Sunday Challenge #12

 
TEMA | Nyår
 
 
 
 
 
"Vi är en grupp fotoentusiaster som varannan söndag lägger upp varsitt bidrag - som är tolkat efter ett valt tema just för den gången. Poängen med detta är att vi ska utmana oss själva att utvecklas inom fotografi och bildbehandling."
 
Bilden är fotad: Måndag 5 Januari 2015 - 22:32
Inställningar: Bländare - f/2.2| Slutartid - 1/60 | ISO 200

Tanken bakom: Planen var att fotografera på nyår, men tog aldrig med min kamera pga olika anledningar så därför fick jag istället springa runt i några butiker och hålla tummarna på att jag hittade tomtebloss. Hittade tomtebloss och har flera kvar som jag tänkte göra någon rolig fotografering av. Sjukt taggad att använda upp mina tomtebloss, haha!
Bildbehandling: Enkel bildredigering kan man säga, fixade kontrasten lite.
 
För att se flera bidrag AnnikaFelicia, JuliaMaria  - Bidragen kan vara sena (som mitt!)
 
 
 

Kommentarer

Fin bild!

Fin bild :D

Bilden var superfin! Rolig challenge. :)

Häftig bild :)

åh sååå himla fin bild!!

sv: Åh tack sötis ♡ KRam

Riktigt fin bild, önskar att jag någon gång kunde lära mig att fotografera i mörkret, haha! :)

Jättefin bild :D

svar: Tack! Egentligen så skulle jag bara testa fjärren och så blev det den bilden :)

Vilken häftig bild!

Så himla fin bild!:)

sv: Tusen tack:D Kramisar♥

åh så fint!

Sv: hihi tack, kul o höra! :D

SÅ fin bild!

Underbar bild! Kram på dig!

Gillar bilden :D

Jättefint!!

fin bild!

Så läcker bild

Vad fin den blev! :)

åh jättefin bild :)

Mycket fin bild du har tagit!!

Så fin bild!

Vilken fin bild!

Fin bild! Den känns väldigt nyårig! :)

Grymt snygga bilder ändå!

Fin bild!

Vilken bra ide! Och himla fin bild!

Fin bild!
Svar: Tack! :)

Sååå fina bilder :)

Jätte fina bilder! :)

det ska stå bild* och inte bilder i min kommentar haha! ;P

Åh va snygg bild!!

Fantastisk bild :)























Follow my on Bloglovin







Trackback