Inspelning, fotografering och snack om vädret.

 
 
 
Canon EOS 7D + Canon lens EF 50 mm f/1.4 | Modell - Fanny Jakobsson
 
Min favorit kille åkte hem till Stockholm igår och nu dröjer det några veckor tills vi ses. Brukar alltid vara tomt här i min lägenhet eftersom det bara är jag som bor här, men nu när pojkvänen har vart här i tre veckor och åkt hem så känns det extremt tomt här. EXTREMT TOMT!
 
Vädret levererar inte och det gör mig väldigt besviken. Hoppades på att solen skulle dyka upp ikväll, men självklart gjorde den inte det. Även fast regnet hängde i luften gav jag och min lillasyster oss ut för att spela in en ny video till sen youtube-kanal. Vi passade på att fotografera även fast vädret inte ville leverera den här kvällen heller. Hade tänkt fotografera så mycket den här sommaren men skitvädret gör mig så otaggad.

 

Kommentarer

Nä vad tråkigt och jag förstår att det känns tomt. Men jättefina bilder :-D

Åh den där tomheten är inte alls kul :((

Vi fick lite sol idag i allafall :)

Förstår din känsla av tomhet!
Jättefina bilder <3

SÅ fina bilder och den vita toppen, så snygg!
Tråkigt att pojkvännen åkt, hoppas ni får ses snart igen :)

Sol äntligen här idag!!! J**la sommarväder!

Superfin blogg du har. Om du får tid över får du jättegärna kika in på min.

Håller med dig, vädret sugen och jag som tänkt fota massor av solnedgångar, motljus och sånt. men näää

Jättefina bilder! :)

vad kul med youtube, r det något som vi kommer att få se?

Svar: Sjukt kul, om du söker på Fanny Jakobsson så hittar du. Den ligger på min lillasysters kanal! :)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vilka fina bilder!

Jag förstår att det blir tomt!!

Vädret är verkligen skit men det ska tydligen bli bättre nästa vecka! :-D

Vad roligt :)

fina bilder :)

Tråkigt att ni inte kommer ses på några veckor men roligt att du och din syster begav sig ut trots att det inte var ett höjda väder :) Fina bilder också !

Tack så mycket :)

Fina bilder. Vill se videon!

Svar: Tack så mycket, den finns på Youtube nu. Hon heter Fanny Jakobsson där.
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Så fina bilder! :)

så himla tråkigt att vädret är så dåligt :/

Förstår att det känns tomt! Och att vädret är dåligt gör det ju inte bättre :o

Fina bilder!

Håller med dig om vädret, börjar verkligen bli tråkigt nu! :/ Får hålla tummarna för augusti/september :)

sv: vad kul att du gillar det! :D

Åh förstår att det känns tomt i lägenheten!

Vilka fina bilder :) Hoppas du har haft en fin torsdag! Kram

så himla fina bilder :)

Tråkigt att han åkt och att det känns tomt! Önskar vädret kunde vara lite bättre :')

Önskar att vi hade åkt utomlands iår istället för förra året då vädret tydligen var jättebra här haha, taggad på att få se videon!

Svar: Det hade vart mer värt att åka utomlands ja! Videon ligger på Youtube, sök på Fanny Jakobsson så hittar du nog den!
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Tråkigt att han åkt och att det känns tomt! Önskar att vädret kunde vara lite bättre :')

åh men håller med, regnet gör att man inte vill vistas en sekund ute :( hoppas augusti blir fin!

Nej vädret gör en besviken gång på gång. Har så mycket jag inte fått gjort, pga vädret!

Vad duktig du är på och fota :D

Fina bilder! :)

Håller med, synd på vädret denna sommar :3 Just nu tänker jag bara att huvudsaken det inte regnar. Bilderna blev iaf riktigt fina :)

Vädret är verkligen för tråkigt just nu :/

Vad roligt att spela in en video :)

Jättefina bilder som alltid!

Förstår att det känns tomt, jag känner tomheten bara min pojkvän är borta i några timmar..men desto bättre sen när man väl ses.
Angående dina bilder så är det väl slånbär du fotat. Vilken får mig att tänka på mormors goda slånbärssaft, såå god :)

http://rebecka.for.me/

å så fina bilder!:D

Tack tjejen! Fin topp

ÅHH så tråkigt att han åkt hem och kan tro att det känns extremt tomt efter tre veckor... :(

Kul (och tur) att du och syrran kan hänga lite iaf och fota/fixa med inspelning. Håller med dig om att vädret gör en så opepp och jag hade också planer på att fota massa i sommar men allt jag tar kort på är... MAT. Haha! :)

Svar: Det är galet tomt, vill bara åka från Gotland nu. Börjar bli extrem jobbigt. Men önskar jag också hade kunnat tagit kort på MAT. Men det ser inte lika gott ut på bild! ;)
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Är också superbesviken på vädret, vad är detta? Förra året var ju sommarvädret jättebra! :) Kram

jättefina bilder! =)

Håller med...vädret får en på dåligt humör liksom://
Men man får ta vara på de dagar/kvällar som solen är framme iaf♡

Hoppas du får en bra lördag:))

så härliga bilder!

Gryyymt vacker modell och så grym fotograf, härliga bilder! Så roligt när du fotar och visar upp. Inspo!! :) Kramar fina du!

Hållr verkligen med om vädret!! Blir så otaggad och har knappt fotat något känns det som...

Så himla fin blogg och fina bilder du har! :)♡

Exakt samma här! Har inte fotat alls mycket i sommar!!

Ja det jäkla vädret är ju för tråkigt :( Men man får göra det bästa av situationen :)

Det har verkligen varit en skräpsommar rent vädermässigt. Faktiskt så har solen visat sig här både igår och idag dock.. :)

Väder gör en verkligen så besviken!

Jo då det är bra, lite mycket att göra nu så lite smått trött och längtar efter lite ledigt så man får sova :P

fina bilder!

Fina bilder :D

Det är så himla tråkigt att inte kunna fota på grund av vädret!

Ja det här vädret gör en verkligen inte så inspirerad och motiverad..:/

Nä vädret denna sommar kan man inte hurra specielt mycket för :P Idag kom det en störtskur när vi var ute på jobbet.

fina bilder!























Follow my on Bloglovin







Trackback