Sunday Challenge #14

 TEMA | Fantasi
 
 
 
 
"Vi är en grupp fotoentusiaster som varannan söndag lägger upp varsitt bidrag - som är tolkat efter ett valt tema just för den gången. Poängen med detta är att vi ska utmana oss själva att utvecklas inom fotografi och bildbehandling."
 
Bilden är fotad: Söndag 1 Februari 2015 - 16:35
Inställningar: Bländare - f/4.0 | Slutartid - 1/20 | ISO 2000

Tanken bakom: Hade ganska många idéer från början, men ingen bild blev som jag hade tänkt mig. Är även expert på att göra allt i sista sekunden så därför fick det bli något snabbt och enkelt. Som den här bilden, väldigt oväntad resultat och blev inte speciellt nöjd.
Bildbehandling: Ändrat färgerna på henne och ljusat upp bakgrunden lite extra. Har även tagit en pensel för att göra det magiska ljuset i händerna.
 
För att se flera bidrag Annika,  JuliaMaria  - Bidragen kan komma upp senare mot kvällen!
 
 

Kommentarer

Snyggt :D

Jag tycker den blev jätte cool, särskilt att det ser ut som att tjejen blåser och så att detta "vita saken" blåser ut..♡
Fint!
Men man kan inte alltid bli nöjd, fast tycker du ska vara nöjd!

Massa kramar!

Svar: Vad kul att du gillade det och tack för dina fina ord!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

härlig bild :D

Riktigt cool bild!

jag tycker den blev oool! :D

sååå underbar!

Vilken fin bild :)

Gillar bilden, det var en cool idé :)

Va snyggt!! :D

Jättefin bild! Vad roligt, även jag har ett sådant projekt med några tjejer. Himla kul och lärorikt. :)

Gillar bilden, men jag hade nog gjort den lika mörkare och låtit det "magiska" lysa upp bilden :)

Svar: Det hade också funkat bra!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vad häftig bild!! :)

Coolt att det är ljust där hon håller händerna :D

Vilken jättefin bild :) Ha en jättebra vecka! kram

Vilken häftig bild!

Jag tyckte det blev bra och passade väl in på temat fantasi faktiskt! :)

Svar: Tack, det värmer verkligen Johanna! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

superfin bild!

åh så bra tolkat och härlig bild!

Sv: gud vad konstigt :o men tack så mycket! :D

underbar bild!

Du får inte vara så självkritisk haha! Tyckte bilden var häftig!! :)

Svar: Ååå, det värmer. TACK! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Väldigt fin bild dock! Gillar ljuset :)

Vilken fin bild :D

Den var ju skitsnygg! var inte så hård mot dig själv! :)

Svar: Ååå, tack. Ska försöka att inte vara det! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så fin! :D

Jag tycker bilden var väldigt bra trots att du inte tycker det själv! Du är dutkig :)

Svar: Åååå, TACK så mycket. Det värmer verkligen! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh vilken häftig bild, duktig du är!

cool bild

Så fin bild! :)

Fin bild!

Riktigt häftig bild! :)

Jättefin bild :D

Kul grej =)

Jag tyckte bilden var fin :D det syns att det är liksom fantasi tänkt!
ja det var jätte gott kan jag lova :D

Jättefin bild!

vackert :)

bilden blev jätte bra ^^

Grymt cool bild!

nice!

vilken häftig bild :) har du testat den i svartvitt?

Svar: Tack så mycket! Jo, den blev faktiskt snygg då. Märket det i efterhand! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Tycker de blev en bra bild ja ! :)

Fin bild!

Ja men visst! Man har chans att skaffa pengar på bloggen :)

cool bild!

Kul bild :)

Vad häftig bilden blev :)

Häftig bild :)

cool bild:D!

såå coolt bild!

magisk bild ju!

Verkligen superfin bild :D

Jag tycker iallafall du ska vara nöjd för bilden var riktigt fin! :)

Svar: Tack så mycket Jennifer! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Snygg bild :)























Follow my on Bloglovin







Trackback