ADVENTSKALENDER 2015 - LUCKA FYRA

 
 
Adventskalender 2015, något nytt och annorlunda. Under mina senare år har jag haft en julkalender med tjugofyra luckor men eftersom jag åker till Thailand kommer jag inte ha tid med tjugofyra luckor istället blir det en adventskalender med fyra luckor. Bättre än inget!
 
I sista luckan hittar du ett presentkort från Paxlux där du hittar massor av inredningsprylar. Söker du något till din lägenhet, rum eller hus så är presentkortet perfekt att vinna för dig. Vinnaren från luckan tre är Sanna, STORT GRATTIS TILL DIG. (Jag kontaktar dig under dagen)
 
Gilla Paxlux på facebook, HÄR.
Kommentera inlägget och berätta att du är med och tävlar.
Tävlingen avslutas den 27 december klockan 23:59. (glöm inte e-postadress, viktigt!)
 
Alla kommentarer är tillåtna i detta inlägg
 

Kommentarer

Jag gillar sedan tidigare och hoppas på vinst. Har länge varit sugen på att göra om i köket med kakeldekor - är övertygad om att skillnaden skulle bli enorm!

Jag är med! :D

Gud vad roligt med presentkort på hemindredning! Älskar att köpa inredningsprylar! :)
Jag har gillat sidan och jag är med och tävlar! :)

Grattis till Sanna :-D Kram

Jag har gillat och hoppas nu på tur :)

[email protected]

Jag är med :)
* Gillar redan dom på Facebook!

Först och främst vad kul att jag vann! Stort tack jag inväntar mejl ifrån dig.

Sen vill jag naturligtvis även vara med och tävla i denna tävling. Gillar naturligtvis på FB (Sanna Kaakinen) sedan tidigare och hoppas på denna fina vinst då den skulle uppskattas stort till hemmet.

Kram Sanna

Jag är med!

Jag är med!

Jag är med och hoppas på megatur!























Follow my on Bloglovin







Trackback