Kungsträdgården i Stockholm

 
 
 
 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon lens EF 50 mm f/1.4 & Canon EF-S 10-18 mm/4,5-5,6 IS STM

Började min dag väldigt tidigt med att träffa Ulrika i Kungsträdgården, tredje gången vi träffs och det är alltid lika roligt varje gång. Vi fotograferade varandra och Ulrika hade även en fotografering med ett fint kärlekspar. Vi avslutade morgonen tillsammans med lite fika, super mysigt!
 
Får frågan ganska ofta om jag vill fotografera nya ansikten och självklart vill jag det. Har du någon idé eller behöver bilder så ställer jag mer än gärna upp och plåtar. Kontakta mig gärna om du eller någon annan skulle vilja ställa upp som modell, finns i Stockholm. Ingen kostnad!
 
 

Kommentarer

Fint!

Åh vad fina bilder! önskar att jag bodde i stockholm!

Åh så fina bilder!

GUUD VAD FINT DET VERKAR VARA DÄR! SER HELT MAGISKT UT :) OCH DU LÄGGER UPP ALLTID LIKA FINA FOTON! SÅÅ DUKTIG!

Svar: Det är sjukt fin och det är verkligen magiskt! Ååå, tack fina du! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

men såå fint!! synd att man inte bor i Stockholm :/

Wow! Vilket ljus, vilka färger.

alltså såå vackert!

åh vad fint! :)

Åh vad vackert det är och jag vill också vara där för att fota :-D

Vill så gärna fara dit och se de blommande träden, men har ingen möjlighet denna vår, alldeles för mycket jobb :/ Bra det dock haha :)

Vill så gärna fara dit och se de blommande träden, men har ingen möjlighet denna vår, alldeles för mycket jobb :/ Bra det dock haha :)

Åh, underbart ställe att fota på :)

så vackert!! :)

Vilken kul fotografering :D Låter som en mysig dag =)
Jag skulle också behöva öva upp porträtt och parfotografering men det är svårt att hitta folk :P

Svar: Aaa, ibland är det sjukt svårt och ibland är det super lätt tycker jag! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Är det en japansk yukata man ser i bakgrunden vid körsbärsblommorna?

Svar: Aa, det stämmer bra!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vilket otroligt vackert ställe att fota på! Jag skulle vilja bli fotad någon gång, fast skulle känna mig sjukt obekväm. Så kanske hellre skulle vilja ha fototips haha! Men i vilket fall så bor jag alldeles för långt bort, tyvärr :/

Svar: Vad tråkigt att du bor långt bort. Många är obekväm av sig, men det går lätt att trolla bort! ;) Vad för tips skulle du vilja ha? :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Men herregud vilka fina bilder ♡ blev kär!

Så vackra bilder!

Så himla synd att jag inte bor i Stockholm nu :/

Så himla fint! Har inte varit där än men vill verkligen också fota där, bra bilder :)

Åh vad fint!

Kan tänka mig att ni inte var ensamma länge där :)

Såå himla fint!!

Åhhhh vad underbart verkligen♡
Önska jag kunde befinna mig där^^

Sååå sjukt bra av dig att fotografera andra, tyvärr bor jag i gbg.
Kram! Hoppas du får en fortsatt bra vecka♡

Så vackra träd! Fotona blev himla fina =)

Låter som en toppen dag :)

Grymma bilder

Grymt bra du fotar

Vilka underbara bilder!

Åh vad mysigt! Jag och Patrik skulle ha varit så Stockholm så hade du mer än gärna fått fotografera oss, kan tro att bilderna skulle va jättefina!! Kul när man kan plåta varandra sådär också! :)

Svar: Ååå, VARFÖR ÄR NI INTE HÄR? Hade vart sååååå underbart och roligt! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh så himla vackert!

så vackert!!

Verkligen ett otroligt fint ställe att fota på :)

Så himla fint med körsbärsträden !

Riktigt fina bilder! Kungsträdgården är så himla fint just nu :)

Det är ju så fint där!

fantastiska bilder!

Sv: Tack så mycket :)

Riktigt fina bilder, älskar ljuset :)

Härliga bilder!

Så vackert!

Men alltså åh vad fint!!

Så fint! Har inte varit i Stockholm när körsbärsträden blommar, vilket suger. Får se till att åka dit nästa vår :)

Alltså ååh så fint!

bilderna är så sagofina :D

så fint där nu! <3

Blombilden i mitten är verkligen fantastiskt fin! :D

fina bilder :D
sv: aa det ar det verkligen :D

Så himla vackert! Önskar att jag bodde i Stockholm vid den här årstiden, bara för körsbärsträden!

Ser fantastiskt fint ut! Såå rosa, min favoritfärg hehe :)

Vore super kul att fota där.
Sådär tidig vill man ju va så det inte är folk överallt :)

Har du någon tid? :)

Åh så fina bilder! Är dock proppfullt när jag är där så förstår inte er som lyckas få bilder utan folk överallt :P

Svar: Anledningen är för att vi är där sjukt tidigt på morgonen för att slippa allt folk. Sjukt bra men samtidigt jobbigt! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Gud va fina bilder du tar!

men åå så fina bilder

Så fin de är där!

Häliga bilder

Synd att jag inte bor i Sthlm då:(

Jag jobbat halvdag imorgon så kanske blir mycket folk i kungsan då. Dock är jag ledig (jobbar hemifrån) på fredag så skulle kunna fredag morgon och även i helgen om de passar :)

Svar: ÅÅ, vad kul. Då tycker jag vi kör då! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Men åh så vackert!!

Men gud så fint! Har alltid velat ta bilder där men det är ju en bit till Stockholm ifrån mig.. :)

Kram

Vilka bilder du tar! Har missat blommningen i år men får ta igen det nästa år när bebis är större :)

Svar: Tack så mycket, det tycker jag låter bra! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh :D Hur lyckades du med att det inte var 10 tusen pers där när du skulle fota? Försökte idag men det gick ju folk i vägen hela tiden haha :/ Får väl åka tidigt på morgonen istället...

Svar: Det gäller att åka dit tidigt på morgonen när alla sover eller att passa på när alla är på väg hem eller är hemma och äter mat, haha! :) Prova på morgonen, det blir bättre då! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Tack snälla! Och detsamma måste jag ju få säga, verkligen! :)

Svar: Tack själv! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh såå himla fint!!

Så fint!

Fina bilder!

Himla fina kort! Gillar ljuset.























Follow my on Bloglovin







Trackback