Sunday Challenge #18

TEMA | Påsk
 
 
 
 
"Vi är en grupp fotoentusiaster som varannan söndag lägger upp varsitt bidrag - som är tolkat efter ett valt tema just för den gången. Poängen med detta är att vi ska utmana oss själva att utvecklas inom fotografi och bildbehandling."
 
Bilden är fotad: Söndag 5 April 2015 - 17:48
Inställningar: Bländare - f/3.5 | Slutartid - 1/100 | ISO 1250

Tanken bakom: Påskliljor skulle jag fotografera först, men jag har inte hittat några. Tycker det är väldigt konstigt att dom inte kommit fram ännu eftersom dom alltid är tidiga annars. Istället fick det blir något snabbt och enkelt som påskris med några söta kycklingar som knappt syns.
Bildbehandling: Höjat kontrasten lite men annars är detta normal bilden.
 
För att se flera bidrag Annika, Amanda,Maria & Matilda  - Bidragen kan komma upp sent.
 
 

Kommentarer

Så fint :)

Vilken vacker bild tycker jag, så fin! Perfekt när man kan ordna teman efter högtider till er fotoutmaning ju. :)

Svar: Ååå, tack hjärtat! <3
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vilken fin bild! Hoppas du haft en bra påsk :) Kram

Fina bilder!

Fint :D

Väldigt spännande bild! :)

Roligt tema! Riktigt fin bild!

Åh vad roligt! Får vem som helst vara med eller är det en "sluten grupp" :)

Svar: Det är sjukt roligt! Inte vem som helst, vi har som krav att man kan hantera en kamera och redigera bilder och det ser du ut att kunna. Så skulle kunna kolla vad gruppen säger? :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh, vad vackert! :)

Så fint tolkat!!

Fint :)

Såå fin bild :D

Super snygg bild!

åh vad bra! gud vilken frän bild =D

Påskris och kycklingar blev ju helt perfekt, kanonfin!

Tjusigt :)

Gillar bilden!!

fin bild :)

härlig bild ^^ fin blogg du har också!

Jättefin bild!

hoppas du får en fin måndag kram

Vad fin bilden blev :)

fin bild!

Så enkelt men så fint!

fint :)

Så fin blogg!

Åh, du tar alltid så fina bilder! :)

Fin bild :)

Rolig idé med fotoutmaningar :) Och jätte fin bild!

Hej sötnos! Jag är nu tillbaka till bloggen efter flera månader av bloggpaus och bloggtorka. hoppas att allt är bra med dig! Jag har lagt till dig på nytt på bloglovin. Det va något som hände med min bloglovin så alla jag följde finns inte längre kvar. :( Men kom ihåg din blogg så dig kunde jag lägga till igen. ;-) Du är dock en av få jag kommer ihåg. :( aja...:P kan ju vara bra att börja på en ny lista av bloggar att följa. :) kram tjejen!

Svar: Hej! Vad kul att du är tillbaka, ååå. Vilken tur att du kom ihåg mig, du kommer hitta dom ganska snabbt. Kan nästan lova det! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Himla fin bild!

Så fina bilder!

Fint! Jag gillar att fokuset är på påskriset och inte kycklingarna :)

Så härlig bild:)

sv: Ja, verkligen:) Kramisar♥

Gillar bilden :)

Jättefin och sådär enkelt vacker bild :D

Jättefin bild! :)

Fint! :)

Konstigt att du inte har sett nåra Påskliljor :/

Riktigt vackra bilder! Gillar när det blir "suddigt" i bakgrunden :)

Åh vilka fina bilder <3

Fin påskbild, rolig utmaning :) kram

Riktigt fin bild!

ja, det går ganska okej med att hitta alla bloggar jag följde innan. Några har dock tagit bort sina bloggar medan jag varit borta och några har satt lösen på dem så inte lätt att komma åt alla bloggar tyvärr. :(

Svar: Vad skönt att höra! :) Nej men det förstår jag, många väljer att sluta blogga också, iaf vad jag märkt! :(
Beatrice Jakobsson - Fotografi

ja...det är som om blogga är "ute" nu... men samtidigt inte....det är superkonstigt hela grejen tycker jag.

Åh ja tack, det skulle vara jättekul, jag vill hemskt gärna vara med om jag får! :D

Svar: Bra, jag kollar med dom nu och kommer få svar ikväll eller imorgon! :) Men tror det inte är några problem alls! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi























Follow my on Bloglovin







Trackback