TIPS PÅ EN GOD SMAK IFRÅN BEN OCH JERRY'S

 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon lens EF 50 mm f/1.4
 
Vet inte om den här smaken är speciellt ny eftersom jag sällan äter glass ifrån Ben & Jerry's men för mig är den ny. För två veckor sedan köpte jag den här smaken, dock glömde jag bort att glassen stod i frysen. Tog chansen att testa den nu i lördags när jag kom på att jag hade glass i frysen. (Ååå, vilken känsla när man inser att det finns glass i frysen) Älskar smaken och det är absolut en av mina favoriter, sååååå god!
 
Tipsa gärna mig om goda smaker, förutom Half Baked & Cookie Dough. (Avskyr dessa två smaker)
 
 

Kommentarer

gott!

Men åhh vad gott!
Jag gillar de smakerna du hatar, men Baked Alaska är också UNDERBAR!!

Svar: Den är helt underbar!! Älskar den.
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Min favorit är strawberry Cheesecake så himla god :)

Jag äter typ aldrig glass, men det där lät riktigt gott :D

Haha, Cookie Dough som är min favorit ju ;) Men annars är Baked Alaska riktigt god! Har inte sett den på bilderna ovan tidigare, men det lät ju riktigt gott så borde kanske testa :)

Svar: Tror den är ganska ny men den är väldigt god! :) Hade gillar Cookie Dough om inte smaken hade tagit över all glass. Det är nästan för mycket smak tycker jag, men annars hade den varit god! ;)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Den har jag aldrig testat, men glass är bäst! Haha, hur kan du inte tycka om half-baked!??! Helt klart min favorit! :)

Svar: Haha, det blir för mycket. Tröttnar efter två skedar och känner ingen glasssmak. Hade den inte vart så mäktig och mycket bitar i så hade den varit super god! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Jag gillar inte banan, så den är nog inget för mig ^^

Åh vad gott!!

Den var supergod! Bara att för mig så är banansmak inte den godaste, förutom själva banan, det älskar jag, men typ varm banan och sådant är sådär, samma med bananglass ;)


sv; Det var supergott! :)

Svar: Okej, då är detta kanske ingen glass för dig! Gillade inte heller varm banan och banan i glass förut, men på något konstig sätt började jag gilla det, haha! ;)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Aldrig smakat den, men nu blev jag nyfiken! Jag tycker strawberry cheesecake är jättegod! :D

Svar: Måste smaka den!! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

ååh så gott! :)

mums, vill smaka deras nya med kanelbullesmak!! :)

åh så gott :)

Jättefin blogg! :) Superfina bilder du tar!

Svar: Men ååå tack Agnes!!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Cookie dough är typ den enda jag smakat och JAG ÄLSKAR DEN hehe :) Peanut butter cup är också ganska god men liiiite för mkt jordnötssmör, det blir liksom otroligt mäktigt!

gott, får testa! :)

Måste prova! :)

Mums :D

Ååh minns inte senast jag åt B&J! Dock älskar jag smakerna som du hatar ;)

Svar: Hahah, många av alla kommentarer jag fått säger som du. Att jag hatar alla goda smaker! ;)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

åh den är faktiskt väldigt god och en utav mina favoriter också! :D

Svar: Sjukt god, älskar smaken! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Jag vill smaka den! Och Frozen yogurt BJ Vanilla Honey caramel är min favorit :D

Svar: Åå, den har jag aldrig smakat. Måste göra det! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Själv äter jag inte Ben and Jerry glass ofta♡ Men jag gillar många smakar!
Håller med dig, man älskar när det finns glass i frysenXD :DD såå underbart;)

Hoppas du haft en bra dag♡ Kram

Svar: Haha, det är verkligen så underbart. Får panik om jag inte har glass i frysen! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

gud så mumsigt! :)

Åh så gott..

Har faktiskt inte testat den så ska nog allt göra det till helgen :) och jadu Strawberry Cheesecake är väldigt go :)

Svar: Do it! Åå, den smaken är sjukt god! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Har inte testat den B&J smaken än ^^

Åh, den har jag inte testat! Ska absolut göra det! :)

vilka fina bilder du tagit =)

Svar: Åå, tack!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

men åh vad gott :D

Låter riktigt gott :)

Mums :)

Det var super härligt! :)

åhh måste testa den asså! B&J's är bäääst :'D

Svar: Håller med dig, dom är verkligen bäst!! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Låter god, måste smaka den! :)

Den är verkligen min favorit!

den verkar vara riktigt god

Åh den vill jag testa!

Om du tycker om jordnötssmör alt bara jordnötssmak så ska du definitivt testa peanut butter cup, den är min favorit!

Svar: Åååå, den måste jag smaka! :) Den lät super god!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åhh så gott! Har inte sett den innan :o

åh måste testa :)

Mums ! Måste prova, älskar verkligen BJ :)

Svar: Do it, det tycker jag verkligen du ska göra!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

(FÖRLÅT FÖR SVARSKOMMENTAREN)

Sv: Haha, åh fyfaaan asså vad grymt, tittade igenom listan ännu en gång nu och den gör mig ännu mer peppad, den är skitbra!!! :D Tack snälla! Så kul att du hype:ar typ lika mycket som jag, förstår verkligen att du är avundsjuk! ;) Och JA, vi måste ses när jag är tillbaka!!


Svar: Haha, det är ingen fara Johanna! ÅÅ vad bra att du är mer peppad och att du gillar spellistan. Men du kommer få det grymt nu när du åker, får sitta och njuta av alla bilder och drömma mig bort istället! :) Vad bra att du också vill ses när du är tillbaka! (HAPPY)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh kanske borde testa! Men den känns väldigt söt? Var den det? Jag har typ bara ätit cookie dough och någon med isbjörnar av ljus choklad hehe :)

Svar: Den med isbjörnar av ljus choklad är super god! :) Den här är lite söt, men sjukt god om man gillar marängsviss!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Äter inte heller så ofta glass från Ben & Jerry's, men jag har inte heller sett den smaken förut faktiskt! :)

SV: Nej det är man väl nästan aldrig? ;) Speciellt inte när man har lov haha..

Svar: Antar att den är ganska ny då, haha! :) Men det är sjukt god!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så gott med glass!

Den låter supergod! Chocolate Fudge Brownie. Det är den (hittils) enda Ben & Jerry glass jag smakat och den var DELICIOUS!

Den är såååå god!! :)

åh ser gott ut :)

Måste prova denna!! Jag älskar caramel chew chew & phish food :)

Svar: Dom är sjukt goooda! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Ja det är drygt, vaknar hellre av en bebis än av ont i kroppen och halsbränna! :)

ingen aning om glassen, är laktosintolerant så det blir sällan glass här

Svar: Usch vad tråkigt. Glass som är så gott!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Mys!

Gott! :)

den är såååå himla underbar hihi!! :D
det har kommit en ny med som heter cinnamon någonting, den var verkligen såå god, typ kanelbullsdegsklumpar i!! :D

Svar: Ååå, den har jag sett. Måste smaka den! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Lät god! Äter dock nästan aldrig glass :O

Jag tycker att Peanut Butter Cup är supergod!

Svar: Måste smaka den! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Är verkligen så himla sugen på B & J nu haha!

Åh!! Måste testa denna!

Vad gott med glass!

Håller me om att den e riktigt god :)

Den där är gudomligt god :) (gillar de andra du nämnde också) Annars är den med Peace-märken (vet ej vad den heter) jättegod :)

Svar: Den är verkligen super gooood, älskar den! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh vad gott! Vill ha den nu :)

låter gott :) min favorit är den med cheesecakebitar, kommer inte exakt ihåg vad den heter men den är jättegod!

Svar: Den är god, smakat den och jag gillar den! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh har inte hunnit smaka den! Mina favoriter är blondie brownie och karamel sutra :)

Åh Ben & Jerrys är så goda! Tycker de med Frozen Yoghurt är otroligt goda, speciellt de med Hallon & Choklad samt Strawberry Shortcake:) Caramel Chew Chew är god med.

MEN VA?! Cookie Dough är ju den godaste!!

Svar: Haha, jag vet. Alla säger det, men tycker den blir för mycket. Man tröttnar efter två skedar, så den är ingen hit för mig. Men kan förstå att alla andra gillar den! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

ÄÄÄlskar penut butter cup!! Smaker lite som snickers om du gillar det :)

Svar: Måste smaka den! :) Lät sjukt gott!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

måste verkligen prova denna, aldrig sett!

Ser gott ut :D kan inte äta vanlig glass tyvärr, önskar jag kunde haha :)

Åh den lät ju supergod! Måste prova den någon gång :)

Älskar bananglass så orimligt mycket! Kändes dock lite jobbigt att bli sugen på det nu, såhär tidigt på morgonen ;)

Svar: Haha, Sandra jag förstår dig. Hoppas du blir mer sugen på kvällen istället, super god glass och har du chansen så testa den! ;)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

åh vad gott :)

åå så gottt:D!

men gud va gott, älskar B&J !! :)

Åh, den såg grymt god ut, måste testa jag med! :)

Svar: Gör den, sjukt god! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så gott :)























Follow my on Bloglovin







Trackback