Jessica och Christoffer - detaljbilder från bröllopet.

 
 
 
 
 
 
 
  Canon EOS 7D + Canon lens EF 50 mm f/1.4 & Canon EF-S 10-18 mm/4,5-5,6 IS STM
 
Årets första bröllop och jag hoppas på ännu flera innan detta år är över. Älskar bröllop, det är så vackert. Fick äran att fotografera Jessicas och Christoffers bröllop och jag kan inte beskriva med ord hur vackert det var. Gårdagen var verkligen en av dom bästa höjdpunkterna under den här sommaren. Platsen dom hade valt kunde inte vart bättre, en väldigt mysig lada i Väskinde. Känner inte brudparet med ändå var jag nära på att fälla flera tårar under dagen, förstår ni hur vackert det var då?
 
 

Kommentarer

åhh vilka fina bilder :)

Det ser otroligt vackert ut! Åh, nu blir jag också sugen på att gifta mig :)

Men alltså åhh vilket fint bröllop och så god tårtan ser ut :)

Alltså SUPERFINA bilder!

Så vackra bilder!

Ja det är så härligt med bröllop :) Jättefina bilder!

åh så vackert det ser ut! superfina bilder :D

Åh så fina bilder! :)

Bröllop är verkligen vackert och vilka fina bilder! :-D

Vad mysigt med bröllopp!

Men åhhh gud så fint det ser ut, roligt värre :D
Kram Hanna!

Så kul med bröllop! :D

Jättefina bilder du har tagit! :)

Fantastiska bilder!

Så fint! :)

Har faktiskt aldrig varit på bröllop, men skulle gärna vilja! Fina bilder :)

Åh så mysigt!

Åh vilken fantastiskt fin plats!

Har aldrig varit på ett bröllop! Verkar magiskt!

Har aldrig varit på ett bröllop! Verkar magiskt!

Jättefina bilder!

Wow sikken fin lokal! Underbara bilder Beatrice :)

Nu är jag och bloggen på banan igen! Hoppas du haft en härlig sommar hittills :)

Superfint!

underbara bilder och vad kul med bröllop! :D det vill jag också gå på! älskar verkligen det! :D

Du är så duktig! Jättefina bilder :) och ladan såg ju inte dumt ut!

Vilka fina bilder!:)

Men åhh så fint och mysigt det ser ut!

ååh så fint :D

Åh mums vad gott!

Det ser otroligt vackert ut så kan tänka mig att själva dagen var det med :D

Jag tror dig verkligen när du säger att det var vackert, hade gråtit floder! ;) Supervackra bilder på detaljerna, så fint och bohemiskt dom hade det! :)

Bukettbilden är verkligen jättefin!

Oj, så vackert det ser ut att ha varit! Blir helt mållös. Och bilderna du tagit är stunning!

Åh, så fint! :)
Mysig miljö!

sv: Det var det också :)

Verkar som att det var sjukt vackert! Fina bilder.

Alltså herregud! Älskar tårtan, älskar buketten och älskar lokalen. Vilken dröm!

åh så roligt =)

Vad fint det såg ut!

Så mysigt ställe dom verkar haft festen på :)
Gick allt bra med bröllopet?

åhh vad mysigt det ser ut♡ Fina bilder!

Kramar!

Vad fint!!!!

men gud vad fina bilder och vad mysigt det verkar varit :)

Vilken fin tårta!

så mysigt :)

Åh älskar tårtan

Åhh vad gott allt ser ut!

åh va mysigt, älskar bröllop!!

sv: hih tack:D
kramis♡

Åh vilka vackra bilder och bröllop är så vackert! :-D

Sååå fina bilder! Din blogg är kärlek för mig! Blir så glad och inspirerad när jag kommer in här! Och det säger jag inte bara för att vara trevlig, jag menar det!

Svar: Ååå, tack så mycket Cajsa. Det värmer verkligen i hjärtat. Tusen tack tjejen!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

åhh så härligt :D

åh vad skoj!! Älskar bröllopsbilder :D

Mkt snyggt!

Gah, måste ha varit fantastiskt fint bröllop, kan jag döma av bara dessa bilder. Superfina!

Heelt magiska bilder, verkligen maaagiska! :) Älskar dem :) Ha en grymt fin dag tjejen! Kramar!

Men så mysigt :)

sv: Väldigt :)

Så fint! :D

vilka otroligt fina bilder :)

Nej så gulligt!

fint!

Jättefina bilder! Jag va assistent åt min kompis på ett bröllop för några veckor sen, jag kände inte heller brudparet men jag grät lite faktiskt ändå, så fint vare! :)

Oj va fint och mysigt det ser ut! Tårtan är ju bara såå fin :)

åh så fint! så fina bilder!























Follow my on Bloglovin







Trackback