Firat både julen och min lillebrors födelsedag med familjen

 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon lens EF 50 mm f/1.4
 
Varför firade jag julen med familjen i Januari kanske många undrar. Mina småsyskon var magsjuka dagarna runt julafton och det skulle vara så onödigt om alla blev sjuka. När man är stor familj är det ganska svårt att planera en dag som passar för alla, men vi hittade en dag tillslut.
 
Förutom att fira julen med risalamalta, godis och julklappar så passade vi även på att fira min lillebror som fyllde 20 år i måndags. Och det blev självklart en tårta som vi åt under dagen, en annorlunda dag men väldigt mysigt måste jag säga. Läste även några kommantarer som ramlat in under dagen och jag vill bara säga tack så mycket för alla fina kommentarer, ni är guldvärda!
 
 

Kommentarer

Det är aldrig för sent för att fira jul :)

Synd att det blev som det blev runt juk. Men vad mysigt ni fick nu i alla fall! :)

Mysigt :)

sv: Kul med listor, men tråkigt för den som måste läsa den sen hahaha :)

Mysigt det låter :)

Sv: Helt klart :)

Åh va mysigt! Nu vill ja ju ha jul igen :') jöttefin sista bild också, jag gillar ljuset skarpt :D

Åh, vad mysigt det låter! Jul är ju aldrig fel att fira :)

Hehe ja tiden går verkligen fort nu :) är så spännande! vilka mysiga bilder. Trist att dina småsyskon var magsjuka dock :(

Låter som ett riktigt bra alternativ när alla var sjuka, mycket mysigare än en vanlig födelsedag också :)
Du skrev att ni var en stor familj, hur stor? :)
Kram

Svar: Kort och snabbt berättat så har jag 13 syskon. Fem halvsyskon på mammas sida. Fyra halvsyskon på pappas sida och sen fyra riktiga! :)
Beatrice Jakobsson - Fotograf

mysigt med sent julfirande :)

sv; ja jag är så himla glad att liam har sitt lilla kompisgäng på förskolan :)

Åh vad mysigt det måste varit när familjen samlas, även såhär lite i efterhand och perfekt att ni kunde fira lillebrorsan då också! :) Min bror blir också 20 snart, kan inte förstå det!

vad mysigt!

Åh så mysiga bilder :D

Så mysigt:)

sv: Ja, verkligen:) Kramisar♥

Det lät himla mysigt :D

Åh så mysigt :)

så mysigt och kul :)

trist att va sjuka, men bra att du får njuta av julen lite till :))

så mysigt! :D

Vad trevligt det lät, huvudsaken är ju att det blev av :)

Trist att många var magsjuka under julen. Tur att ni kunde fira nu istället:)

Vad mysigt! :)

Sv; Kul att höra att du tycker som jag, det stärker!

Åh vad mysigt!

Verkligen superfin bild, perfekt skärpa och allt :D

Mysigt! Och fina bilder!

Åh så mysigt!

Åh jättefina bilder♡♡♡♡♡♡

Så mysigt!!

Vad härligt! Så fina bilder :)

haha, smart att flytta fram den!

åh så mys :) härligt att fira brodern också! :D

Sv: tack snälla! och jaaa, håller verkligen med om vädret haha, såå trist!

Otroligt otroligt fint det blev på bloggen nu :D Älskar den!

Mysigt!

Åh så fina bilder!

SV; Ja det är inga bilder som jag tar vadragligen, men roligt med lite ovanliga shoots ibland oxå :D

härliga bilder :)

Förrförra julen hade jag och min lillebror magsjuka.. Inte roligt. Men vi firade också i efterhand då, några dagar senare, det var liksom mysigt på ett sätt det med :)























Follow my on Bloglovin







Trackback