Älskar smådetaljer på hus och byggnader.

 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon lens EF 50 mm f/1.4
 
 

Kommentarer

Du lyckas få allt på dina bilder så bra!

SåÅ sjukt snygga bilder!
Hoppas din dag varit bra♡

så sjukt konstigt att de ska hålla på sådär, vad har du för mobil? :)

fina bilder :)

Svar: Jag har en Iphone 5. Men det var hela telefonen som är konstig, fick fixa om hela mobilen! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så vackert!

Fint! :)

Åhhh vad fint!

åååå vad charmigt! Snyggt :)

Så fint!

Så fint :)

Åh så fint!

Så fint, älskar också detaljer på hus och byggnader. Verkligen så snyggt :) kram

Så fina bilder, speciellt den första! Förstår att du gillar det, fokus på detaljerna är en smart grej för då får man med saker som ögat kanske skulle ha missat om man fotar helheten ^^

Hej där! Såg din kommentar och kan mer än gärna ställa upp på lite bilder. Du får jättegärna höra av dig på mail så kan vi snacka mer där - hittade nämligen inte din mailadress någonstans! :-)
Ella

Svar: Absolut, jag ska höra av mig på din mail. Min mail står annars i menyn! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Jag är likadan! Jag känner att det är en liten historia bakom varje detalj, och bara tanken på hur länge den/det kan ha suttit där är svår att ta in :)

fint :)

Håller med, det är kul att hitta någon fin detalj på en husfasad och försöka fånga det vackra med det på bild, särskilt om det är på en fasad många går förbi varje dag. Detaljen finns där men oftast tänker man inte på det förens man ser det. ^^

Svar: Precis, håller verkligen med dig! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så fint! Vackra bilder!

såå fina bilder!

Jag håller med dig såna kan vara så himla fint att fota! :D

h så fint! :D

snyggt!

Charmigt! Fina färger. :)

Åh älskar översta bilden!

Åh fint!!

fina bilder

Så himla vackra bilder! Du är ju jätte duktig! Finns verkligen massor fina detaljer att fota ju =)

Underbara bilder!

Så fin skärpa du får i dina bilder:)

sv: Ja, verkligen:) Kramisar♥

så fina bilder!

Jättefina bilder! :)

sv: Verkligen! :))

så fint! :)

jättefint

finns så många fina byggnader :)

Ja det är så charmigt =)

snygga bilder :D

Fina bilder det där:)

Så häftiga och fina bilder!

Åh va "mysiga" bilder! KRAM

Så fint :D

Fint! :D

Det är verkligen så fint :)

Vilka grymma detaljbilder :-)

Fina bilder :)

super fina bilder! x

Så nice :)Lite sådär sagolikt på något sätt tycker jag :)

riktigt fina bilder!

Fint!!

Så fräcka bilder! :)

Hur kan allt du fotar bli så fint? helt otroligt haha :)

Svar: ÅÅå, tacck fina du! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

fina bilder, brukar också fota detaljer av byggnader :)

Älskar bilder på matrial, något som jag själv gillar att ta bilder på :)

Hoppas din fredag är bra♡♡

Det är så fint!! :)

Tack så mycket.
Det tycker jag låter som en toppen ide för just nu kan jag inte tänka på så mycket annat än tider och vad jag måste göra för klara de :P

Älskar de där gamla detaljerna.
Önskar någon dag kunna köpa en gård på landet och ha som tillflykt ställe :)

Åh vilka mysiga bilder! :D

Fullkomligt älskar den sista bilden :)

Ja smådetaljer är fint :D

Så fina bilder!

Verkligen fina bilder! Så vackert!























Follow my on Bloglovin







Trackback