svar: Det tycker jag verkligen du sak göra! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Oh, har bott i Hässelby haha ^^

Svar: Åå, har du? Var det länge sedan? Måste säga att det är ganska tråkigt att fotografera här, finns inget speciellt mer än Hässelby Slott typ! ;)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

vad roligt, jättefint!

Fina bilder!

så fint:D ha en grym helg!

Bilderna blev ju jättefina ändå!

Svar: Åå, tack så mycket!!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Även när himlen är grå så kan du fixa jättefina bilder♡
Hoppas allt är bra med dig:))
Kramar

Svar: Tack så mycket, det värmer. Tack som frågar, här är allt bra. Hoppas det är bra med dig också! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så tråkigt med dåligt väder :(

Fint :)

- Det var 3-4 år sen! Haha ja, kan förstå det! Har du varit i Hässelby strand då? Där är det lite finare!

Svar: Okej, ja det har jag varit och jag håller med dig. Men det finns så mycket mer mitt i Stockholm att fotografera! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

så fint :)

Vilka mysiga bilder!

du är sjukt duktig på att fota måste jag säga :D

Svar: Ååå, tack tjejen! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi























Follow my on Bloglovin







Trackback