Bilder ifrån den 16 December 2014

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
FOTOGRAF AMANDA JONA - WWW.SPONTAN.BLOGG.SE
 
 
Vet inte varför jag aldrig laddat upp dessa bilder i bloggen, men nu är dom här. Amanda fotograferade mig i mitten av December 2014 och det blev väldigt fina bilder och här är tre stycken. Ni hittar även två stycken i min meny och även en i min header. Under två månader har jag även hunnit fått lite ny färg i mina toppar. Inget jag visat er ännu men det är ingen stor big deal. Så i dagsläget har jag mer blonda toppar, vill ni se hur det ser ut? Kika in här!
 
 
 

Kommentarer

väldigt fina bilder.

Så fina bilder :)

så fin du är!

Åh vilka fina bilder, vad duktig hon är! :) Tycker verkligen din blogg blev jättefin med allt nytt ska du veta.

Svar: Visst är hon, super duktig! Åå, vad glad jag blir Johanna, tack så mycket! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh den i trappan är så himla fin bild på dig :)

Super fina bilder! :D

Så fina bilder du tagit! :)

Svar: Inte jag som tagit bilderna, Amanda som är fotografen (står i inlägget)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Super fina bilder! kram :)

Fin du är! :)

fina bilder!

jättefina bilder :)

underbara bilder! :)

Åh ja de bilderna är så fina:))♡♡♡♡♡
Hoppas du haft en bra dag!
Kramis

Älskar dessa bilder!

Så fina bilder :)

Superfina bilder!! :)

SV: Tack så mycket!! :)

Svar: Jag gillar verkligen dom bilderna! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Fina!:D Bättre sent än aldrig ^^ Nu har du iaf lagt upp de även om du inte la upp dem då de togs ^^

Svar: Såå sant!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så fin!!

Åh, sista bilden på dig är så fin! Ser gärna en bild på de ljusare topparna :)

Svar: Finns en länk i inlägget som man kan se om man inte orkar vänta.
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så fin bakgrund på första bilden!

Åh så fina bilder! :)

Så fin! =)

så fina bilder! så fin du är :D

Jättefina bilder :)

Så fin du är!

jättefina foton :)

Fantastiska bilder, Amanda är så oerhört duktig!

Svar: Hon är helt fantastiskt!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så himla fina bilder, ljuset är ju alldeles magiskt!

Åhh du är så fin!!

Svar: Ååå, tusen tack!!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

väldigt fina :D

Så himla fin du är. Jättefina bilder :)

Verkligen otroligt fina bilder ! :)

Fina bilder aa dom var goda

Gillar verkligen bilderna, så fina! :)

Så fina bilder!

Ja jag vill se hur det ser ut!:D Gillar din blogg & dina bilder :D

Jättefina bilder på dig! :)

Underbara bilder, så fin du är! :) kram

Så fina bilder :)

Vilka fina bilder!

Så fina!! :D

SV: Hihi åhh ja men visst är hon bara för söt! :D
Ha en riktigt fin fortsättning på dagen, kramis! <3

Svar: Vad kul att du gillade dom!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så fina!

Ursnygga bilder!!

fina bilder!

fina bilder :)

Jätte fina bilder och underbart ljus!

Fina bilder!

Så fina bilder! :)

fina bilder!

så fina bilder och fina du :)

riktigt fina bilder!

så fina bilder :)

Så himla fina bilder, fint ljus! :)

Så fina bilder!

Du är jättefin! Och bilderna är jättefina de med!

Fina bilder, hon är himla duktig på att fota!

Sv. Tack så mycket. Dom var väldigt sköna också :)
Himla snygga bilder alltså. Önskar att jag kunde ta så fina bilder och att jag hade ett litet finare utseende så jag blev bra på bild, men icke. Insidan som räknas, visst, men insidan syns ju inte på bild liksom :)
Kram

Svar: Du är superfin ju, du ska inte vara onöjd Maria!!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

vilka fantastiska bilder :D

så fina bilder!

riktigt fina bilder!

dom är så fina :) Kände igen en utav dom från Amandas blogg :)

Så fin du är :D

Fina bilder!

Så fina bilder!

Åh så fina bilder! :D

Härligt!!

Jättejättefint! Amanda är riktigt duktig!

Svar: Verkligen, såå grym!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh ni åkte ut dit och tog lite bilder på varnadra?
Har du en helg över och inget och göra så kan du säga till så kanske vi kan ta lite bilder :D

Svar: Åååå, jag har en superbra plan och idé! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Superfina bilder :D

Fina bilder!

Så fina :) Amanda är så gryM!

Svar: Hon är galet grym och det är du också!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Fina bilder :)

Fina bilder! :D

fina bilder!!

Åh men verkligen jättefina bilder! :)

Otroligt fina bilder :)

så fina bilder! :)

så otroligt fina bilder! x























Follow my on Bloglovin







Trackback