Havet kanske inte var den bästa idén när det blåser.

 
 
 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon lens EF 50 mm f/1.4
 
Inte har det kommit snö, bara regn. Blåser gör det också, men istället för att sitta inne och vänta på snön eller att våren ska dyka upp valde jag att ge mig ut. Ångrar kanske lite i efterhand att jag tog en promenad vid vattnet eftersom jag höll på att blåsa iväg. Skulle kanske valt skogen istället. Promenaden blev avklarad och det var mitt mål från början. Håller mig inomhus under en skön filt med några koppar te resten av dagen.
 
 

Kommentarer

ååh det är såå trist med blåst/slask istället för snö. Vill ha snö så himla mycket!

Sv: gud vad konstigt :o men tack så jättemycket hihi! :D

Men fina bilder blev det ju i alla fall :)

Mysigt!

du tar verkligen jättefina bilder!

Alltså nu måste jag lägga dig på min bloglovinlista! Du inspirerar mig med dina foton och inlägg, så fina foton alltså!

Svar: Åååå, vad glad jag blir. Måste själv berätta att jag har dig som en favorit på min internet sida om du förstår? :) Blir så lycklig av den här kommentaren!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

det blåser så galet mycket :S

Här har de kommit massor av snö, som dock håller på att smälta bort nu :/

Fina bilder också!:)

Haha kan tänka mig att det var kallt!
Men bilderna blev fina iallafall, så lite värt var det nog allt :)

Blev jättefina foton♡ Saknar också snön här....://

Hoppas du får en bra helg! :) Kramar!

Fina bilder fick du iallafall :)

Så himla trist med regn, skulle vilja ha lite snö så det blir ljust och vitt ute. Haha :) kram

Här blåser det också rätt ordentligt, var lite svårt att hålla cykeln i rätt rikning haha :'')) fina bilder fick du ju iallafall :D

Svar: Haha, jag kan tänka mig att det inte är speciellt lätt! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Superfina bilder :)

Hehe ja det kan blåsa riktigt jävligt vid kusten...men du fick ju till två fina bilder!:)

sv: Jättesöt nalle!:)

haha ojdå!
häftiga bilder!

Ja det var väldigt blåsigt idag!!
Sitter också här med en kopp te nu!

Men vilka fina bilder du tar!

Så fina bilder i allafall! :)

Ja men visst är detta väder tråkigt!! Svårt att få fina bilder också, men du har lyckats riktigt bra!

åh, inomhus med en skönt filt är det bästa!

låter skönt att bara sitta inne och mysa :)

åh så vackra!

tack så mycket vad gullig du är :D väldigt fina bilder!

Regn på vintern kan vara det tråkigaste vädret, men man får försöka göra det bästa av situationen :)

VAd mysigt det låter!

Önskar dig en bra lördag, kramkram

Hoppas du hade en mysig promenad, trots att det blåste så mycket, hahah! :)

Åhh skönt och komma in efter en blåsig promenad och lägga sig under en filt och dricka te iaf! :)

sv: ja, jättesöt och god! Tack, vi hade en mysig kväll därute. Vilken tur att du inte kommer tröttna på dem, då fortsätter jag att lägga upp mina kära frukostbilder! :)

Vackert :)

Härligt med promenad! Lät inte så dumt att ligga under en skön filt heller för den delen, det ska jag nog också göra ;)

Sjukt fina bilder.

Hoppas du får en fortsatt bra helg, kram! :)

Hos mig äre bara snöblask och ishal is -.-

Vilka fina bilder!

Tråkigt att ni inte har någon snö, men det har inte vi heller ;) Hoppas du får en fi kväll!!

Mysig med promenad ändå, fast visst inte så kul med blåst!! Låter som en bra plan att stanna inne resten av dagen haha :D

fina bilder! påminner mig om boken jag skriver hihi :)

En promenad vid stranden lät ändå trevligt, skönt att få komma ut :)

Fina :) här är det is o regn, mindre mys!

fina bilder !:D

Super fina bilder :D

Så fina bilder!

Åh vilka fina bilder! Hoppas du får en mysig kväll!!!

Kanske inte, men bilderna blev lika vackra för det :)

Är så synd att det inte kan komma lite snö istället för en massa regn :/

Oj ja här uppe har vi minst en meter snö :-D

Svar: Ååå, vad jag är avis!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

här kom lite snö idag..men det var blandat med regn..så lär ju inte bli nåt!

Svar: Usch vad tråkigt, varför kan det inte bara komma snö? :(
Beatrice Jakobsson - Fotografi























Follow my on Bloglovin







Trackback