En burk fylld med bra höjdpunkter

 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon lens EF 50 mm f/1.4
 
Övergången till det nya året började med en trerätters hos pojkvännens familj och avslutades med att somna i hans famn. Och däremellan hann jag även att vara på landet med hans vänner, titta på alla magiska fyrverkerier och få en kyss av honom vid tolvslaget. Ett bra avslut på 2014 och ett bra start på 2015. Kameran fick tyvärr inte hänga med pga olika anledningar.
 
I ungefär två år har jag varit sugen på att göra min egen burk fylld med minnen/höjdpunker. Istället för att skjuta fram på det i flera år till så har jag nu gjort min burk. Gillar min annorlunda burk och tycker också ni ska göra en burk inför 2015.

Kommentarer

Det var ju en såndär jag också skulle göra! Just ja, haha bra att jag blev påmind :)

Lät som en väldigt trevlig övergång! Hade själv en burk för 2014, men slutade efter ett tag, av lite olika anledningar.
sv: Verkligen! Kram kram!

Vilken fin burk! Jag har också gjort en sådan :)

Skriver du ner minnen på små lappar och lägger i eller? :)

svar: Ja det va roligt, fast det va svårt att få bild på alla fina färgglada fyrverkerier :)

Svar: Detta stämmer, skriver minnen på en lapp och lägger den i burken!
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Bra tips!

Åh vilken bra idé! ska nog också fixa en liten burk! :)

Åh va roligt :) funderar själv på att göra en burk fylld med minnen som händer under det nya året :D

Ååh, vilken rolig burk! ska nog också göra en :-)

Men så fin burk! Måste ta och göra en egen

Men så fin burk! Måste ta och göra en egen

gjorde en sån burk förra året men glömde hela tiden bort att lägga i lappar :p

men åh vilken rolig idé! jag gör kanske en egen burk jag också! :D

sv; tack så mycket! :) jaså, har du inte heller fyndat så mycket? är fler som har sagt att dom inte har gjort så mycket fynd på rean, men kan trösta dig med att allt på bilderna inte är från just rean :P

Sv; tack så Mycket! Är super glad jag med! Ja snart kommer det in fina bilder som är tagna med min systemkamera! Sån skillnad på bilder!

Ja kolla vilken bild syns att det är taget med en systemkamera!
så rolig burk!:)

Du hade ett fantastisk slut på 2014 och en fantastisk början på 2015 låter det som då! Det hade jag med, kyssen med den man älskar vid tolvslaget är ju bara så underbart!

Ha en fortsatt fin fredags kväll :)

Söt burk!

Himla fin burk! Ska också göra en :D

Sv: Ja, verkligen <3

ååååh vad fiin burk! jag hade en sådan 2013, det var väldigt jobbigt men roligt och värt sedan i slutändan! :D

Sv: Tack så mycket Beatrice! ♡ kram

Verkar kul med en sån burk, jag skriver i en bok haha :)

Men åh så söt din burk är!

Kul med Memory Jar :)

sv: Åh tack så jätte mycket vad glad jag blir! Kramar

Så fin burk!

Har gjort detta i två år och ska göra det detta året också! :) Riktigt roligt att kunna läsa lapparna i slutet av året :)

Supersöt du gjort burken

Söt burk du har gjort :)
Jag har också gjort en 2015 års burk. Fast det är min tredje :)

Jag gjorde faktiskt en i 2014 som jag ska öppna snart! Ska även starta en till 2015 så det är jag lite smått taggad på! :D

Många som gjort en sådan för detta året. Kanske skulle göra en sådan jag med :)

men vad fiffigt! skriver du ned minnena då alltså? :)

Svar: Precis, eller höjdpunkter! :)
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Låter som ett bra nyår! Har haft en sån burk 2013 och 2014 men glömt bort det lite så i år skippar jag det faktiskt! Vad fint du pyntat din förresten!!

Så himla fint, ska nog också göra en sådan :)

Så himla fint, ska nog också göra en sådan :)

Spännande, kanske också ska fixa en burk. Smart :D

Åh hade en sån för 2014, så kul att läsa allt sen!

Sv: Tusen tack! :D

den var superfin! har också tänkt göra en för 2015!

Jag tror jag också vill göra en sådan burk med nyårslöften som jag måste göra klart inna 2015 är över :)

Åh så fin!

Gud så smart, detta ska jag också göra =D

Vad smart och fint! :)

sv: Jaa verkligen, så skönt att vara inne då. Det har jag och det låter som din nyårsafton också var bra och mysig. :)

Försökte mig på en förra året, gick väl sådär.. Haha :)

Vilken härlig ide :)

Gud vilken rolig grej att göra, bra tips! :)

Söt!

Söt!

Låter som att du hade en bra nyårsafton!:)

sv: Ja, jag hoppas på det!:) Kramisar♥

Vilken fin ide!

Så kul grej, har också velat gjort det länge! Får väl ta och göra en snart kanske :)

så rolig ide! har sett flera som ska göra det :)

Har också funderat i ett par år att göra en sån här burk, tycker att det är en väldigt kul idé! Det kanske är dags att ta tag i det nu då :P























Follow my on Bloglovin







Trackback