Sunday Challenge #23

TEMA | Glädje
 
 
 
 
"Vi är en grupp fotoentusiaster som varannan söndag lägger upp varsitt bidrag - som är tolkat efter ett valt tema just för den gången. Poängen med detta är att vi ska utmana oss själva att utvecklas inom fotografi och bildbehandling."
 
Bilden är fotad: Måndag 6 Juli 2015 - 16:06
Inställningar: Bländare - f/2,8 | Slutartid - 1/200  | ISO 500

Tanken bakom: Glädje för mig just nu är, kalla drycker och is. Jag skulle aldrig kunna överleva utomhus vid solen utan kallt vatten eller något liknande. Så min största glädje är kalla drycker, kanske låter konstigt men skulle aldrig klarat mig utan något kallt att dricka nu på sommaren.
Bildbehandling: Arbetade med kurvorna och fixade lite skärpa på bilden.
 
För att se fler bidrag: Amanda, Annika och Catarina.
 
 

Kommentarer

Fin bild! Håller med dig :)

Håller med dig helt och hållet! Fin bild med! :)

Jätte fin bild och det är så gott med kalla drycker :D

Åhh, att hålla den där mot pannan en varm sommardag!

Ser så gott ut ju:') <3

Åh vad gott det ser ut!

Mums, vad gott :) Och vilken underbar bild!

härlig bild! :)

Ser gott ut :D

Härlig bild :)

Så fin bild :D Blir så sugen på en kall dryck nu :)

Åh vad gott det ser ut och jag blir verkligen glad av färgen på drycken! :-D

Skulle inte heller klara mig utan det!

Kalla drycker är UNDERBART! Speciellt när man får TÖRSTEN. Du vet, då man känner sig som en blodtörstig vampyr fast över kalla drycker och då man äntligen får dricka vill man aldrig sluta. AHHHH!
Blev en väldigt fin bild förresten, och drycken se asgod ut :D

Ja mums, en kall dricka är glädje - speciellt när det är varmt ute :)

Kalla drycker hör verkligen till sommaren och skulle nog inte klara mig jag heller! :)

Åh, ser sjukt gott ut!

Nä det är verkligen lycka att få dricka något kallt :) Jag har alltid minst en vattenflaska i frysen :) Så gött att ha med sig i värmen :)

Ser riktigt gott ut!

Det såg väldigt läskande ut!

Så fin bild!

Härlig och somrig bild!

Håller me om att kalla drycker e ett måste på sommarn :)

åh nu blev ju jag törstig!

Håller med dig så mycket på den där om att kalla drycker är fan glädje på sommaren! Det är ett måste och min favorit just nu är nog iskaffe. SÅÅÅ GOTT!! :)

Ser supergott ut!

Gott! :)

Läskande fin bild! :)

Muums vad gott :)

Muums vad gott :)























Follow my on Bloglovin







Trackback