NY DESIGN, VILKEN LYCKA!

 
 
Varje kväll har jag varit sugen på att publicera min nya design och ikväll kunde jag verkligen inte låta bli att vänta längre. Finns små saker som fortfarande måste fixas eftersom jag just flyttade över designen från min test blogg, inte hundra procent klar. Men nästan.
 
Bloggen har blivit bredare, nya bilder i menyn/headern och även små detaljer har kommit in som en "nyhet" här. Kommer under året lägga in flera bilder i headern så det blir som ett bildspel, men vill helst ha nya bilder från det här året och har inte fotograferat så mycket i år. Efter två år byter jag design och gör den helt själv också, massor med timmar har gått åt att fixa en ny design och sen har jag även varit osäker på hur jag ville ha min design.
 
Som många säkert vet träffade jag Amanda Jona några dagar innan julafton 2014 och hon fixade nya bilder till min design vilket jag är väldigt tacksam för. Utan henne hade det nog inte vart någon ny design, stort tack till henne! Tycker även ni ska kika in på hennes blogg spontan.blogg.se
 
 

Kommentarer

Jäklar vad snyggt det blev verkligen! :D

Gud vad snyggt det blev, skitbra ju och fina bilder på dig! :)

Frukost är det bästa målet på hela dagen och typ det enda jag vill fota ;)

ÅHHHHH, vad snygg den var! :)

Åh, den blev verkligen jätte fin! :)

Sv; Taacck! btw, gillar verkligen din nya design!!

Åh va fint det blev!

Riktigt fin verkligen!
Svar: Ja, den var ändå värd att se på bio :)

jättefin design :)

Så snyggt det blev! :D

Gillar den nya, så fin! :)

spännande :)

Super fin ny design! :D Älskar att menyn avslutas "snett! :D

Den blev ju verkligen superfin! :)

Superfin design!

fint det blev!

sv. eller hur :)
hoppas du får en bra dag :)

det blev superfint! :)

Det blev verkligen jättebra, vad duktig du är!! :)

Nya designen blev jättebra!:)

Verkligen fin bloggdesign :D

Verkligen fint! Känner också att det börjar bli dags för mig med något nytt. Men jag tar mig aldrig tiden att fixa, men snart så ska det bli av! Haha.

Tycker du är så grymt duktig! :D

FINT! vill också ändra design men är för oteknisk, haha

Jättefint!

Grymt snygg!

Åh vad snyggt det blev :D

Vilken fin design du har nu!!

Superfint! :)

Ooh vad kul, det blev jättefint även fast det kommer mer hihi! :D

Så fint det blev!

ååh gud så fint! du är såå vacker också! himla fin outfit på headern och så roligt med bredare blogg osv!

Sv: hihi, det är så himla roligt :)

Åh så fint!

Åh den bilden var så fin, färgerna passar perfekt med denna årstid också :)

Blev verkligen superfint :)

Så fint det blev tjejen!

Åh, det blev grymt snyggt, superfin header! :D Brukar också vilja publicera nya designer så snabbt så möjligt så gör småfix efteråt haha :D

Riktigt fin blev den! :)

Åh vad fint! :)

Supersnyggt!

ÅH så fint det blev!
Gillade förra också men den här är även så otroligt fin!

Sv: Tack!

Så fin den nya designen blev!

Var inne på hennes blogg förut och såg bilderna på dig, sedan smet jag in på din blogg och kikade lite till hihi. Du är himla fin, dom bilderna var väldigt fina! :)

riktigt fint blev det!

Jätte fin blogg♡♡♡♡ Och tycker verkligen att din nya design blev jättefin:))))
Många kramar!

Vad fint det blev:D

den blev såå sjuukt fin!!

Din nya design är hur fin som helst! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback