VACKRA BLÅA BLOMMOR

 
 
 
 
 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon lens EF 50 mm f/1.4
 
Funderat, sökt utbildningar, fått panik, sökt utbildningar, funderat osv. Ungefär sådär har mina två senaste dagar sett ut, jag vet att jag vill plugga i höst men vad jag vill plugga är en fråga som jag funderat på väldigt länge. Nu har jag bestämt mig, ska bara tycka på den sista knappen. Sååå taggad!

Inte hunnit fotograferat något spännande i min vardag eller överhuvudtaget så därför blir det ännu en till bildbomb på vackra blommor.
 
 

Kommentarer

Så fina bilder :D

ååh så fina!

Sv: Tack så mycket! :D

så vackert!

Superfina bilder! :')

Vad spännande, hoppas du kommit fram till vilken utbildning du vill gå nu! :)

underbara bilder! älskar ljuset i dom!

så fina blommor!

Fina bilder!! :D

Hoppas du kommer på vad du vill plugga till hösten och jag förstår att det är svårt. Du får följa magkänslan :-D

Svar: ÅÅ, tack så mycket. Jag gick efter magkänslan och hoppas på det bästa! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så spännande att börja plugga! :D Och superfina bilder! Det kryllar av såna där blommor här där jag bor nu :D

Jättefina bilder! :)

Så fina bilder :D

Vad har du tänkt för utbildning ?

Svar: Sökt media, ekonomi och andra bra ämnen men det var svårt att välja några saker!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Kan tänka mig att det är en heeel del att fundera på inför det..

Helt fantastiska bilder!

Vackra bilder!

Åh vilka fina bilder, du är ju grym på fotografering!

Svar: Ååå tack Alice, så fint sagt!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Är på samma spår - vill plugga men vet inte vad.. känns rätt jobbigt :/

Svar: Åå, det är verkligen sjukt jobbigt. Så mycket tankar och beslut måste man ta som kan vara svåra! :(
Beatrice Jakobsson - Fotografi

åh så fina bilder :D

Känner likadant inför att studera, jag vill studera men vet inte riktigt till vad. Allt jag vet är att jag vill ta en paus från pluggandet efter det här året i London men sen så :)

Svar: Det låter som en bra plan, då har du ett tag på dig att fundera så det måste kännas skönt! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så vackra bilder!

SV: tack snälla. <3

Men så vackra bilder!:)

Fullkomligt underbara bilder!

Otroligt fina biler, så färgglada :)

så fina bilder!

du kanske har några bra tips till mig då?? sitter oxå o letar! SÅ SVÅRT!!

Svar: Hoppas du fick min kommentar och att jag kunde hjälpa dig! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Tack :)

Spännande med utbildningen. Hoppas du kommer bli supernöjd.

så fina :)

Så himla vackra bilder!

Minns när man kände så där när man skulle söka utbildningar sen en tid tillbaka. Väldigt fina bilder med! :)

Svar: Å, tack Simon. Det värmer verkligen! Det är inte lätt att bara välja något så jag kan förstå att du minns det! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vad fina bilder :)

Jättefina bilder :) längtar så tills det slår ut här!

Vilket vårtecken! Jättefina bilder :)

Jättefina bilder :)

Så fint :)
Vad vill du plugga? :)

Svar: Jag vill plugga så mycket, men nu har jag sökt massor av ämnen! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Tack så mycket <3 Åh så fint!

så fint!

Åh vad fina!

Åh, så duktig du är på att fota!!

Sjukt fina bilder <3

sååå fint!

Men ååh så fina!

fina bilder =)

Vad är det du vill plugga?

Svar: Jag skulle vilja plugga allt, men nu har jag bestämt mig för lite ämnen iaf! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så härliga bilder! Har också haft panik för utbildningarna o att det är sista dagarna nu att söka, men men...man kan ju faktiskt ändra sig senare i livet också.

Svar: Tack så mycket! Åå, jag kan förstå det. Och du har så rätt i det du säger, hoppas det gick bra för dig och att du blir nöjd samt kommer in! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så fina bilder :)

Så fina bilder! :)

Fina bilder!!!

Verkligen jättefina bilder, älskar ljuset :) vad spännande med plugget!

Åh så vackert!

Åh alla dessa vackra blommor som kommer nu på våren, finfint fångat med kameran!

Svar: Visst är dom fina, älskar vårblommor. Och tack så mycket! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Älskade vår!

Hahha, riktig beslutångest alltså!! Men är så glad för din skull att du har sökt nu och tagga som fan inför hösten!! :D

Svar: Haha, verkligen! Åå, tack hjärtat. Det värmer och jag är så taggad att jag knappt kan vänta, haha! :D
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åååh!! vill att det ska komma blommor här med.. :(

Fina bilder!

Vilka fina bilder!! Vad har du sökt för något ? :D

Svar: Åå, tack tjejen! Jag har sökt så mycket, mest media kurser och även ekonomi! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vad vill du plugga då?
De är svårt att välja, jag är glad med de jag valde till slut finns så många jobb och jag verkligen gillar de typ av jobb :)

Jag kommer hem på måndag :) Så allt efter tisdagen :)

Vad ska du plugga då? :D

Svar: Oj, jag har sökt ganska mycket. Allt från media kurser till ekonomi och andra ämnen! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Men vackra bilder på blommor är alldeles perfekt det med. Speciellt nu när våren är här och allt. Ska försöka ge mig ut och fotografera naturen nu i helgen, alla fina vårtecken :D

Det är verkligen jobbigt med pluggtankarna.. Men det bra är att det går ALLTID att byta om det känns fel. Otroligt fina bilder i alla fall :)

Svar: Tack fina du! :) Håller tummarna på att det funkar bra nu när jag sökt in!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

fint :)

Så fint! Känner knappt att jag har sett några blommor i år. Förstår inte vart de håller hus? Vill också känna av våren!

Svar: Nej jag hittade inte heller dom fören jag fick gå en väldigt lång bit eller sitta utanför någons hus, haha! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

ååh känner igen den paniken, vill också plugga men vet inte vad! Skönt att du bestämt dig, hoppas du kommer in! :)

Svar: Vad skönt att jag inte är ensam. Tänker du plugga till hösten? Det känns så skönt och tack så mycket! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så fint! :)

Verkligen vackra blommor, våren är så fin :)

Åh så vackert :)

Vackert :)

Åh vad fina bilder, du är så himla duktig på att fotografera!

så fina bilder!

Åh så fina!

Guu så fina ♡♡♡ :)

Jättefina bilder! Och när det kommer till utbildningen är det inte bråttom, det är bättre att vara säker på vad man vill. I värsta fall kan man ångra sig! Önskar dig lycka till i alla fall! :)

Svar: Tack så mycket! Och det har du rätt i men förhoppningsvis valde jag rätt val nu. Och tack ännu en gång! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi























Follow my on Bloglovin







Trackback