Miio framför kameran och Beatrice bakom kameran.

 
 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon lens EF 50 mm f/1.4

Många vill ännu se flera bilder på fina Miio därför tänkte jag vara snäll att visa er två bilder till och flera bilder kommer länge fram. Vet att även många är nyfikna på min nya (första) tatuering men ni får vänta någon/några dagar till, men det är värt att vänta tycker jag.
 
Spenderat hela dagen med min bästavän, Humlan. Tror det var två månader sedan vi träffades, vi har varit så dåliga på att hitta/boka en tid då vi båda kan. Skönt att jag äntligen fick spendera tid med henne, det behövdes. Resten av kvällen kommer bestå av att ligga i soffan, är fruktansvärt trött.
 
 

Kommentarer

åh så söt!

Vilken sötis!

Sv: Ja, visst är det. :)

Fin bild!

Svar: Tack!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Gud så söt!

vilka underbara ögon!

Nää men gud va sööttt;);)
Svar:Jaa det var verkligen mysigt och skönt att komma ut med vänner😊

Svar: Verkligen!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Sååå fina bilder! :)

Otroligt söt! Fina bilder :)

Vilken sötnos! Ska bli spännande att se din tatuering med :)

Svar: Ja, det är något utav det bästa jag vet :)

Svar: Vad kul att du tycker det! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så söt!

Så söt :)

Han är såååå himla söt! :')

Så söt !

söt

Söt =)

Men gud vilka fina bilder!

vilken liten sötnos :)

Vilka fina ögon han har! Vad mysigt att träffa din bästa vän när ni inte har setts på så länge, då brukar man alltid ha massvis att prata om. :)

Svar: Visst har han! Helt sjukt vilka fina ögon. Det var verkligen super mysigt att träffa henne, vi hade mycket att prata om, precis som det ska vara! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Älskar verkligen bilderna! :) kram

men, så söt!

Gud vilken liten sötnos!

så fina bilder .)
och coola ABC klossar :)

åhhh så söt & så himla mysiga bilder♡♡

Hoppas du har en bra fredag idag^^
Kramar

Ännu fler fina bilder :)

Så söt!

så sött!

Inte alltid lätt och få tid till sina vänner :(

For noen nydelige bilder! God helg :-D

Hehe ja alltid kul med paket. Vilken sötnos!

Måste bara säga att jag tycker din blogg är riktigt fin och jag önskar dig en trevlig helg!

Svar: Åå, tack Julia! Hoppas du haft en trevlig helg!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

åh så fina kort :D super söt!

Åh så söt!

Åh vad söt!

Woow vad fina ögon!! Och bilder!

Svar: Ååå, tack Linnéa! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

åååh alltså så fantastiskt vackra bilder!

Svar: Tack så mycket fina Ida!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

cute!!

så fina bilder :)

Du är så otroligt duktig :)

Svar: Tack så mycket Sara! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Men ååh så söt! Och duktig du är på att fota!

Svar: Ååå, tack Amanda!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Men åh vilken sötnos! :D

Åhh så himla fint!!

gud så söt :D

Så fint :)

så söt! :)

Så otroligt fina bilder!

Gud så fin bild!!

Så himla fina bilder :D

Så grymt söt! :)

Åh så söt!!

Så gulliga bilder :')

otroligt söta bilder!!

Verkligen så himla söta bilder :)

Åh, har du tatuerat dig? Vad kul! Jag har kommit in i en period då jag verkligen cravar både tatueringar och piercingar haha. Var har du gjort din någonstans? :) Ser fram emot att se den!

Svar: Hihi, det stämmer. Du kommer få se vart, vad det är för något och hur den ser ut förhoppningsvis imorgon här i bloggen! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Jättefina bilder! :)

Så fina bilder!! :)

Men ÅÅH så söt!!!
Super vackra bilder fina du :)
Kram

Åh så fint!

Nej vad söt!
Åh, jag vill se din tatuering :D

åh, så fina bilder! Måste bara fråga, hur lägger du in text i själva rutorna eller vad man ska säga? :)

Svar: Tusen tack! Menar du i kommentarsrutan? Eller vart menar du? :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

så fina bilder!

Vilka fina bilder!

Åhhh söt

Men åh, lilla sötnosen! Såå fina bilder!

sv: Verkligen! :D

Svar: Åå, tack så mycket, det värmer!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Jag dör, vad söt hihi:)

Hur söt :)

Väntar med spänning på flera bilder, men tjuvtitten var jättefint! :)
Skönt att bara ligga i soffan och dega lite tycker jag! :) Det förtjänar man! haha

Gud så sött =)

Svar: Tycker jag också, super söt!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

SÅ OTROLIGT SÖT !

Åh men jösses så söt!

Men så vackra bilder!

Åh så söt!

Ja precis, jag tänkte på kommentarsrutan :) Haha, jag var lite otydlig :')

Svar: Ska länka en sida så kan du kika in, är så dålig på att förklara, haha! :) (LÄS HELA INLÄGGET) Det är två olika saker, men läs ifrån nummer tre. Återkom och du inte förstår! :) http://www.designadinblogg.se/lagg-in-en-text-i-kommentarsrutan/
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Nej vad söta bilder! Ska få ett till syskonbarn i sommar och vill så gärna ta lite bebisbilder :D

Svar: Tack så mycket! Du måste verkligen fotografera och fylla ett par minneskort, sjukt kul och fint resultat blir det sen! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Tack så mycket för länken, nu kunde jag fixa! :))

Svar: Vad skönt att jag kunde hjälpa dig! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så galet charmig bild!

Fina bilder! :)

Super sööt! :D

Men alltså shit, dör på den första bilden!

Så fina bilder:)

SV: Tack :) Du är verkligen superduktig fotograf, det skulle vara jätte kul att köra en fotografering någon gång :)

Svar: Tack Felicia! :) Ååå, vad glad jag blir av dina ord. Hade vart sjukt kul!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh så gullig :)























Follow my on Bloglovin







Trackback