Provar produkter ifrån Fitnessguru!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Canon EOS 7D + Canon lens EF 50 mm f/1.4
 
Fick ett litet startpaket med produkter ifrån fitnessguru i julklapp. (har alltid viljat testa produkterna) Min pojkvän och hans familj hade valt ut åtta olika smaker och jag har bara hunnit testa två smaker. Vanilj och cocos har jag testat och jag älskar smakerna. Kan inte säga speciellt mycket eftersom jag bara testat två produkter. Älskar deras shaker/flaska som man kan designa själv och jag rekommenderar den starkt!
 
 
 

Kommentarer

Har haft svårt får sådant då det alltid smakade skit innan i min mening, men det var ju flera år sedan och jag är säker på att smakerna är hundra gånger bättre idag :)

Svar: Visst det smakar inte hallonsaft, men det är inte meningen att det ska göra det heller. Det smakar gott men ändå lite konstigt, men använder man bär till blir det såå gott! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Tycker också deras produkter verkar väldigt spännande, men samtidigt är pulver och en massa bars väldigt onaturligt. Hur känner du med det? :)

Svar: Inget jag tänkt på faktiskt, fick produkterna i julklapp för att testa. Kommer inte leva på att äta deras produkter, tester mest för att det kan vara bra att ha om man inte hinner äta efter träningen eller något liknande! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vad spännande :)

åh älskar också deras shaker! har inte testat dessa smaker men kanske något man måste göra!

Svar: Tycker du ska testa deras smaker om du känner dig nyfiken! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

åh va kul :)

Har faktiskt aldrig testat dem!! Men nu blir man ju sugen på att göra det:) Cocos & vanlig lät ju så gott tillsammans:D
Hoppas din dag varit bra♡♡♡

Vilken rolig och bra julklapp :)

Har också funderat på att testa deras produkter :)

Svar: Dom är billiga så man förlorar inte speciellt mycket på att testa! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Du tar helt superfina bilder!

Sv: Oj tack!

Svar: Tack så mycket Emme! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Verkar gott! Funderat på att testa jag också :)

Svar: Inte speciellt dyrt så det är heltklart värt att testa! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh spännande att få testa på något sånt! Shakern var jättesnygg!

sv: haha, gör dig en kopp kaffe, det är så gott! Åh tack, det går framåt men mycket arbete för att få det färdigt.. :)

åh vilken rolig present! :D

Kan tänka mig att cocos och god!

Åh vad roligt att testa, hoppas de är bra :) kram

Älskar deras barer :D

Svar: Jag också, dom är sjukt bra! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh vad nice :D Älskar deras grejer!!

Är de bättre än andra barer? ^^

Svar: Har inte testat extremt många barer, men av dom jag testat är fitnessguru bäst utan tveka! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

åh verkar himla bra ju!

Sv: Tack fina du ♡

Guuud vilka fina bilder!!

vad roligt :) har inte testat dom

Svar: Superbra tycker jag att dom är!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Spännande! :) Tack för tipset!

Sv: Tack :)

Vad kul att du verkar gilla det! :D

Åh så kul, vill också beställa därifrån! :)

Hoppas din dag har varit bra, kramkram♥

Vilken bra present :)

De låter goda faktiskt!

Åh gillar verkligen deras produkter!

Hört att dom ska va bra:)

De där ser goda ut :D

Spännande att prova lite nytt!

Svar: Verkligen!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vad roligt, jag skulle också vilja testa! :)

Spännande! :D

Vad gott! antar att det är meningen att dom ska vara nyttiga? :)

Svar: Precis, det stämmer. Perfekt att ha när man tränat! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

åh, sånt skulle jag med vilja testa :)

Använder deras grejer hela tiden! Grymma!

kul o testa lite olika!!

åh vad kul :)

Du MÅSTE testa deras Kiwi Yoghurt - den är fantastisk!

Svar: Då måste jag beställa hem den och testa, vad spännande!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh, har inte prövat dessa

åh, lät som en god smak, måste testa! :D

Ja de verkar vara riktigt bra och goda!!

Svar: Verkligen!!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Åh, väntar spänt på att få hem en leverans! :)

Åh, vanilj & kokos låter sjukt gott!























Follow my on Bloglovin







Trackback