ADVENTSKALENDER 2015 - LUCKA TVÅ

 
 
Adventskalender 2015, något nytt och annorlunda. Under mina senare år har jag haft en julkalender med tjugofyra luckor men eftersom jag åker till Thailand kommer jag inte ha tid med tjugofyra luckor istället blir det en adventskalender med fyra luckor. Bättre än inget!
 
Andra luckan består av ett presentkort från underbara fotoklok.se. Man behöver inte göra en fotobok, man kan även framkalla sina bilder på andra prylar. Riktigt bra kvalité, leverans och service. Det här är min favorit sidan när det gäller framkalla bilder och jag rekommenderar den till alla!
 
Gilla Fotoklok på Facebook, HÄR.
Kommentera inlägget och berätta vad du ska göra med ditt presentkort.
Tävlingen avslutas den 12 december klockan 23:59. (glöm inte e-postadress, viktigt!)
 
Vinnaren från förra luckan är inte utsedd ännu pga tidbrist
men vinnaren kommer bli kontaktad under dagen!
(Alla kommentarer är tillåtna i detta inlägg)
 
 

Kommentarer

Jag skulle vilja göra en fotoalmanacka till nästa år det skulle vara riktigt roligt.

Jag är självklart med! Jag gillade precis facebook-gruppen och för att bevisa är det 493 st som gillat inklusiv mig också i guess :)
Om jag vann så skulle jag gärna vilja rama in ett foto på mig och min kille och hänga upp i vårt rum. Skulle vara himla mysigt! :D
Om jag skulle vinna kan du nå mig här: [email protected] :)

Jag är gärna med och tävlar, och skulle väldigt gärna vilja vinna denna toppen vinst. Om jag vann skulle jag spendera presentkortet på en ny kalender inför 2016 då jag fortfarande saknar en och de inte är så långt kvar. Dessutom är det ju så himla mycket roligare att ha en personlig sådan med fina bilder på året som har gått och på de människor som betyder allra mest.

Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna

Jag har velat haft en Canvastavla ett bra tag nu, såg att man kunna fixa det där. Såå, det skulle absolut beställas om presentkortet blev mitt! :)

Vilken bra tävling :-D Kram

Jag har gillat fotoklok på facebook nu och om jag vann presentkortet så hade jag förevigat de senaste 7 månaderna i en fotobok för att minnas den första tiden med pojkvännen och kunna se tillbaka på den finaste tiden i mitt liv :D

Kul lucka :)

Är det här man ska kommentera? :)
Om jag skulle få presentkortet hade jag framkallat antingen lösa bilder till eget album, eller skapat ett album där. Som nybliven mamma har man ju tagit en hel del bilder på lilla dottern redan, och hade varit så kul att göra ett album av dem, som man kan titta i sen :) Hade dessutom skrivit ut en del bilder till våra föräldrar i julklapp så även de får njuta av Diamanda varje dag :D

Svar: Det stämmer, det är här man ska kommentera! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så kul med såna här tävlingar! :)

Jag har gillat och jag är med! Jag tänkte faktiskt göra en fotobok åt min pappa i julklapp så det hade varit rätt så perfekt att vinna det här presentkortet haha :)

kan du några tips på julgodis?:D <3

Svar: Nej faktiskt inte.. :( <3
Beatrice Jakobsson - Fotografi























Follow my on Bloglovin







Trackback