Tillbakablickar från Island 2012

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Island 2012
 
Varje gång jag åker till Gotland så ligger min uppdatering på minut noll, har varit här i tre dagar. Mina dagarna har varit fullspäckad med att umgås med familjen och helgen blir lika full med roliga händelser. Skönt att vara på Gotland och att det händer saker hela tiden.
 
Skulle leta efter några bilder på min hårddisk och titta vad jag hittade. Bilder ifrån Island 2012, kan inte fatta att tiden gått så fort. Trodde jag hade tappat bort alla mina bilder så det blev lycka nu när jag hittade dom. Förutom alla bilder så lyckades jag även hitta alla filmer från Island, lyckan just nu är obeskrivlig. Island måste jag besöka igen, blev helt förälskad i landet och jag är förmodligen inte ensam om det. En klassresa jag aldrig glömmer!
 
 

Kommentarer

Åh Island. Dit vill jag verkligen åka inom en snar framtid :)

fina foton. =)

Så fint!!

men gud vad fint, dit skulle jag verkligen vilja åka på fotoresa!

sv: åh tack!

Åh vad det ser härligt ut! Har aldrig varit där, men vill gärna dit!

Åhh så härliga och fina bilder!

Vill så gärna åka dit :)

Åh jag skulle så gärna vilja åka till Island och bada i varma källor! :D

häftigt att ha vart där :)

Åh så avundsjuk jag är nu, vill också till Island! Helt fantastiska bilder! :)

Så vackert! Island är ett land som jag verkligen vill besöka :)

Åh så härligt det ser ut, Island skulle jag vilja åka till! :)

härligt! underbara bilder :)

Det är så mysigt med familjetid tycker jag och då får faktiskt allt annat stanna till för enstund :D

Gud sånna bilder, Island är verkligen super vackert så dit vill jag definitivt ta mig till innan jag dör :)

Åh så härligt det såg ut!! :)

sååå härliga bilder!

Hoppas allt var bra på Gotland, skönt med lite ledighet♡

jätte fina bilder från Island också, så coolt!

Ha en fortsatt bra dag, kramar!

oj så vackert!

Åh så fint!

åh coolt ställe :)

åh vad underbara bilder!

åh jag vill åka till Island och fota. Miljön verkar helt magisk! x

Svar: Den är verkligen helt magisk! Du måste åka dit.
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vilka härliga bilder!

Så vackra bilder :)

Fina bilder, Island är verkligen en dröm att besöka för fotografering. Gotland är ju bra fint det med, hoppas att du får det bra där.

Fina bilder!

shit vad du är duktig på att fota!!

Grymt vackert landskap alltså! Det är något av alla saker jag älskar med Norden, alla vackra landskap och den fina naturen.

Vad snygga bilder och vad coolt att ha vart där :D

Men så vackert! Skulle verkligen vilja åka till Island någon gång. :)

härliga bilder!

Sv: Tack så jättemycket! :D

Superfina bilder :D

Åh, vore så häftigt att åka dit!!

vattnet är ju helt otroligt!! dit vill jag åka någon gång

ser otroligt vackert ut !

Åh så fina bilder! :D

Åh så fina bilder! Såå vackert :'D

Så härligt med Island, så fina bilder också :)

Härliga bilder :)

Åh så häftigt det ser ut att vara där, vilket coolt landskap! Förstår att du aldrig glömmer den klassresan, att resa är ju så fantastiskt. Hoppas du har det bra hemma på Gotland! :)

Svar: Det är verkligen en grym upplevelse, ångrar dock att jag inte fotograferade mer. Haha, men så är det alltid för mig, ångrar alltid att jag inte fotograferade mer! ;) Hemma på Gotland är det lungt och skönt och man är sysselsatt hela tiden! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

så himla fint

Åh vilka underbara bilder, ser jättehärligt ut :) kram

Island ligger nog längst upp på ställen jag vill åka till!

ÅHHH! Vill så vara där just nu!

ååh vill så gärna till Island, och bada i Blue lagoon, kram :)

Åh vilka magiska bilder :-)

Oj! Det där såg ju mer än underbart ut!

Ser härligt ut!!

SV: Tack så mycket :D

Men ååååhhh! Skulle så gärna vilja åka till island. På vintern dock :)

Tack förresten!

Så vackert! :D

Så vackert! :D

Det verkar vara så häftigt där!!
men så dyrt att åka dit!

Svar: Det är verkligen häftigt att att besöka stället! Så dyrt är det inte, billigare än att åka till Grekland och andra solställen! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så fina bilder!

Super fina bilder! :D

super fina bilder :D

så himla underbara bilder!

Hej, hoppas du har en fantastisk tid på underbara Gotland! Saknar hem dit ibland, så ta hand om dagarna där nu!

Svar: Tack så mycket, tar verkligen hand om tiden här på Gotland! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh vad fint!!!

Jätte vackra bilder! Jag får åka dit någon gång! :)

Fina bilder! SKulle vara kul att åka dit någon gång :)

Åh sista bilden.. Skulle inte sitta fel att vara på ett sånt ställe nu! Fina bilder förövrigt :) KRAM

Åh, va coolt!:)

sv: De är så fina:) Kramisar♥

Svar: Det är ett häftigt ställe!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh, wow Island! Har alltid viljat åka dit, ser magiskt ut.

Island är fint stäle !

Sååå vackert! Igår pratade jag och min kusin om att vandra på Island i sommar, och detta får mig inte direkt att vilja det mindre. Hoppas verkligen att det blir av!

Svar: Det är verkligen sååå vackert där! Ni måste verkligen få den resan att bli av, ni kommer inte ångra er. Platsen är helt obeskrivlig! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Island är verkligen ett ställe jag har drömt om att åka till sedan jag var liten och nu blir jag ännu mer sugen när jag ser dessa bilder!

Svar: Jessica, du måste åka dit! Du kommer inte ångra dig! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Island är faktiskt ett land jag skulle vilja besöka :)

Nu är jag färdig med mitt lopp men de kommer ta någon dag innan jag kan röra mig fullt igen :)

Åh vilka fina bilder!

Där är jätte fint på Island. Måste ha varit en stor upplevelse att ha varit där.

Svar: Det är det verkligen. Det är en sjukt stor upplevelse att besöka platsen!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

härliga bilder! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback