Min första och efterlängtade tatuering, helt förälskad!

 
Bilden är tagen med min iPhone 5. Gillar inte bilder från mobilen, men här är min tatuering (!!!)
 
Väldigt många har väntat på detta inlägg och nu är det äntligen här. För fem dagar sedan tatuerade jag mig för första gången och här är resultatet. Som ni ser på bilden är det en kamera vid handleden. Inte speciellt skönt att tatuera sig men det är värt smärtan, är helt förälskad i tatueringen.
 
Är ganska trött idag eftersom jag tvingde mig själv att gå upp ur sängen efter två timmar med sömn. Anledningen varför jag gick upp så tidigt var för att jag tog båten till Stockholm, vilket betyder att jag är tillbaka hos killen nu. Kommer verkligen somna gott inatt om jag lyckas hålla mig vaken ett tag till. Bättre bilder på tatueringen kommer dyka upp i bloggen för er som är sugna på fler/bättre bilder.
 
 

Kommentarer

Asså Beatrice, jag kan inte sluta stirra på den, den är så sjukt grym och välgjord!! Älskar oldschool-temat och skuggningen, den är så du tycker jag! :)

Svar: Johanna, din kommentar värmer sjukt mycket. Kan knappt heller sluta stirra på den, älskar verkligen den! :) Vad kul att du gillar oldschool-temat, Jonas gör nästan bara oldschool tatueringar och han är super duktig. Dina tatueringar är sjukt fina också, älskar jordgloben! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Sjukt fin tatuering! :D Ska hålla utkik efter fler bilder på din tatuering :)

Svar: Tack Malin! :) Vad roligt att du ska hålla utkik!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vad snyggt det blev!

Motivet passar dig! Kul att du blev nöjd.

Svar: Tack så mycket, det värmer! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Sååå fin!!

Så fin!

shit vad cool!:D

Gud va snygg! Jag brukar inte gilla tatueringar, men denna va ju superfin :D

Såå snygg! :D

Åh vad fint :)

så fin och cool :)

sv: tack :D Ja det va det jag fastnade för :)

Svar: Tack så mycket, det värmer!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

snyggt! härligt att du blev nöjd :)

Men alltså åh så fin den blev! :)

Svar: ÅÅ, tack så mycket Amanda. Det värmer verkligen, blev super nöjd! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Ohh sjukt snyggt! :D

Svar: Tack så mycket Sara, det värmer! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Nämen vilken fin :)

Svar: Åå, tack så mycket!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så snygg!!! :)

åh vad cool och fin den blev♡♡♡ Passar verkligen perfekt in på dig!! SÅ sjukt duktig du är..<3

Hoppas du haft en bra dag!
Massa kramar!

Svar: Tack så mycket Linn, det värmer verkligen! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

åh vad fin den blev, såå snyggt! :) kram

Svar: Tusen tack, det värmer verkligen! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så fin! :)

Gud så fin den var !

Svar: Ååå, tusen tack är väldigt nöjd med den! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

åh snyggt!

Så himla fin tatuering! (:

Åh vad fin!!

Så häftig och fin den blev!

vilken fin! :)

Åh, vad fin! Funderade lite på om det hade med foto att göra på något vis faktiskt. Och se! Det hade det ju :) Väldigt fin, förstår att du är nöjd med den :)

Svar: Tack så mycket! Precis, tänkte att några skulle säkert kunna lista ut vad det skulle vara för motiv om man tänkte ett steg längre som du gjorde! ;)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vilken häftig tatuering :)

Sååå snygg!! Skulle också vilja ha något liknande, en liten söt kamera någonstans :D

Svar: Åå, tack så mycket! Det är verkligen fint att ha en kamera, tycker du borde satsa på det! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så himla fin! :D

snygg tatuering :D

Snygg!

Åh herregud, vilken läcker tatuering!!!!

Svar: Visst är den, älskar den!!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så fin! :)

superfin! :)

Snacka om perfektion? Guud så fin, så så himla fin. Häftigt! Ha en toppen tisdag!

Svar: Veronica, tusen tack. Dina ord värmer verkligen!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh vilken fin, älskar tatueringar! :)

Åhhh vilken söt!

snygg!

åh så fin!!

Helt klockren!

Svar: Tack Sara, det värmer!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

snygg

Svar: Tack!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh vad kul! Jag vill också tatuera mig i framtiden ;)

Svar: Superkul, tycker verkligen du ska göra det! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Snygg!!

Åh vad fin :D

Svar: Tack Matilda! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

superfin tatuering :)

Åh vad snygg den blev!!

Svar: Tack så mycket, jag älskar den!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Sv: hihi tack! :D

häftig tatuering! speciellt med kamera *.*

Svar: Tack Ida!! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Riktigt fin! Är så himla roligt med tatueringar!

Svar: Tack Maja, det är verkligen super roligt!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Grymt snygg!

Så fin!

Vad fin! :D

Snyggt!

Åh jäklar vilken snygg tatuering!

Svar: Ahh, tack så mycket. Vad glad jag blir!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Jättefin verkligen :)

Fin :)

Åh, så fin! Är supersugen på en jag också!

Åh vad kul att vi får se den och att du är så nöjd! Jag är jättesugen på att tatuera mig under nyckelbenet. Är det mycket med att rengöra och smörja osv? Och hur lång tid tog det att göra din? :)

Svar: Vad kul att du tycker det! Tycker verkligen du ska tatuera dig där, sjukt snyggt faktiskt. Eftersom det var ganska mycket färg på min (Skuggningarna) så tog det 40 minuter. Och då tog jag en paus på 10 sekunder.
Rengöra är inget svårt arbete, du ska bara se till att ha tvål som är utan doft och smörja dig är bara när den börjar bli torr.. Ibörjan är det max 3 gånger per dag men det är ifrån person till person. Jag skulle säga att det inte är speciellt svårt. Om du gillar att ha vita kläder så kan blir svårt, eftersom det kan färga av sig dom första dagarna. Men det är värt att bära svarta kläder! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Ååååh vad fin!!!!

åå så snygg den är!!!♥♥♥

Men nej vad häftig! :D Snyggt!

sv: Ja, verkligen! :D

Svar: Tack så mycket!! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Najs! Älskar glädjen då man precis gjort en ny tatuering :D Trots att det gör ont är det så värt, men handleden är ändå det lindrigaste stället jag tatuerat mig på ;)

Svar: Älskar också glädjen och känslan efter är obeskrivlig! :) Kan tänka mig att det finns värre ställen, jag tyckte det gjorde som ondast när han kom längre upp på min arm! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Snyggt!!

Åh vad fin :)

Svar: Tack fina Felicia! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh men så snygg!!

Vad häftig! Jag har aldrig sett någon liknande förut! Fick du inspiration av någon eller kom du på det själv? :D

Svar: Har sett många som har just en kamera, men ingen som jag känner. Själva målningen är min egen men själva idén finns på google om man söker. Men jag skulle nog säga att jag inte fått inspiration av någon och tack Thea! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

åh vad roligt, superfin!

Åh fin!! :)

Svar: Tack så mycket Emma! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

ÅÅÅHH!! Det där var verkligen en fin tatuering!! :)

SV: Tack så mycket! :)

Svar: Tusen tack Mathilda, det värmer verkligen! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh vilken snygg!!

ALLTSÅ WOW! Vilken fin, goch! :D

Svar: Ååååå, tusen tack. Det värmer verkligen! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Oj, riktigt snyggt! =)

Svar: Tack så mycket, det värmer verkligen! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Gud så fin tatto!

Ååååh, så fin!!

åh tack :d
grymt snygg blev den i alla fall förstår om du är nöjd!

Svar: Tack Hanna, älskar verkligen den! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vilken cool tatuering - me like! :)

Svar: Åå, tack. Älskar verkligen den!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Verkligen en passande tatuering för dig vännen:)

Svar: Ååå, vad glad jag blir! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vilken fin tatuering!! :)

Svar: Tack så mycket Amanda! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh vilken fin tatuering! :)

Så fin!

Så himla söt!!!!

wow va snygg:D!

Svar: åååå, tack!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Jätte fin tatuering!

Hoppas du får en superbra fortsatt vecka, kram! ♥

Svar: Tack Paulina! Och hoppas du också får det.
Beatrice Jakobsson - Fotografi

gud vad snygg!

Älskar din tatuering :)

Svar: Tusen tack! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh så snygg!

men guuud så hiiimla fin! :'D Åhh vill med tatuera mig sen, och en kamera står på min lista hihi. Den var verkligen otroligt välgjord och snygg!! :D

Svar: åååå, tack fina du! vad kul med en kamera, det är verkligen sjukt snyggt! :) dina ord värmer verkligen, TAAAACK!! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Gud vad snygg!

Blir riktigt sugen på att göra fler tatueringar!

Svar: Tack så mycket Sofia, jag kan förstå det! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Superfin!

Svar: Åååå, tack så mycket! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vart ju riktigt fint :)
kram

Svar: Tack så mycket fia du! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh den var ju jättefin! :)

Svar: Ååå, tack så mycket Simon! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Hehe vad fin! :D

Svar: Å, tack så mycket! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Skitsnygg!

Svar: Åå, tusen tack!!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

åh vad fin!!

Sjukt fin!! :)

Svar: Tusen tack, det värmer! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh så snyggt! :D

Svar: Ååå, tack så mycket!! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Tack för alla svar kring tatueringen, är ännu mer taggad på att göra en själv nu. Åhhh. Ska bara våga och så hitta ett vettigt motiv då, haha.. :)

Svar: Vad bra att du blir taggad. När du väl har bokat tiden kommer du kanske vara närvös, men det känns som man inte kan backa ur så det är bara att samla mod då. Visst kan du backa ur, men man vill inte det! :) Hoppas du hittar något bra och gör en!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Va snygg! :D

Wow så fint!!

Svar: Ååå, tusen tack!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Ohhh så fin tatuering

Svar: Taaack så mycket!!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vilken söt tatuering! :)

Svar: Åå, tack!! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Ååååh vad fin!!!!:O

Svar: Åååå, tusen tack!!! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi























Follow my on Bloglovin







Trackback