Älskar att bo på landet, Gotland.

 
 
 
Canon EOS 7D + Canon EF-S 10-18 mm/4,5-5,6 IS STM
 
Tiden försvinner fortare än vad jag hade tänkt, lite uppdatering på mina senaste dagar. Hunnit att hämta Niclas vid båten, namngivning, cyklat, släktträff, umgås med familjen, bakat äppelpaj, lyssnat på regnet, träffat vänner, gått flera kilometer för att jag lyckas hoppa av bussen vid fel busshållsplats, picknick och många äventyr med Niclas här på landet. Riktigt bra dagar även fast solen skulle kunna komma fram lite oftare här på ön.
 
 

Kommentarer

Sååå fina bilder! Vad duktig du är :)

Låter som att du haft det riktigt mysigt :)
Väldigt fina bilder också!

Älskar första bilden! Så himla cool!

Härliga bilder!

Jag har inte besökt Gotland sen jag var en liten tjej - hade gärna åkt tillbaka däremot!!

Svar: ÅÅ, du borde åka tillbaka! :D
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Låter ju super härligt! Om man bortser från regnet och att du klev av fel ;)

Älskar din design, så snygg och stilren! :D

Svar;
Tack så mycket :)

Så härligt det ser ut!

men asså wow vilka bilder, älska dom här 2

Åh Gotland! Trots att jag aldrig varit där känns det som så då typ alla mina vänner åker dit :) Btw jag älskar kontrasten i inläggets bilder, från en bild rakt ner i fältet och sedan landskapsbild, riktigt snyggt i inlägget!
Kram Hanna

Svar: Gotland är verkligen ett bra ställe att resa till! :) åå, tack så mycket. det värmer rakt in i hjärtat, TACK! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Det är så underbart vackert ute på Gotland! saknar och vill verkligen tillbaka ut dit. Gå längst ringmuren, åka ut till fårö och bada på alla fina stränder :D

Svar: Håller verkligen med dig! :) Åå Fårö är galet vackert. Jag förstår att du vill hit och saknar Gotland! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Jättefint!!

Snyggt med det gröna inslaget i det gula.

Så härligt det lät! Och vilka fina bilder! :)

åh va vackert:D!

Så fint :)

Låter som du haft riktigt roligt :) Mycket fina bilder också!

Åh så vackert!

Låter som du haft det riktigt härligt :) Jag vill så gärna besöka Gotland, kanske nästa sommar!=)

åh vad härligt :) och fina bilder!

Picknick lät mysigt! Och vilka fina bilder! :)

Supervackra bilder! :D

Så mycket trevligt du hunnit med :)

Låter hur underbart som helst ! :) Ja lite mer sol hade man gärna haft :)

Guud så vackert! Jag tycker mycket om Gotland, skulle gärna åka dit snart igen :)

Så fint! :D

Så fina bilder, synd med vädret bara!

åh vad mysigt :)

Åh vilka härliga bilder! :-D

Så fint!

Alltså underbara bilder :D

så fina bilder! :)

Kul o baka o äpplepaj e ju riktigt mumsigt :)

Älskar den översta bilden, jag måste verkligen ut och fota fält och landet mer, du fick det att klia i fingrarna nu!! :)

Låter som ni har det himla mysigt och härligt om dagarna, fortsätt så för det är du så värd! Och njut! Hoppas det blir mer sol här på ön bara! :)

Svar: Haha, ja det måste du. Ut och fotografera, sjukt härliga bilder blir det av alla fält på landet! :) Haha, ÄLSKAR att du inte kommenterade att jag lyckades hoppa av lite tidigare med bussen eftersom jag har så mycket problem med bussen sedan tidigare! ;) Haha, jag njuter verkligen av tiden här! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Fina bilder. Gotland är så sjukt vackert =)

Fina bilder:)

Låter som du haft mysiga stunder och en lång oväntad promenad :) kan också vara mysig.
Äppelpaj som är så underbart gott :)
Ska bli härligt att få se bilder från vackra Gotland.

http://rebecka.for.me/

Svar: Ja verkligen, sjukt mysigt även fast det var oväntat! Har hunnit bakat så mycket nu den senaste tiden, väldigt gott! :) Fler bilder från Gotland kommer självklart upp!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Fantastiska bilder!

Sv: Vad roligt och höra :)

Åh va mycket mysigt du hunnit med! Va glad att du lämnade Stockholm för här har vädret PMS :P

Yes den är från ViciDolls :)

Du verkar ha gjort massa härliga saker! :) Kram

Älskar den översta bilden! Så himla härlig!

Åh vad fint det ser ut :D

Fiiint!

Vilka fina snaps! :)

Vilka fina bilder! Älskar verkligen den översta :))

sv: Otroligt gott :D

Fina bilder! :)

Första bilden är perfektion!

Gud så härligt mysigt det ser ut och vilka roliga dagar ni verkar ha haft :D

Jättefina bilder :)

Häliga bilder

Fantastiska bilder! Har Gotland på min Bucket List ^^

Åh, så mysigt:D
sv: hihi, tack så mycket:) Kramisar♥

Men åh så härligt det låter! Fina bilder också :D

Så jättevackra bilder!

Det är så vackert på landet!

Men åååh så vackert! :) Jag vill så gärna besöka Gotland!

Vackra bilder, låter som du haft det fint :)

Alltså första bilden, så sjukt underbar!

vackra bilder :)























Follow my on Bloglovin







Trackback