SUNDAY CHALLENGE - JUL

TEMA | JUL
 
 
 
 
"Vi är en grupp fotoentusiaster som varannan söndag lägger upp varsitt bidrag - som är tolkat efter ett valt tema just för den gången. Poängen med detta är att vi ska utmana oss själva att utvecklas inom fotografi och bildbehandling."
 

Bilden är fotad: Söndag 20 December 12:10 (18:10 i Thailand)
Inställningar: Bländare - f/1,4 | Slutartid - 1/4000 | ISO 200

Tanken bakom: Måste hitta något att fotografera i Thailand eftersom jag inte ska vara i Sverige över julen var min första tanke, men eftersom jag älskar julen i Sverige kan jag inte överge allt och var tvungen att packa med mig det bästa jag vet med julen i Sverige. Här är två av sakerna jag packade ner.

 

Bildbehandling: Ljusade upp hela bilden och klonade bort ett fotspår i bakgrunden.


Kika in och hur de andra har tolkat temat:
Amanda - Annika - Catarina - Felicia - Rebecka
 
 
 

Kommentarer

Jättefin bild :)

fin bild! <3

Åh vilken söt bild!
Kram

Snyggt!

Snyggt! <3

Sjukt fin bild :) Väldigt juligt :P

Fin bild :D

åh tack fin bild =)

vad kul :)

Mums med glögg :)

Åhh, älskar denna tolkningen, så kul att du mixade och fotade sånt man förknippar med jul på en sandstrand :D

Svar: Tack så mycket, det värmer verkligen! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Med det i packningen så får du lite julstämning

Så fin bild! :)

Jättefin bild :)

Fin bild :)

Jätte fin bild!

vad bra tolkat! :D

Oj vilket roligt tema!! Du är så duktig!

Åh vilken härlig bild och vad kul att du tog med dig dessa saker hela vägen till Thailand!! ;) Hoppas ni har det hur bra som helst där borta!!

Jättehärlig bild, älskar redigeringen! :D

men åh så fint ju!!

Jaa men va fint! Vad rolig grej!! :) Kramar fina du!

vilken fin bild :) hoppas du har det trevligt i thailand nu!

så fin bild!!

Sjukt fint foto! Får vem som helst vara med på detta?

Svar: Tack så mycket, vem som helst får göra detta men just vi tjejer har en grupp på Facebook där vi pratar och kommer överens med allt! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Ingen jul utan glögg :)

Vilken härlig bild!

Fin bilden blev!























Follow my on Bloglovin







Trackback