Ny smak för mig ifrån Lipton, älskar den.

 
 
 
 
 
Canon EOS 7D + Canon lens EF 50 mm f/1.4
 
Aldrig testat den här smaken och tänkte att det skulle vara perfekt att inviga den med min syster som precis är kommit hem från Thailand. Man känner verkligen smaken av apelsin och smaken är helt underbar. Förutom att dricka te, prata och umgås så har vi även testat att fotografera ett nytt tema/ämne som kommer dyka upp här i bloggen under dom närmaste dagarna. Kommer bli så spännande att redigera bilderna senare.
 
(Önskar det stod Te istället för Cafe Latte på muggen)
 
 
 

Kommentarer

så gott med te :)

Det där teet låter väldigt gott. Kanske en sort jag borde köpa hem och testa.

Jo det ska bli underbart att få åka iväg. Längtar som en tok nu:)

Åh vad gott det lät, det måste jag testa!

sv: vad braa!! :D haha, kan tänka mig att hon gjorde det!

jaa, slaskväder nu så vill verkligen inte gå ut. :)

åh så gott med te, älskart! :)

den är såå god !!

åh va gott, älskar citruste :D

Mums!: )

Åh den måste jag testa<333
Hoppas du får en bra dag nu men din syster & pappa:)
Kramar!

Låter som en hit! Då kanske t o m jag kan börja dricka te :)

Vackra bilder :)

nice! =)

åh gott, måste testa! jag älskar grönt te! :D

Åh denna måste jag testa, jag som älskar te! :) kram

Det lät riktigt gott! Är tyvärr citrusallergiker så vet inte om jag kan dricka det där :(

åh det låter supergott:D

Kanske får testa den! :)

Åh den vill jag testa! Har dock lite svårt för grönt te, vet du om det är grönt te? :)

Svar: Tyvärr så är det grönt te, i alla fall så mycket jag vet och läst på förpackningen.
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Åh te! Min favorit ;)

Har också en sån där mugg fast på min äre bara ett hjärta och min mugg är blå :) Jättesöta är dom.

Den är så himla god!

åh älskar te och smaken! :D

Sv: Tack så mycket! :)

Åh jag älskar verkligen te och har flera olika tesmaker här hemma :) den här borde man kanske ta och testa :D

hoppas du får en mysig måndag kväll

Sv: Haha, jaså?? Vart var du över nyår?? :) KRAM!

Spännade! :D

Åh det teet vill jag prova!! Spännande med nya bilder, ska bli kul att se :D

ÅÅ älskar liptons te, dricker det nästan dagligen!

Åh det verkar supergott!

Sv: Ja det var det verkligen! :D

Låter som en god nyhet från dom ju, älskar citruste :)

Jättefina bilder!

Mysigt med te :D

Sv: Tack!

Åh den ska jag allt inskaffa mig :D

åh lät riktigt gott!

åh, den måste jag testa!

Åh, älskar te! :D

Så gott, jag älskar te!

Mysigt :)

Ser riktigt gott ut, får ta och prova det! :)

Men åh nej så gott! Den där måste jag verkligen prova på :D

Aldrig smakat den! Kanske borde det!

Gillar bilderna! Dock gillar jag inte te ;)

Låter intressant med mandarin smak, är inte ett stort fan av te men gillar deras cupcake smak :)

Det där teet är så himla gott :) Lagom sött och lagom mycket smak av citrus.

Ja, den är verkligen jättegod! Blev väldigt sugen på att dricka den nu, haha :)

Den är så god! :)

Något att testa för mig som älskar te kanske :)

Låter så gott :D

Åh, den vill jag gärna prova :)

Är en tétoka, men denna har jag inte sett i våra butiker här. Ser god ut och förpackningen tilltalar verkligen :D

Älskar te, får nog testa den smaken :)

Åh så gott det låter!

ååh det där måste jag testa!

Svar: Du måste testa Vanilla Caramel också, den bästa smaken! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi























Follow my on Bloglovin







Trackback